Miten, millä reitillä, millä laivalla, millä hytillä saatte parhaan risteilykokemuksen? Jos pitää Tallinksiljan ja Vikinglinen laivoista valita? Mikä on paras lasten kanssa, mikä aikuisten biletysreissua ajatellen?
Risteilykokemuksen maksimointi
8
320
Vastaukset
- ap.
Anyone?
- 4654665
Parhaiten fiilikseen pääsee (uskokaa tai älkää) Baltic Princesillä, hyvänä kakkosena tulee Amorella (huolimatta aikaisesta lähtöajasta)
Takasijalle jää:
Gabriella (ei mitään menoa)
Galaxy (melko kuiva paikka, illan vimpat tunnit voi olla vilkkaita)
Grace (hieno laiva, tunnelma kadoksissa)
Tosin Baltic Princesissä on "pieni" miinus se että laiva on kulahtananeen vanhan romun oloinen, jopa Amorella on itse fyysisenä laivana mukavampi- Ei karjavankkureilla
No ei millään Turun linjan karjavankkurilla!
- laivoilla usein
> Takasijalle jää:
>
> Gabriella (ei mitään menoa)
Olitko keskellä viikkoa tai sunnuntaina? Meinaan aina kun olen itse lähtenyt perjantaina Gabriellalle, niin on ollut menoa!
Toki paremmat bileet keskellä viikkoa löytyy Silja Europalta tai Baltic Princessiltä, mutta viikonloppuisin bilemeno on kyllä laivalla kuin laivalla. - jiojijiio
laivoilla usein kirjoitti:
> Takasijalle jää:
>
> Gabriella (ei mitään menoa)
Olitko keskellä viikkoa tai sunnuntaina? Meinaan aina kun olen itse lähtenyt perjantaina Gabriellalle, niin on ollut menoa!
Toki paremmat bileet keskellä viikkoa löytyy Silja Europalta tai Baltic Princessiltä, mutta viikonloppuisin bilemeno on kyllä laivalla kuin laivalla.Viime kesänä olin. Disco (tai millä nimellä sitä kannen 9 perällä olevaa paikkaa kutsuukaan) meni kiinni jo puolilta öin :(
- LovilO
jiojijiio kirjoitti:
Viime kesänä olin. Disco (tai millä nimellä sitä kannen 9 perällä olevaa paikkaa kutsuukaan) meni kiinni jo puolilta öin :(
Gabriellalla vain järjestetään disko fun clubissa 8-kansi sen viime aukiolo tunteina.
se on kyllä auki 04:n
Gabriellan Skycafe 9-kannella menee kiinni viikonpäivästä riippuen viimeistään klo 01.
Diskon nimellä ei siis kutsuta mitään ravintolatilaa gabriellan 9 kannen perällä,
Oli aikoinaan discona, nykyän toimii skycafeena, koska kannen 7 kahvio purettiin aikoinaan taxfreen muutostöiden alta pis
- laivoilla usein
> Miten, millä reitillä, millä laivalla, millä hytillä saatte parhaan risteilykokemuksen?
Helsinki-Pietari-Helsinki
M/S Princess Maria
Commodore tai DeLuxe
Laiva on viihtyisä iästä huolimatta ja matkakohteena Pietari on upea paikka, varsinkin kesällä.
>Jos pitää Tallinksiljan ja Vikinglinen laivoista valita?
Helsinki-Tukholma-Helsinki
M/S Silja Serenade
Deluxe tai siitä parempi hytti
Viihtyisä laiva, Tukholma tosin matkakohteena jo niin väsynyt ja nähty moneen kertaan useimmille
> Mikä on paras lasten kanssa, mikä aikuisten biletysreissua ajatellen?
Lasten kanssa parhaasta en osaa sanoa, kaikilla laivoilla on lapsille kuitenkin leikkihuoneet ja systeemit, varsinkin kesäisin lapset on huomioitu hyvin laivalla kuin laivalla. Parasta en osaa sanoa.
Biletysreissua ajatellen tärkeintä on, että lähdet perjantai iltana tai vaihtoehtoisesti lauantai iltana risteilylle.
Aivan turha toivo lähteä yhtään millään laivalla keskellä viikkoa, jos haluaa kunnon bilereissun.
M/S Silja Europa ja perjantailähtö on aika takuuvarma valinta biletykseen.
Toki myös turusta joko M/S Baltic Princess tai M/S Viking Grace, kunhan lähtö on perjantaina! - Argh.
Meiän porukalla olisi lähtö tiistaina gabriellalla. Onko odotettavissa ns. mummoristeily..? Jos näin on niin aaaaa-puuuu-va!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235903- 602027
- 271499
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2401267- 741135
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691128Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531107- 511072
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1441067Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58995