TYHMÄ KYSELEE - APUA

tyhmä kyselee

Hei siis oon lähössä ens viikolla Phukettiin Thaimaahan ja saanko ottaa käsimatkatavaroihin 8kg painavan treenikassin näkösen matkalaukun ja sitten myös oman reppuni joka on normaali kokoa, tavallisen koulurepun kokoinen.

Kiitos vastanneille.

11

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anstaa118

Riippuu yleensä lentoyhtiön säännöistä. Monella yhtiöllä on, että käsimatkatavaran lisäksi saa ottaa pienen käsilaukun tai läppärilaukun. Kannattaa kuitenkin tarkistaa tiedot operoivan lentoyhtiön nettisivuilta.

• ap00

lisää vastauksiaa??? kokemuksia

• 4+7

Et saa. Ainostaan yksi käsimatkatavara on sallittu. Ärsyttää kun usein näkee portilla kiukkuisia matkustajia jotka valittavat että miksi ei saa olla kahta kassia kun joskus ennenkin on saanut ja sitte pengotaan laukkuja ja yhdistellään niitä ja kaikki joutuvat odottamaan.

• ei ole kaikille sama

Sehän riippuu ihan lentoyhtiöstä, ja lentoyhtiön sisällä matkalipun luokasta.

Mene sinne lentoyhtiön sivulle ja lue!

Jos olet Finnairilla ja halvimmalla mahdollisella lipulla menossa,
      - yksi laukku ruumaan
      - yksi laukku matkustamoon
      - lisäksi PIENI käsilaukku tms. Reppu ei sellaiseksi käy.

• Tasapuolisuus parast

Mitkä mahtavat olla treenikassisi mitat. Paino ei yksin ratkaise. Ja sitten vielä reppu. Onko se kenties rinkka? Matkustajissa on itsekkäitä tyyppejä jotka ottavat parikin laukkua matkustamoon niin ettei kaikkien tavarat sovi hyllyille, jotka on mitoitettu yhtä/matkustaja varten. Meinaatko raahauttaa tavarasi ilmaiseksi? Pane ruumaan, sinne mahtuu

• tyhmä kyselee
      • Ota muutkin huomioon

Tarkkoja ollaksemme vain Finnairin koneeseen voi ottaa mainitsemasi kokoisen matkalaukun, mutta et enää sinnekään lisäksi reppua. Mikä hinku sinulle on viedä kaikki matkustamoon? Jos matka on muutamasta kympistä kiinni niin parempi jäädä säästämään vielä vähäksi aikaa

• tymhä kyselee

Ja siis mähän laittaisin siihen mun jalkoihin sen mun vaatimattoman reppuni matkan ajaksi. siis jalkatilaan

• ap771

up up kertokaas

• olo

Yksi vain.

• 19+18

Tuo riippuu varmaan lennosta ja lentoyhtiöstä. Reittilennoilla menee kyllä yleensä läpi mitat ja painorajan täyttävä lentolaukku läppärilaukku/reppu. Mutta lomamatkoilla saattaa olla eri säännöt. Joka tapauksessa varsinkin lomamatkoilla monilla ihmisillä on sen seitsemän taxfreestä ostettua kassia jotka pitää ahtaa lentokoneeseen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe