toivonsa menettänyt 20vee

nurbbb

Yli vuoden kestänyt raju hiustenlähtö eikä loppua näy.

20

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nurbbb

      Eli siis tää tuska alkoi vuonna 2013 toukokuun alussa. Oon käynyt lääkärissä verikokeissa, eikä mitään selvinnyt. Olin jo luovuttanut koska penniäkään ei ole laittaa mihinkää priorineihin ja muihin hömpötyksiin, kun en ole keneltäkään kuullut niiden toimivan. Samoihin aikoihin tämän kanssa alkoi vatsa reistaamaan ja hyvä kun kaksi kertaa viikossa saa tehtyä isot ja sekin sillä hinnalla että 43 verisuona katkeaa päästä eikä siltikään tunnu että olis suoli tyhjä. En tiedä voiko nää liittyä toisiinsa. E-pillereitä en oo aikoihin syönyt. Kiitos jo etukäteen vastauksista ja aurinkoista kesää kaikille :)

      • mulla se oli viljat

        "Samoihin aikoihin tämän kanssa alkoi vatsa reistaamaan ja hyvä kun kaksi kertaa viikossa saa tehtyä isot ja sekin sillä hinnalla että 43 verisuona katkeaa päästä eikä siltikään tunnu että olis suoli tyhjä. En tiedä voiko nää liittyä toisiinsa."

        Jätä viljat ja heti.

        Jos jopa kolmasosa suomalaisista kärsii vatsa- ja suolisto-oireista tai muista ongelmista joissa viljojen välttäminen auttaa, niin sinä voit olla niistä yksi. Lisäksi viljojen gluteeni (vehnä, ruis ja ohra), viljojen tärkkelys, peruna sekä maito tuottavat limaa ja tulehdusta elimistöön, joka pahentaa allergioita, astmaa, infektioita, lasten korvatulehduksia ja reuman oireita.
        http://personal.inet.fi/koti/remeli/viljat.htm

        Minulla yliherkkyys viljoille aiheutti myös hiustenlähtöä.

        Nyt on todella paksu ja terve hius.


      • Törkeää
        mulla se oli viljat kirjoitti:

        "Samoihin aikoihin tämän kanssa alkoi vatsa reistaamaan ja hyvä kun kaksi kertaa viikossa saa tehtyä isot ja sekin sillä hinnalla että 43 verisuona katkeaa päästä eikä siltikään tunnu että olis suoli tyhjä. En tiedä voiko nää liittyä toisiinsa."

        Jätä viljat ja heti.

        Jos jopa kolmasosa suomalaisista kärsii vatsa- ja suolisto-oireista tai muista ongelmista joissa viljojen välttäminen auttaa, niin sinä voit olla niistä yksi. Lisäksi viljojen gluteeni (vehnä, ruis ja ohra), viljojen tärkkelys, peruna sekä maito tuottavat limaa ja tulehdusta elimistöön, joka pahentaa allergioita, astmaa, infektioita, lasten korvatulehduksia ja reuman oireita.
        http://personal.inet.fi/koti/remeli/viljat.htm

        Minulla yliherkkyys viljoille aiheutti myös hiustenlähtöä.

        Nyt on todella paksu ja terve hius.

        valehtelua!


      • nurbbb
        Törkeää kirjoitti:

        valehtelua!

        Niin mikä on valehtelua? Ja olisi kiva kuulla myös jotain perusteluja, muuten olisit voinut jättää koko kommentin laittamatta. :)


      • nurbbb
        mulla se oli viljat kirjoitti:

        "Samoihin aikoihin tämän kanssa alkoi vatsa reistaamaan ja hyvä kun kaksi kertaa viikossa saa tehtyä isot ja sekin sillä hinnalla että 43 verisuona katkeaa päästä eikä siltikään tunnu että olis suoli tyhjä. En tiedä voiko nää liittyä toisiinsa."

        Jätä viljat ja heti.

        Jos jopa kolmasosa suomalaisista kärsii vatsa- ja suolisto-oireista tai muista ongelmista joissa viljojen välttäminen auttaa, niin sinä voit olla niistä yksi. Lisäksi viljojen gluteeni (vehnä, ruis ja ohra), viljojen tärkkelys, peruna sekä maito tuottavat limaa ja tulehdusta elimistöön, joka pahentaa allergioita, astmaa, infektioita, lasten korvatulehduksia ja reuman oireita.
        http://personal.inet.fi/koti/remeli/viljat.htm

        Minulla yliherkkyys viljoille aiheutti myös hiustenlähtöä.

        Nyt on todella paksu ja terve hius.

        En olekaan ennen moisesta kuullut, ja alkaako se sellanen yliherkkyys ihan tuosta vaan? Sehän olis huippua jos tuossa sun tekstissä on perää! Kiitos sulle :)


      • Pelkkä vilja
        nurbbb kirjoitti:

        Niin mikä on valehtelua? Ja olisi kiva kuulla myös jotain perusteluja, muuten olisit voinut jättää koko kommentin laittamatta. :)

        yliherkkyys tai edes ihokeliakia ei pysty aiheuttamaan tuollaista hiustenlähtöä. Ja vaikka pystyisikin niin huomaisit ihan näkyviä muutoksia hiuspohjassasi. Tämä viljat pois- kamppanja on muutaman viime vuoden muotihämpötys jonka tueksi ei löydy MITÄÄN näyttöä. Siinä perustelu.


      • älä sano
        Pelkkä vilja kirjoitti:

        yliherkkyys tai edes ihokeliakia ei pysty aiheuttamaan tuollaista hiustenlähtöä. Ja vaikka pystyisikin niin huomaisit ihan näkyviä muutoksia hiuspohjassasi. Tämä viljat pois- kamppanja on muutaman viime vuoden muotihämpötys jonka tueksi ei löydy MITÄÄN näyttöä. Siinä perustelu.

        Voi se joillekin vaikuttaa.


      • Kyllä sanon
        älä sano kirjoitti:

        Voi se joillekin vaikuttaa.

        koska sanojeni takana on lukuisia tieteellisiä tutkimuksia.


      • mulla se oli viljat
        Pelkkä vilja kirjoitti:

        yliherkkyys tai edes ihokeliakia ei pysty aiheuttamaan tuollaista hiustenlähtöä. Ja vaikka pystyisikin niin huomaisit ihan näkyviä muutoksia hiuspohjassasi. Tämä viljat pois- kamppanja on muutaman viime vuoden muotihämpötys jonka tueksi ei löydy MITÄÄN näyttöä. Siinä perustelu.

        " Tämä viljat pois- kamppanja on muutaman viime vuoden muotihämpötys "

        Kyllä niiden syönti on politiikkaa vaan eikä ihmisten ravitsemusta.


        Tiededokumentti: Kivikautiset juuremme

        Miksi korkea verenpaine, diabetes, selkäkivut ja allergiat piinaavat meitä? Nämä elämäntapasairaudet johtuvat osin siitä, että olemme pohjiltamme yhä kivikauden ihmisiä. Miten tätä tietoa pitäisi hyödyntää?

        Esitetty: To 22.5.2014 klo 21.36 Yle Teema

        Areenassa nähtävillä:
        http://areena.yle.fi/tv/2191322

        Paleovalmennusta:
        http://www.villiruoka.fi/paleovalmennus/

        "Nykyään yli 70% länsimaalaisten ihmisten ravinnosta tulee ruuista, jotka eivät ole lajillemme ominaisia, kuten viljat ja maitotuotteet. Vaikuttaisi siis, että useimpien kroonisten tautien taustalla on modernin maailman mukanaan tuomien elämäntapojen ja ruokavalion suuri poikkeama siitä ympäristöstä, johon geenimme ovat tottuneet."
        http://www.helsinkipaleo.com/aloita-tasta/


      • mulla se oli viljat
        nurbbb kirjoitti:

        En olekaan ennen moisesta kuullut, ja alkaako se sellanen yliherkkyys ihan tuosta vaan? Sehän olis huippua jos tuossa sun tekstissä on perää! Kiitos sulle :)

        No mulla alkoi pikkuhiljaa


    • Vinkkejä

      Ummetukseen auttaa monikin asia , ainakin iso kulaus risiiniöljyä poistaa vaivan.. Lisäksi pienipäisellä käsisuihkulla ku ruuttasee peräsuolee ni johan alkaa tulemaa. :) Toi hiustenlähtö on ilkee juttu , itekin kärsiny tuosta parikymppisestä lähtien , oon nyt siis 31. ja parit hiustensiirrotki käyty läpi. Priorin auttaa kyllä hieman. Paras olisi tietty finasteridi ,mutta se oikeesti sekottaa hormonitoimintaa vaikka moni käyttäjä sitä ei helposti myönnä. Ite oon tilaillu täs viimeaikoina Loreal Densifiqueta, englannista. Aika kallista litkua mut niitä harvoja jotka tuonu jotakin tulosta. Olin tässä nyt yli kk ilman sitä ja nyt ku tuli postista uus paketti ni tukka oli takaa ohentunut aikaslailla.. :(

    • sanonpa vain..

      Aloittaja on nainen jotta fina ei tule kysymykseen.

      Fina vinkuja voisi tulla nyt itkemään kuinka tissit kasvaa kun vetää finaa. :)

      • ;) ;)) ;)

        Naisilla ei ole eturauhasta ;))


      • sanonpa vain taas.
        ;) ;)) ;) kirjoitti:

        Naisilla ei ole eturauhasta ;))

        Kyllä me olemme asiasta tietoisia, jotta naisilla ei ole eturauhasta.

        Siltikin finasteridia ei saa naiset käyttää, siitä voi tulla jotain ongelmia..


      • fina teki naisen

        Aloittaja oli mies ennen finan aloittamista.


      • nurbbb
        fina teki naisen kirjoitti:

        Aloittaja oli mies ennen finan aloittamista.

        Voi että sentään miten hullunkurista ja vekkulia vitsiä sitä jotkut osaavatkaan heittää :)
        JA MIKÄ TAJUTON TILANNETAJU!!!


    • humanoid

      lohdutukseksi voin sanoa, ettet ole tämän ongelman kanssa yksin.
      nykyään näkee paljonkin kaljuja miehiä, jotka eivät ole moksiskaan kasvaako ne hiukset vai eivät, itselläni kanssa lähteny tukka ja luovutin taiston vain yksi päivä. ymmärrän kyllä yskän, jos on tottunut että on hiuksia ja runsas kasvusto, tai jos hiustenlähtö on ollut agressiivista lyhyessä aikavälissä. ajankanssa sen vaan tajuaa, että lopulta hiuksilla ei tee mitään. Kesällä tosin kannattaa varoa, ettei iho pala, ja talvella muistaa suojata lämpöisellä hatulla. Kampoja tai shampoita ei tarvi enää. hyvä niin. Niinhän ne ufotkin ovat kaljuja, luultavasti ihminen on karvaton lähitulevaisuudessa. pituuskasvu nousee, raajat pitenee, ja karvaton vartalo.

      • nurbbb

        Olen nainen, muuten hupaisa kommentti :D


    • 20+7

      www.nanogen.fi

      Itse tilasin juuri tuolta. Katsotaan, miten toimii.

    • äks dee rahat män

      Nopeesti katottuna ei toimi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      214
      35078
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      269
      22437
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      444
      11274
    4. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      84
      8421
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      29
      6711
    6. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      55
      5201
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      199
      4135
    8. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      47
      1982
    9. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      35
      1883
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1647
    Aihe