Miksi Foresterin ajovaloumpio huurtuu?
Huurtuva ajivalo
6
226
Vastaukset
- Vettä
päässyt umpioon. Polttimo irti ja hiustenkuivaajalla kuivattaen.
- Forester 2006
Ennen katsastusta on kuivattu puhaltamalla ja imemällä ilmaa umpiosta.
Ei ole päässyt vettä umpioon, on tilanteita, että kuivauksen jälkeen ei ole satanut viikkoon ja siitä huolimatta vesi suorastaan pisaroi sisäpuolella. Eli sata varmasti kondensoi. Mikä auttaisi asiaan. Monessa muussa merkissä olen nähnyt noita huurtuneita umpioita. - Kuivaa umpio kunnolla
Forester 2006 kirjoitti:
Ennen katsastusta on kuivattu puhaltamalla ja imemällä ilmaa umpiosta.
Ei ole päässyt vettä umpioon, on tilanteita, että kuivauksen jälkeen ei ole satanut viikkoon ja siitä huolimatta vesi suorastaan pisaroi sisäpuolella. Eli sata varmasti kondensoi. Mikä auttaisi asiaan. Monessa muussa merkissä olen nähnyt noita huurtuneita umpioita.Jos siellä ei ole vettä, niin ei kondensoi.
Ja jostain vettä sinne pääsee, todennäköisesti lasin saumasta. - Forester 2006
Kuivaa umpio kunnolla kirjoitti:
Jos siellä ei ole vettä, niin ei kondensoi.
Ja jostain vettä sinne pääsee, todennäköisesti lasin saumasta.Ei ole vettä, eikä ole satanut. Kuivattu on huolella. Kondensivesi tiivistyy ilmasta viileille pinnoille.
- Elvis oli kala
Umpion tuuletus ei toimi.
- ooooook
Otin polttimot irti ja kuumailmapuhaltimella aukoista yritin kuivattaa, mutta kuivui hyvin hitaasti.
Sitten lasia ulkopuolelta kuumentamalla huurteet lähti hetkessä.
Varovainen pitää olla, ettei kuumenna liikaa, koska se "lasi" on muovia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2004128- 2413304
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12331En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792245Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391589- 1361236
- 481208
- 151188
- 991111