TW-EAV510 AC v2 ja TW-EAV510 v2 -ADSL2 /VDSL2 -laajakaistamodeemit.
https://www.telewell.fi/fi/tuotteet/vdsl2-tuotteet
Onko noista löytynyt haavoittuvuuksia kuten lähiaikoina Cisco, ZyXel, NetGear, TP-Link ym. -laajakaistamodeemeista?
TeleWell ADSL2+/VDSL2 -laajakaistamodeemien haavoittuvuudet
8
2085
Vastaukset
- miten on
Löytyykö parempia ADSL2 /VDSL2-laajakaistamodeemeja, joista saa osan porteista sillatuiksi ja osan reitittäviksi samaan aikaan?
- reighto
Soittakaa operaattorin vikapalveluun ja kysykää uusin firmware päivitys etänä modeemiin..
Itselläni Saunalahdi ADSL 2 ja Zyxelin VMG3326-D20A modeemi. Tätä kirjoittaessa uusin korjattu firmware versio kyseiseen laitteeseen on: VMG3326-D20A_Elisa2_AAII3b1
Yleensä eivät automaattisesti noihin päivityksiä laita koska aina se riski on olemassa että käyttäjä katkaisee virrat kesken päivityksen ja laite menee tiiliskiveksi. - Telewell käyttäjä
Ei ole tiedossa. Suomen kieli on haaste hakkereille ja se on nykyisin telewell mallien oletuskieli.
Lähes kaikki haavoittuvuudet johtuvat selainten reikäjuustosta ja sieltä aukeavista takaovista - ei onnistu ohjeilla
Miten em. Tw-eav510v2 mallin langattoman verkon Wlan oletusasetuksen saa muutettua sen jälkeen kun ottanut verkon niillä käyttöön? Onko se wifi key sama salasana suojaus kaikissa tw laitteissa? Ohjeet ei riitä.
- EAV510v2
Jokaisessa on yksilöllinen WIFI key
- pädenvaikenosais!
@EAV510v2 Eipä kaikki WIFI-avaimista ole kiinni.
Jatkuvasti laitteita skannataan ihan sieltä varsinaisesta internetistä...
Langattoman suojaajat pelkäävät naapureita ja ohikulkijoita. - OnHyväOlla
2018 Kokemuksia talvella ja heinäkuussa ostetusta TeleWell TW-EAV510 ADSL2 /VDSL ‐modeemista.
Ei mitään hyvää verrattuna entiseen Huaweihin, joka riitti mainiosti koko huoneeseen. Tuli 45 megaa ja kaikkialla 100 neliön oli yli 35 megaa.
Huonoina puolina ensimmäisenä, vaikka "tulee " 100 mekan valokuitu, aivan vieressä on 60-80 mekaa, no sehän on ok. Mutta jo 5-6 metrin päässä jossa suora näköetäisyy on 39 megaa ja viereisessä huoneessa 10 m päässä aina alle 20,
Toinen vika, nopeus putoaa joka päivä 10/0,9 megaan, 10 tunnin käytön jälkeen, nousee kun uudelleenkäynnistää. Asiaa hoidettu niin että onn kellokytkon joka katkaisee kello 5 ja klo 14. Mutta koska käynnistys kestää useita minuutteja tuo päiväkäynnistys harmittaa.
Niin, tuo kesällä 2018 ostettu on saatu takuuseen, eli samaa vikaa kuin 6 kk vanhemmassa.- OnHyväOlla
niin tässähän ei ole ulkoantennia, heikkeneminen varmaa siitä johtuvaa, mutta ei kivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412338Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671597Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801255- 631164
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171128TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891014Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852