Onko kellään ollut tällaista? Korvassa hurisee kummallisesti, mutta ei mitenkään kovalla volyymilla. Tätä tapahtuu levossa ollessa; pääasiallisesti kun herään aamulla tai aamuyöllä enkä vielä ole noussut sängystä ylös. Ei kestä erityisen kauaa kunnes katoaa. Toisena seikkana on se, jos puhun kovempiäänisesti / huudan niin ikäänkuin korvan ja nielun välillä humahtaa joku juttu, mikä sekin on ainakin toistaiseksi kestänyt vain muutamia sekunteja. Ilmeisesti osa jotain kanttuvei-tautia? Tätä on kestänyt jo useita kuukausia.
Outoja juttuja kuulossa
oudot oireet
2
138
Vastaukset
- Niska
Luultavasti johtuu tästä :
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11942139#comment-65202340 - beeeeeeeep
Ihan samoja oireita ollut täälläkin vuosia.. Ei mitään vaarallista. Joskus kuulen omien verisuonien virtauksen. Verenpaine aiheuttaa minulla huminaa ja tasapainohäiriöitä. Niin kuin tuossa vastaattiin luultavasti lihasperäistä. Korvat voivat soida myös kovan metelin jälkeen, kestää muutamasta päivästä viikkoihin, että palautuu normaaliksi. Korviin voi syntyä painetta joka aiheuttaa humahduksen. Flunssa tai tukkoinen nenä voi pahentaa sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913155
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662882- 2032260
- 741906
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91741- 1081595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099