Moro. Kysyisin sellaista asiaa, Kun mä lähetin mun kaverin kännykästä bluethoothilla vai miten se kirjoitetaan. Niin omalle tietsikalle kuvan. Jossa pidin onki reissulla saamaani kalaa käsissäni kesto hymy naamalla. Niin ensin lähetin kuvan onnistuneesti koneelleni. Mutta sitten painoin vahingossa jotain tuntematonta lähetys vaihto ehtoa jossa oli tulostimen kuva. Ja asun kerrostalossa. Niin mitä nyt oikein teen ? Onko tämä nyt maailmanloppu jos kalastus kuvani päätyi jonkin vieraan ihmisen tulostimeen tms. esim kännykkään. Kannattaako minun huolestua tms. ??? APUA! :S Paha moka...
Hups...
Voi luoja... HELP
2
118
Vastaukset
- Voi luoja... HELP
Eikä mulle ole koskaan ennen käynyt näin :S
- eyesko
Oli oikein kiva kuva. Pistin kehyksiin yöpöydälle.
No ei vaan tuskin olet kenenkään tuntemattoman tulostimeen sitä lähettänyt. Ei se ole niin yksinkertaista ja laitteet pitää aina jotenkin parittaa keskenään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403077- 812904
- 1902479
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362195- 201493
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411406Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403- 101284
- 131269
- 221251