Hei, mikä olisi paras nettiyhteys saatavilla 20€ budjetilla? Itse en tiedä melkein mitään noista asioista
Uusi WLAN?
6
144
Vastaukset
Siis wlan reititin vai kk hintainen nettiyhteys?
- Camel57
Kk hintainen nettiyhteys.
Toimiiko asuinpaikassasi 4G? https://kauppa.saunalahti.fi/#!/nettiliittymat/mobiililaajakaista/Saunalahti-Mobiililaajakaista-4G
- Camell
Kyllä luulisi espoossa tuo toimivan, mutta toimiiko tuollainen mobiililaajakaista yhtä hyvin kuin kiinteä?
Ping on niissä yleensä suurempi mutta itselläni se toimii jopa nopeammin kuin ADSL yhteyteni. Asun 4G alueella.
- ei ne vaan toimi
????? mutta toimiiko tuollainen mobiililaajakaista yhtä hyvin kuin kiinteä? ??????
Ei toimi, ja miksi ei? Mobiilin toimivuuteen vaikuttaa etäisyydet tukiasemaan, välissä olevat esteet, tukiaseman ruuhkautuminen, puhelut ohittavat datayhteydet, ja muutenkin epävarmempi kun ADSL piuhoja pitkin.
Aloittajan kannattaa kuitenkin testata mobiiliyhteyksiä vaikka puhelimilla, kavarien ja vieraiden vehkeillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492690
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541679Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461674Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501401- 661348
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3021223The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut141195- 156996
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24950Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58899