Sairaanhoitaja auttoi minua laukeamaan

käsileikattu

Ehkä ei niin yleistä mutta sain ihanalta sairaanhoitajalta eilen käsihoidon. Pyllisteli ensin hametta nostaen, ja sitten rasvasi kaluni käsivoiteella hyvin ja vatkasi omat ravsni ulos. En unohda tuota enkeliä ikinä!

38

6840

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unikko...

Mahtava uni!

• käsileikattu

Tosi kuin vesi. Tapahtui positiivisessa hengessä, kaakonkulmalla. Olen varmaan perussuomalaista miestä komeampi, tämä saattoi vaikuttaa asiaan. Lisäksi olen hyvä suostuttelemaan! ...Lähdemme yhdessä tanssimaan, kunhan käteni paranevat. ;-) Teidän tavisten ei kannata yrittää tätä. Kerroin vain siksi, kun väitetään etteivät hoitajat muka ikinä tee tuollaista.

• OOT SATUSETÄRUNKKARI

Jos sulla on kädet leikattu, etkä pysty vetää handuun, niin et sillon TAKUUVARMASTI pysty kirjoittamaan koneellakaan.
        Joten jussus oli täyttä fantsua.

NAURUA....RÖHÖNAURUA...

• aivohalvaus
        OOT SATUSETÄRUNKKARI kirjoitti:

Jos sulla on kädet leikattu, etkä pysty vetää handuun, niin et sillon TAKUUVARMASTI pysty kirjoittamaan koneellakaan.
        Joten jussus oli täyttä fantsua.

NAURUA....RÖHÖNAURUA...

Tosin en ole nikki "käsi leikattu", mutta olen muuten menettänyt kirjoitustaitoni halvauksen seurauksena. Silti pystyn mainiosti kirjoittamaan koneella vasemmalla kädellä. Teetpä nopeita johtopäätöksiä.

• Vitunurpot

Kaikki ovat komeampia kuin Perussuomalaiset. Katso vaikka Soinia, sille ei jää komeudessa kukaan kakkoseksi.

• nopeajohtopäätös
        aivohalvaus kirjoitti:

Tosin en ole nikki "käsi leikattu", mutta olen muuten menettänyt kirjoitustaitoni halvauksen seurauksena. Silti pystyn mainiosti kirjoittamaan koneella vasemmalla kädellä. Teetpä nopeita johtopäätöksiä.

Eli jos oikea käsi on leikattu, vasemmalla ei pysty vetää hanskaan.....? vai mikä ihme on juttus pointti?

• aivohalvaus
        nopeajohtopäätös kirjoitti:

Eli jos oikea käsi on leikattu, vasemmalla ei pysty vetää hanskaan.....? vai mikä ihme on juttus pointti?

Nopis, jos luet tarkkaan nikin "käsileikattu" tekstin, huomaat siellä kohdan "kunhan käteni paranevat", siis monikko. Kädet eivät toimi riittävästi runkkaukseen, mutta konekirjoitus on mahdollinen. Voin vakuuttaa, että minulla on juuri samoin halvauksen jälkeen.

Sitä paitsi onhan sairaanhoitajan suorittama kevennys verrattomasti parempi kuin oma apu. :) Ota vaan iisisti!

• äidinkielen lehtori
        aivohalvaus kirjoitti:

Nopis, jos luet tarkkaan nikin "käsileikattu" tekstin, huomaat siellä kohdan "kunhan käteni paranevat", siis monikko. Kädet eivät toimi riittävästi runkkaukseen, mutta konekirjoitus on mahdollinen. Voin vakuuttaa, että minulla on juuri samoin halvauksen jälkeen.

Sitä paitsi onhan sairaanhoitajan suorittama kevennys verrattomasti parempi kuin oma apu. :) Ota vaan iisisti!

Kyllähän se on niin että kirjoittaminen on vaikeampaa kuin runkkaaminen. Jos pystyy kirjoittamaan, pystyy myös hakkaamaan hanskaan. Jos taas kirjoittaminen ei onnistu, tumppuun kiskominen onnistuu silti melko varmasti.

Ei se runkkaus mitään rakettitiedettä sentään ole vaikka nykypäivänä moni finninaama tuntuu niin luulevankin runkkutapoja ja -vinkkejä kysellessään.

• naamakirja 1

Oli totta tai ei mutta jos oli niin upeaa heittäytymistä häneltä.Ihminen oivalsi sen seksin ihanuuden ja peruskysymyksen että jos antaa niin saa vastaan myöskin jotain .Sitähän erotiikka on perimmiltään,uskallusta ja heittäytymistä hetkkeen,itsensä avaamista toiselle....silloin voi saada myös itsekkin jotain ainutkertaistaSe laukeaminen on niin upeata mutta kuitenkin sen takana on jotain suurempaa.Tähän uskon ainakin itse.

• ktuktuktuk

Kiva fantasia, mut väärällä palstalla.

• Edith b

juups, transuväinö se taas on ollut mielipuuhassaan.. karmeet pallit siellä olis ollu, hameen alla, satun tapauksen tuntemaan. Vois saada vaikka anusta tänää, tai sitte anuksees..

• Jihaa.

Auttoi sairaanhoitaja minuakin. Kaikki reijät käytiin läpi. Ensin otti suihin sitten antoi pillua ja lopuksi laukesin perseesee.

• -tu mitä jurboja

Ja minua myös, oli siinä mukana myös pari lääkäriä ja taisipa olla sairaalan talouspäällikkökin. Kaikkien jokainen reikä käytiin läpi :)

• timantti.
        -tu mitä jurboja kirjoitti:

Ja minua myös, oli siinä mukana myös pari lääkäriä ja taisipa olla sairaalan talouspäällikkökin. Kaikkien jokainen reikä käytiin läpi :)

Mä kävin niiden kaikkien mutsien reiät läpi.

• Jihaa.

...mutta minun sairaanhoitaja on oma vaimoni. Ollut sairaanhoitaja jo liki 20 vuotta.

• örinäää

Jihaa...oletko ollut kipeä liki 20-vuotta. Toivottavasti ei ole vakavaa :(

• ggfhffgf

Ei se tee kenestäkään kipeetä jos jonkun vaimo on ammatiltaan sairaanhoitaja.

• pöde

hienoa ja sitten heräsit ja laskit koiran ulos???

• scisar

Eivät terveet tarvitse hoitajaa vaan perverssit, sanoi Jeesus.

• don quijote

Oliks se sun mutsis?

• fghjk...............

Tiedän useitakin hoitjuja jotka ovat esim strippareina sexibaareissa ja siellä olet saanut käsihoitoo.. Kaikki muu on mielikuvitusta vain!

• liirumlaarum

Minäkin olen niin komea että naiset aina haluaa "auttaa" minua. Aluksi oli hankalaa tuo munien rasvaaminen kun öljyt ja voiteet oli aina vähissä.
      Maatalouskaupasta sain siihenkin avun, (naismyyjän rasvatessa) ostin ämpärillisen tummelia. Nyt varaudun aina sairaalareissuihini ämpärillisellä tummelia ja kaikki ovat tyytyväisiä, talouspäällikköä myöden

• sisarvalkeis

Ihmeellistä epäluuloisuutta täällä, kun ei muka uskota meidän hoitsujen tekevän tuollaista. Työskentelen eräässä yliopistollisessa sairaalassa osastonhoitajana ja meillä on samassa asemassa olevien kesken eräs vuosittainen kisa.

Meillä on erään kahvihuoneen seinällä lista, johon merkkaamme pisteitä eri suorituksista. Handjobista saa yhden, suikkarista kaksi ja yhdynnästä neljä pistettä. Lisäpisteen saa, jos miehen kalu on oman (ehdottoman rehellisen) arvion mukaan yli 18cm. Kisa alkaa aina vappuna ja päättyy, kun joku saa 30 pistettä kasaan.

Tällä hetkellä voimassa olevassa kisassa ei ole kenelläkään vielä yhtään pistettä, joten tervetuloa sairastamaan kaikki megakullin omaavat kiimaiset miehet ;)

• Biggie93

Hei, missä tämä kyseinen paikka on ja voiko sen ulkopuolella harrastaa tuommoista ja omistaa "megakullin" ;)?

• Ei jumalauta.

En halua enää elää tällä planeetalla... Jos olet hoitaja niin ilmeisesti säännöt potilaisiin kajoamisesta ovat menneet sinulta ohi. Itse olen lähihoitaja ja minulle ei tulisi pieneen mieleenkään koskea potilaisiin, vaikka kuinka komeita tai viehättäviä olisivatkin. Ainoastaan yhtä miestä käännän vuoteessa sekä annan hänelle käsihoidot ynnä muut,on oma mieheni... TYÖNI ULKOPUOLELLA.

• gfyhjfhngfhfhgf

Onpa taas tässä ketjussa luusereiden fantasioita....

• fantsioija

Mutta ihan hyviä sellaisia,lahjakkaita tarinan kertojia täälläkin

• parasiiddi

No jaa, ainoa lahjakas kirjoitus on toi sisarvalkeisen stoori, joka ei taida olla fantasiaa, haiskahtaa pikkasen parodialle.

• tyydytetty huone 6

Minulla samanlainen kokemus,asuessani >K-suomessa..... Olin sairaalan yks.huoneessa,johon kierroksellaan oleva "yökkö" tuli...Kerroin Hänelle paineistani..Hän kuunteli ja totesi,että tekee ensin kierroksensa loppuun ja palaa sitten luokseni ! Näin myöskin kävi ! Hän palasi ja tyydytti minut käsillään loppuun asti ! Taputti kaluani ja toivotteli sille HYVÄÄ LOPPUYÖTÄ !!
      Tämä kertomus on ONNEKSI TOSI !!!!!

• äidinkielen lehtori

Tällaisen tarinan uskoo jokainen todeksi ilman että sitä pitää vielä korostaa.

• mies4442

Minullekin kävi niin että sairaanhoitaja antoi käsihoitoa ja sitten otti suihin. Laukesin ja spermaa tuli paljon. Kiitoksia rakas sairaanhoitajavaimoni.

• Hoitsun tyttäreltä

Minäpä sain hoitsun tyttäreltä. Ähäkutti, teille urpoille.

• jesjesjess

Minäpä sain hoitsun poikkikselta. Mitäs siitä sanotte?

• vetäkää sen eteen

paskaa jauhatte. mä handopeista ja suikkareista niin mutta voitin 10o tonnii

• Voittaja699

Minäpä sain hoitsun appiukon kaiman kummin koiralta. Repikää siitä huumoria.

• butterfly2

Sairaanhoitajana... en vielä virkatehtävissä tuollaista hoitoa ole antanut,,,,mutta... misä ihmeessä on vieläi hmeessä ssairaanhoitajilla päällä..

• Leijonasydän

Voi vi**u mikä pervo! Saakeli kun täälä Suomeasa on tollasta porukkaa!

• Fam 4 life

PERVO!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2795
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2684
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1515
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe