Olen edellisissä viesteissäni aina unohtanut kiittää Psykologia, vaikka tarkoitukseni on ollut jo pidemmän aikaa.
Ensinnäkin, Sinusta on ollut apua jo pitkän aikaa. Olet kohottanut itsetuntoani ja lopulta, kun kerroit EFT-menetelmästä, olet ollut korvaamaton. JOS en olisi koskaan eksynyt näille sivuille, enkä törmännyt Sinuun, en tiedä, mitä nyt tekisin. Todennäköisesti olisin syvän masennuksen partaalla, jännittäisin, en pystyisi käydä koulua ja popsisin lääkkeitä! Näistä mikään ei pidä paikkaansa tällä hetkellä, sillä apu
on löytynyt!
Nykyään (en olisi koskaan ennen uskonut näin käyvän) suorastaan himoitsen jännittäviä tilanteita, sillä tiedän, että jos uusia oireita ilmaantuu, apu on lähellä! Puoli tuntia EFT:tä ja vaiva on haihtunut. Itsetuntoni on myös saanut roimasti parannusta viime päivinä. Kaksi kuukautta kestänyt Propral-lääkityskuuri on loppumaisillaan, enkä edes aio hakea uutta reseptiä. Tämä on uskomatonta! Tämä se vasta on elämää!
Kaikkea hyvää Sinulle, psykologi. Olet korvaamaton ihminen! Sydämesi on kultaa, kun autat toisia ihmisiä saamaan heidän elämän takaisin. Viime päivinä minun on tehnyt suorastaan mieli itkeä - ilosta. En olisi koskaan uskonnut selviäväni tästä ongelmasta ilman lääkkeitä. EREHDYIN!
Erittäin mukavaa syksyn jatkoa!
Haluaisin kiittää Psykologia!
Got the help.
2
551
Vastaukset
- psykologi
Kiitos palautteestasi, jota oli mukava kuulla. Juuri tästä syystä olen laittanut infoa nettiin ihmisten saataville. Hyvää syksyn jatkoa sinullekin.
- kuolema
Kiitä nyt psykologia ennen kuin ne tappavat sinut:
PSYKOLOGIA JA PSYKIATRIA tappaa hitaasti mutta varmasti!
Katsotaas 5-10 vuoden kuluttua , jos jatkat samaa....
Vinkki:
Lopeta kaikki yhteydet psykologeihin ja laista niiden yhteydenotot vastaisuudessa, ja voit varmasti paremmin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805