Kysymys miehille

matti862

Käytän päivisin Tena Slip Superia tai Tena Slip Maxia (medium) virtsanpidätyskyvyn ongelmien ja yliaktiivisen rakon vuoksi. Tena Slip Maxista pidän enemmän, pysyy paremmin pintakuivana, ainut miinus on että se ei ole niin huomaamaton kuin Super.

Onko muita miehiä, jotka käyttävät päivisin Tena Slip Superia tai Maxia? Minkä ikäisiä olette? Miten teillä esim. pukeutumis- ja huomaamattomuusasiat?

Sitten arempi kysymys, miten asetatte peniksenne vaippaan - kummin sen kuuluisi olla ylös vaiko alas päin?

9

842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rghth

      Olen 19, käytän tilanteissa, joissa ei pääse vessaan hyvin pitkään aikaan, löysät housut se kyllä vaatii. Vehje tietysti alaspäin, menee pissat oikeaan paikkaan, ja varmasti on asentona mukavampikin...

    • kastelija

      Hei,

      On meitä muitakin miehiä, jotka käyttävät päivisin Tena Slip Maxia. Ikää on alle 40. En pukeudu kovin tyköistuviin vaatteisiin, joten kukaan ei tietääkseni ole huomannut vaippaa farkkujen alta.

      Ja alaspäin on ainakin laittaessa.

      t. Katselija

    • kastelija

      Hei,

      Löytyykö muita samaa ikäluokkaa olevia, jotka joutuvat käyttämään vaippoja suojana?

      t. Katselija

      • löytyy

        Löytyy! Käytän yöllä ja satunnaisesti joudun päivälläkin käyttään. Tena slip maxi ja lisävaippa.


      • kastelija
        löytyy kirjoitti:

        Löytyy! Käytän yöllä ja satunnaisesti joudun päivälläkin käyttään. Tena slip maxi ja lisävaippa.

        Olisikohan muuta paikkaa kuin tämä palsta, jossa voisi keskustella aiheesta luontevammin?


    • tenaman

      täälä viiskymppinen mies .tena slip max tai molicaren teipparit
      mielellään ottaisin kaveriksi sellaisen joka käyttää kans vaippoja.

    • Tena

      Moro matti862 mä jouduin just ennen juhannusta ostamaan vaipat itselleni koska kärsin karkailusta ja lekurikierros kesken mutta juu mä ostin heti tena slip ultima vaippoja ja kyllä pitää pisut vaipassa kun ensin käytin siteitä mut nyt eivät enään riitä...ja muista (muna) alaspäin ni kaikki hyvin...

    • matti862

      Olen 24-vuotias, vaippoja tarvinut parin vuoden ajan. Olen pitänyt pääasiassa vehje ylöspäin. En jostain syystä pysty pitämään vaipassa alaspäin. Se tekee liikkumisesta ja istumisesta hankalaa, alkaa sattua kiveksiin ja penikseen. Ehkä syy on siinä, että mulla on aika isot kivekset ja sitten jos koittaa änkeä vehkeen alaspäin, vaikka vaippa on juuri oikeankokoinen, niin siitä tulee ahdasta ja muodostuu alemmas aika pullottava "kumpu" ja kun istut tulee istuttua vehkeen päälle. (Ja jos alkaa välillä tulla tahatonta stondista...)

      Kun vaippa kastuu niin tämä sukukalleuksista alemmas muodostunut kumpu korostuu entisestään ja vaippa kastuu haarojen välistä ja kosteus nousee pyllyn alaosaa ja alkaa pullottaa sieltäkin. Huomasin, että tällöin saattoi tulla helposti vuotoja ja tuntui että istuu "kusityynyn" päällä. Vaipan etuosa jää kuivaksi.

      Tästä syystä joudun itse pitämään vehjettä ylöspäin, näin ei tule kipua kiveksiin ja penikseen. Vaippa kastuu edestä ja sitten haarojen välistä ja lähtee sieltä nousemaan pyllyn alaosasta ylöspäin, mutta silloin alkaa olla vaihdon paikka.

    • Alaspäin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1280
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1107
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      924
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      847
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      798
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      697
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      49
      671
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      627
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe