Kävin eilen Robbie Williamsin keikalla. Olen usein miettinyt, että jos näkisin kadulla, uskaltaisin vaihtaa pari sanaa. Samaa koskee myös joitakin suomalaisia julkkiksia, joista olen kuullut pelkkää hyvää: esim. Ville Valo, Michael Monroe Jari Sillanpää, Arja Koriseva jne. Varmaan myös Cheek, mitä olen ymmärtänyt. Kuitenkin suuri osa julkimoista vaikuttaa todella töykeiltä. Olen joskus mennyt juttelemaan erään kotimaisen suosikkinäyttelijän kanssa. Olin ihan asiallinen jne. Henkilö ei olisi voinut olla ylimielisempi, yritin vain kiittää hienosta roolisuorituksesta. Asenne on jollain ihan pikku tähdilläkin se, että olen parempi kuin te. Ymmärrän, että Madonnan tasoiset henkilöt eivät kerta kaikkiaan jaksa jutella jokaiselle fanille, mutta luultavasti uskaltaisin hänellekin mennä juttelemaan enemmän kuin osalle suomalaisista julkkiksista, jotka kyräilevät kulmiensa alta kaikkia, joilla ei ole vip-lippua.
Turha sitten on valitella, jos kukaan ei käy keikoilla tai katso elokuvia, kun oman itsensä markkinointi on mitä on. Toinen juttu on sitten tuo Suomen viihdeteollisuuden ns. tekotaiteellisuus, jota en myöskään ymmärrä. Mitä vähemmän ihmiset ymmärtävät- sen parempi, jotta voi leikkiä parempaa kuin on.
Julkkisten yleinen töykeys
59
1497
Vastaukset
- olkoon onnellisia
Toiset starbat luulee ittestään liikoja!!! Jaksonin tavat on övereimmät mitä on tullut vastaan. Vaikka rahaa on, ei se tarkota et voi olla pelle. Se mitä myös monasti ihmettelee on se "raider", jossa starba esittä toiveitaan (vaatimukset). Tässä näkee hyvin milloin se keltanen neste on päässyt latvaan.
Silti normi staroja on enemmän, kuin näitä ööveriksi menneitä. - grg3r
Kansanmies ja nöyrä lavaesiintyjä Reijo Taipale on todellisuudessa ihan vitun ylimielinen mulkku fanejaan kohtaan lavojen ulkopuolella.
- näin olen kuullut
Olen kuullut samaa, mutta en kokenut. Se muuttaa tietysti asian.
Sopisi kuitenkin tuohon lausumaasi. - Työtä vaan
Jos muurari on juttumiehiä, se on hyvä asia, mutta tärkeintä on että tekee hyvää työtä. Sama myös laulajalla. Keikalla tietysti kannattaisi olla miellyttävä väliajoillakin.
- Kunnonujo
Töykeyteen tai ylimielisyyteen voi olla kaksikin syytä. Joillekin se neste on noussut päähän ja ovat sen vuoksi leuhkoja. Mutta vaikka ihminen olisi esiintyvä taiteilija, hän voi silti olla luonteeltaan ujo ja sulkeutunut, eikä siksi kykene vieraan yllättämänä luontevaan keskusteluun.
- kyyllähän
Esiintyvä taiteilija on niin monessa liemessä keitetty että bemarihemmolla menee pissat housuun sen rinnalla. Suohonkin puhuminen kyllä onnistuu ja viihdyttely, sehän kuuluu työhön, mutta kun sitä tekee työkseen ei voida vaatia että kaikkien kanssa turisee.
- Mielipiteet totta
Luulen myös, että osalle muusikoista on ulkomusiikilliset taidot jääneet oppimatta. Ammatilliset sosiaaliset taidothan on opittavissa. Sama koskee myös muita taiteilijoita.
- näin päin
Kyllä ihan yleisöllä ihmisten lukemistaito hukassa.
- autuaan
näin päin kirjoitti:
Kyllä ihan yleisöllä ihmisten lukemistaito hukassa.
Jos vastapuolella vauvan elämänkokemus verrattuna esiintyjään, ymmärrystä ei voi olla. Joskus näin on.
- .....
autuaan kirjoitti:
Jos vastapuolella vauvan elämänkokemus verrattuna esiintyjään, ymmärrystä ei voi olla. Joskus näin on.
'autuaan', elämänkokemustakin on monenlaista. Esiintyjä saa sellaisia faneja, joihin on tehnyt vaikutuksen. Eli saa sen minkä on tilannut.
- .....
autuaan kirjoitti:
'autuaan', elämänkokemustakin on monenlaista. Esiintyjä saa sellaisia faneja, joihin on tehnyt vaikutuksen. Eli saa sen minkä on tilannut.
- Naura Pajatso
Mitenkä Robbie Williams suhtautuu kadulla vieraaseen puhuttelijaan?
Monet ilmeisesti tuon tason staraa mielellään jututtaisivat, mutta tähdillekin kuuluu.
Joskus ihmisillä sekoaa tähden rooli ja yksityisyys. Koomikon oletetaan olevan aina valmis heittämään vitsiä ja ihmetellään kun olikin naama norsun veellä.
Eikö Spedekin ollut siviilissä aika kireä?- Näin on
Speden muistokirjoitus "Lahjaton näyttelijä ja vittumainen ihminen".
- apupoikatyttö
En tiedä muistatteko taannoin MTV:n (siis sen musiikkikanavan)ohjelmaa, jossa konkaritoimittaja Ray Cokes haastatteli vieraitaan musiikkipätkien lomassa.. Kumminkin, mieleeni on jäänyt Robin Williams Rayn vieraana. Siinä oli heppu, joka osasi nauraa itselleen, ja oli rehellinen mm. Take That -roolistaan.
Itse olen tavannut isoja tähtiä ja pienempiä tähtiä ehkä enemmän kuin keskiverto kansalainen. Olen havainnut, että samaa vaihtelua esiintyy molemmissa ryhmissä.
Yhteinen nimittäjä nöyrän/vaatimattoman oloisille tähdille on se, että he vaikuttavat keskimääräistä älykkäämmiltä. Älykkyys ja tähteys on haastava yhdistelmä; tyhmänä olisi paljon helpompaa, kun itsekritiikki olisi heikompaa. - tut66rf
apupoikatyttö kirjoitti:
En tiedä muistatteko taannoin MTV:n (siis sen musiikkikanavan)ohjelmaa, jossa konkaritoimittaja Ray Cokes haastatteli vieraitaan musiikkipätkien lomassa.. Kumminkin, mieleeni on jäänyt Robin Williams Rayn vieraana. Siinä oli heppu, joka osasi nauraa itselleen, ja oli rehellinen mm. Take That -roolistaan.
Itse olen tavannut isoja tähtiä ja pienempiä tähtiä ehkä enemmän kuin keskiverto kansalainen. Olen havainnut, että samaa vaihtelua esiintyy molemmissa ryhmissä.
Yhteinen nimittäjä nöyrän/vaatimattoman oloisille tähdille on se, että he vaikuttavat keskimääräistä älykkäämmiltä. Älykkyys ja tähteys on haastava yhdistelmä; tyhmänä olisi paljon helpompaa, kun itsekritiikki olisi heikompaa.No ne on yksilöitä siinä missä muutkin. Toki kovan seulan läpikäyneitä.
- Millaista?
apupoikatyttö kirjoitti:
Yhteinen nimittäjä nöyrän/vaatimattoman oloisille tähdille on se, että he vaikuttavat keskimääräistä älykkäämmiltä. Älykkyys ja tähteys on haastava yhdistelmä; tyhmänä olisi paljon helpompaa, kun itsekritiikki olisi heikompaa.'apupoikatyttö', jäin miettimään, että miksi se älykäs tähti ei käytä älyään siihen, että ratkaisee ne haasteelliset tilanteet? Jotenkin en usko tuohon. Älykkyyttä on monenlaista. Millaista älykkyyttä tarkoitat näillä älykkäillä tähdillä olevan enemmän kuin niillä vähemmän älykkäillä?
- itsestäänselvä solmu
apupoikatyttö kirjoitti:
Yhteinen nimittäjä nöyrän/vaatimattoman oloisille tähdille on se, että he vaikuttavat keskimääräistä älykkäämmiltä. Älykkyys ja tähteys on haastava yhdistelmä; tyhmänä olisi paljon helpompaa, kun itsekritiikki olisi heikompaa."Yhteinen nimittäjä nöyrän/vaatimattoman oloisille tähdille on se, että he vaikuttavat keskimääräistä älykkäämmiltä. Älykkyys ja tähteys on haastava yhdistelmä; tyhmänä olisi paljon helpompaa, kun itsekritiikki olisi heikompaa."
Tietenkin. Jos itsekritiikki heikompaa, ei kehity. Älykäs kehittyy, etenee. Eteneminen vaatii nöyryyden/vaatimattomuuden, mikä on läsnä niillä jotka ovat edenneet taidoissaan. Osaamisessa huimia eroja tähtien välillä, vähemmän osaavat ovat äänekkäimpiä.
Tietysti osaajissakin itsestään melua pitäviä, mutta osaavat usein nauraa sille asialle itsekin. Kuuluu kuvioon. - Fanit ja media
itsestäänselvä solmu kirjoitti:
"Yhteinen nimittäjä nöyrän/vaatimattoman oloisille tähdille on se, että he vaikuttavat keskimääräistä älykkäämmiltä. Älykkyys ja tähteys on haastava yhdistelmä; tyhmänä olisi paljon helpompaa, kun itsekritiikki olisi heikompaa."
Tietenkin. Jos itsekritiikki heikompaa, ei kehity. Älykäs kehittyy, etenee. Eteneminen vaatii nöyryyden/vaatimattomuuden, mikä on läsnä niillä jotka ovat edenneet taidoissaan. Osaamisessa huimia eroja tähtien välillä, vähemmän osaavat ovat äänekkäimpiä.
Tietysti osaajissakin itsestään melua pitäviä, mutta osaavat usein nauraa sille asialle itsekin. Kuuluu kuvioon.Ja fanit ja media päättää näkyvällä paikalla pysymisen, oli julkkis sitten älykäs tai vähemmän älykäs, niinkö 'itsestäänselvä solmu'? Siis älykäs, joka haluaisi pysyä julkisuudessakin, voi joutua huomaamaan, ettei hänen ammatillisista taidoistaan ole kyse vaan fanien tykkäämisestä ja media-arvosta?
- hjkmlö,
Millaista? kirjoitti:
'apupoikatyttö', jäin miettimään, että miksi se älykäs tähti ei käytä älyään siihen, että ratkaisee ne haasteelliset tilanteet? Jotenkin en usko tuohon. Älykkyyttä on monenlaista. Millaista älykkyyttä tarkoitat näillä älykkäillä tähdillä olevan enemmän kuin niillä vähemmän älykkäillä?
Harmittaa jos jotain sanotaan älykkääksi? Mistä haasteellisista tilanteista puhut? Apupoikatyttö puhui ihan selvää suomea, ei se noin vaikeaa ole.
- dfskdg
Näin on kirjoitti:
Speden muistokirjoitus "Lahjaton näyttelijä ja vittumainen ihminen".
En tiennytkään, että hän oli näyttelijä.
- Millaista?
hjkmlö, kirjoitti:
Harmittaa jos jotain sanotaan älykkääksi? Mistä haasteellisista tilanteista puhut? Apupoikatyttö puhui ihan selvää suomea, ei se noin vaikeaa ole.
'hjkmlö'
Ihailen älykkäitä ihmisiä.
Jos ammattilaisen arvioinnissa nöyrä ja vaatimaton on älykkäämpi, niin miksi se vähemmän älykäskin menestyy? Fanithan fanittavat mieleistä kohdetta. Eivät he pyydä kohteeltaan ÄO -testituloksia. Se vähemmän älykäs on tällä osa-alueella älykäs, koska tiesi, että hänen taitonsa riittää tähän asiaan. Fanitus ratkaisee.
- tuhannes tänään
Montas ihmistä jonnekin Areenalle mahtuu, sielläkö se Robin mikälien keikka oli? Tuhansia, mutta jos vaikka vain tuhat päivässä tulis kadulla juttelemaan sulle niin eikö alkaisi vähitellen ärsyttää?
Mikä hemmetin velvollisuus ihmisellä on jutella faniensa kanssa muulloin kuin työajalla? Sehän tarkottaa ettei niillä esiintyjillä olis mitään vapaa-aikaa. Jos lähtee hammaslääkäriin, joutuu odotushuoneessa juttelemaan jonkun kanssa. Jee?
Pahimman lajin ärsyttävyyttä tollanen mitä alottaja tuolla kirjottaa. Keikalla ja esim. välittömästi keikan jälkeen jos asetelma sellanen että siinä on yleisöä, esiintyjä on töissä ja ehkä kommunikoi ihan suoraankin ihmisten kanssa.
Mutta jos kadulla juttelee niin se on vain plussaa. Eli todella noloa sanoa että on miinusta jos ei juttele. Naurettavaa väittää että on olevinaan parempia kuin muut jos ei juttele. Suomalaiset ei pysty juttelemaan kenenkään kanssa, joten nepä vasta onkin sitten varmaan olevinaan parempia kuin muut? Pah.
Joo ja en ole julkkis itse eli turha urputtaa mitään sellasta.- mä olen
ja ku ne puhelijat on kuitenkin niitä jotka on vaan et JEE! mä olen jutellu Robbie Williamsin kanssa.
niin laulaja on vaan joku esine mitä pitää päästä hetki kokeilemaan. - serkku osaa
mä olen kirjoitti:
ja ku ne puhelijat on kuitenkin niitä jotka on vaan et JEE! mä olen jutellu Robbie Williamsin kanssa.
niin laulaja on vaan joku esine mitä pitää päästä hetki kokeilemaan.Unohtamatta kuitenkaan kehua kumminkaiman skitansoittotaitoja, hän kun voisi tullakin Robbien bändiin tuuraajaksi tai ainakin seuraavalle levylle mukaan.
Lisäksi Robbie voisi tulla juttelijan puutarhakutsuille esiintymään ensi viikolla, kun nyt tässä sattumalta tutustuttiinkin. Ja tämän juurisyntyneen kaveruuden kunniaksi ilmaiseksi. - ggggggggggggggggg
serkku osaa kirjoitti:
Unohtamatta kuitenkaan kehua kumminkaiman skitansoittotaitoja, hän kun voisi tullakin Robbien bändiin tuuraajaksi tai ainakin seuraavalle levylle mukaan.
Lisäksi Robbie voisi tulla juttelijan puutarhakutsuille esiintymään ensi viikolla, kun nyt tässä sattumalta tutustuttiinkin. Ja tämän juurisyntyneen kaveruuden kunniaksi ilmaiseksi.Jep, kadulla moikkaamisen perusteella hän tuntee Robbie Williamsin.
Miettikää, miten kaverinne puhuvat. Tunnen sen -juttujen takana voi olla vain yksi moikkaus.
- son se niin, että
jos joku vanhempi tulee pyytämään nuorelta ns. artistilta nimmaria, niin kyllä ne ylen katsoo, vaikka sanois että esim. lapsenlapselle pyydän...
on niin olevinaan nää nykynuoret muka ns. tunnetut orkat, ei ne vanhoille nimmareja anna... vaikka uskoisinpa että heilläkin on just esim. ukit ja mummot jotka rahoittavat heidän esim. soittovehkeensä, mitäs niitä kunnioitaa enää, kohtahan ne delaa, joten nuorison maineita he haluaa....
hyvin opetettuja "lapsia" ovat ns. yleisölleen....ehkä osa, ehkä osa osaa käyttäytyä myös "yrittäen kunnioittaa" myös vanhempia ihmisiä...Jaa-aa- Asiaa puhut
Puhut asiaa, 'son se niin että'. Luulen, että fiksu muusikko ymmärtää jokaisen nimmarin pyytäjän arvon. Tuskin puhut hänestä / heistä myönteisesti tutuillesi tilanteen jälkeen. Maine lienee kuitenkin heille tärkeä.
- pisteet jennille
Minä näin Jenni vartiaisen keikkareissulla huoltsikalla viime syksynä, pyysin nimmaria ja sain sen sekä ihanan hymyn ja muutaman sanan kanssa. Ei ollut diiva ei pätkän vertaa.
- gfjhf3
No jos on sellasella tuulella eikä o kotona kakku uunissa tai kaksviikkonen lapsi niin voihan sitä jutella vaikka neljä tuntia.
- rajottakaa hei!
Joku umpi pösilö oli menny pyytämään Jenniltä nimmaria yleisessä uimahallissa kun se oli suihkussa samppoot päässä. Antoi nimmarin muttei enää sen jälkeen ole uimahalleissa käyny. Ihme ja kumma, pitäisihän sitä ny nakuna suihkussakin jutella ja nimmaria ym jakaa...Stana ihmiset on tyhmiä, vapaa aika pitää julkiksetkin energisinä eikä meilä ole sitä oikeus heiltä viedä!
- blääh
rajottakaa hei! kirjoitti:
Joku umpi pösilö oli menny pyytämään Jenniltä nimmaria yleisessä uimahallissa kun se oli suihkussa samppoot päässä. Antoi nimmarin muttei enää sen jälkeen ole uimahalleissa käyny. Ihme ja kumma, pitäisihän sitä ny nakuna suihkussakin jutella ja nimmaria ym jakaa...Stana ihmiset on tyhmiä, vapaa aika pitää julkiksetkin energisinä eikä meilä ole sitä oikeus heiltä viedä!
Toi suihkussa nimmari -juttu on kyllä niin järkyttävä että pahempaa on vaikea löytää.
- minäminäminä
Ei ne ole vapaalla vaikka ne kulkee kadulla. Ei biisit synny tyhjästä eikä mene kaaliin tyhjästä, ei aikataulut ja logistiikka synny tyhjästä, ja monta proggista yhtaikaa niin siinä onkin osuttamista. Jne jne.
Ei luovan työn tekijällä ole aivot eikä aika omassa käytössä. Epäesiintyjän elämää ei voi verrata millään tavalla siihen. Moukkamaista vaatia heiltä huomiota milloin vain kuin siihen olisi oikeus.- Aikataulut tiukat
'minäminäminä'
Eihän sitä muissakaan ammateissa ja perhe-elämän kuvioissa ole erityistä vapaa-aikaa. Useimmat varmaankin pyytävät sitä nimmaria julkkikselta siinä omien tärkeiden asioiden lomassa.
- tällaisiamietteitä
Tuossa on varmaan jotakin sellaista, että joku Sillanpää tekee työtänsä, jonka hän osaa hyvin. Hän on itsevarma esiintyjä, mutta ei oleta olevansa yli-ihminen. Lavalla osaa ottaa yleisön haltuunsa, mutta muuten suht vaatimaton. Sama Robbie, molemmilla melko ironinen tapa suhtautua itseensä ja koko touhuun.
Sitten on näitä julkkiksia, jotka pitävät itseään Jumalasta seuraavina, kun on muutaman kerran ollut televisiossa.- luulisin3
Mutta minä sanoisin tuohon viimeiseen että ne jotka "pitävät itseään Jumalasta seuraavina, kun on muutaman kerran ollut televisiossa" ovat varmaankin sellaisia, joilla ei oikeastaan ole paljonkaan annettavaa.
Ovat saattaneet päätyä johonkin ohjelmaan melkoisen kiipimisen ja ties millaisen kaveriapuketjun kautta - ja kukkoilevat sitten sillä asialla koska motiivi on ollut jotenkin mätä eikä edellytyksiä ja annettavaa oikeasti ole.
Ne jotka tekevät vain työnsä, johon voi kuulua olennaisena osana yleisön valloittaminen, keskittyvät varmaan siihen työhön ja sitten vapaaseen.
- Oma rauha
Raja on selvä, keikkapaikalla esitys, nimmareita ja muutama sana.
Vapaa-ajalla artistin täytyy saada olla rauhassa. Ei tunnu mukavalta, kun on omissa porukoissaan jossain kuppilan pöydässä ja siihen lappaa ihmisiä pyytämään nimmaria tai taputtelemaan olalle. Ei ole väärin, vaikkei aina viitsikään olla kovin mukava. - Yksityisyyden suoja
Kyllä julkkiksella on oltava erinomainen itsehillintä, jos toistuvasti pystyy suhtautumaan lähestymisiin myönteisesti. Eräs jääkiekkoilijan vaimo kertoi minulle, että fanija on yrittänyt tulla heille kylään vain ovikelloa soittamalla. Ja nämä fanit olivat olleet aikuisia naisia.
Kyllä julkkiksella tulee olla yksityisyyden suoja liittyen työn ulkopuoliseen aikaan.- tyäö
Niin ja myös siinä etteivät ihmiset siteeraa näitä vaimojen kertomia juttuja tänne.
Ei ole helppoa ei. - Yksityisyyden suoja
tyäö kirjoitti:
Niin ja myös siinä etteivät ihmiset siteeraa näitä vaimojen kertomia juttuja tänne.
Ei ole helppoa ei.'tyäö', kyllä on tervettä tuoda esille, että miten fanit ja muut voivat häiritä julkkiksen yksityiselämää.
- troijan hevonen
Yksityisyyden suoja kirjoitti:
'tyäö', kyllä on tervettä tuoda esille, että miten fanit ja muut voivat häiritä julkkiksen yksityiselämää.
Onko? Julkkikset sitten kiittävät kun ne fanit, joille se ei ole tullut vielä mieleen alkavat hyödyntää ideoita?
- Tärkeä yksityisyys
troijan hevonen kirjoitti:
Onko? Julkkikset sitten kiittävät kun ne fanit, joille se ei ole tullut vielä mieleen alkavat hyödyntää ideoita?
'troijan hevonen', tarkoitan kyllä toisenlaista lopputulosta. Otan karkean esimerkin, fyysisen perheväkivallan. Kun aihetta käsitellään toistuvasti ja laaja-alaisesti, niin ajan kuluessa myönteisiä vaikutuksia alkaa näkymään. Siinä alkuvaiheessa tietenkin joku voi vasta aloittaa väkivaltaisen käyttäytymisen, koska ei ole moinen tullut ennen edes mieleenkään.
Muistan lapsuudesta tapauksen, jossa kurkimme avaimenreijästä erään julkkiksen kotiin. Heidän kotinsa oli sellaisessa paikassa, että asia sujui muun puuhastelun lomassa. Nyt kun ajattelee asiaa, niin tietää asian typeryyden.
Sen vuoksi asiasta pitäisi puhua. Olen usein ollut tyytyväinen, etten ole julkkis. Taviksena on vapaus. - next3
Tärkeä yksityisyys kirjoitti:
'troijan hevonen', tarkoitan kyllä toisenlaista lopputulosta. Otan karkean esimerkin, fyysisen perheväkivallan. Kun aihetta käsitellään toistuvasti ja laaja-alaisesti, niin ajan kuluessa myönteisiä vaikutuksia alkaa näkymään. Siinä alkuvaiheessa tietenkin joku voi vasta aloittaa väkivaltaisen käyttäytymisen, koska ei ole moinen tullut ennen edes mieleenkään.
Muistan lapsuudesta tapauksen, jossa kurkimme avaimenreijästä erään julkkiksen kotiin. Heidän kotinsa oli sellaisessa paikassa, että asia sujui muun puuhastelun lomassa. Nyt kun ajattelee asiaa, niin tietää asian typeryyden.
Sen vuoksi asiasta pitäisi puhua. Olen usein ollut tyytyväinen, etten ole julkkis. Taviksena on vapaus.Millä tavalla siis nyt tiedät asian typeryyden?
- Tärkeä yksityisyys
next3 kirjoitti:
Millä tavalla siis nyt tiedät asian typeryyden?
'next3', luultavasti siksi, että en ole enää lapsen lailla ajatteleva. Ja varmaankin myös siksikin, että olen itse tarkka yksityisyydestäni, vaikka olen ei-julkkis. Osa ihmisistä ei ole kiinnostunut sen erityisemmin julkkiksista, mutta kuitenkin osa on erittäin kiinnostunut. Jos kiinnostus kohdistuu asiallisiin osa-alueisiin, niin sehän on hyvä asia myös julkkiksen kannalta. Sen näkymättömän rajan ylitys on menoa ihmisen yksityisyyden puolelle.
Julkisuuteenhan hakeutuu julkisuudesta pitäviä ihmisiä ja heillä on myös asiaan taitoja. Uskon, että julkisuus on hallittavissa, jos julkkis hioo kykyjään. Mutta tuollainen yksityisyyden rajan rikkominen voi olla psyykkisesti haastava, jos tilanne kestää pitkään. Toisaalta myönteinen julkisuus tuo myös paljon hyvää mukanaan. Toivoa sopii, että plussia ja miinuksia on sopivassa määrin. - ikä
'next3', luultavasti siksi, että en ole enää lapsen lailla ajatteleva. Ja varmaankin myös siksikin, että olen itse tarkka yksityisyydestäni, vaikka olen ei-julkkis. Osa ihmisistä ei ole kiinnostunut sen erityisemmin julkkiksista, mutta kuitenkin osa on erittäin kiinnostunut. Jos kiinnostus kohdistuu asiallisiin osa-alueisiin, niin sehän on hyvä asia myös julkkiksen kannalta. Sen näkymättömän rajan ylitys on menoa ihmisen yksityisyyden puolelle.
Julkisuuteenhan hakeutuu julkisuudesta pitäviä ihmisiä ja heillä on myös asiaan taitoja. Uskon, että julkisuus on hallittavissa, jos julkkis hioo kykyjään. Mutta tuollainen yksityisyyden rajan rikkominen voi olla psyykkisesti haastava, jos tilanne kestää pitkään. Toisaalta myönteinen julkisuus tuo myös paljon hyvää mukanaan. Toivoa sopii, että plussia ja miinuksia on sopivassa määrin.Millä tavalla siis nyt tiedät asian typeryyden?
- 1914
Sen vuoksi asiasta pitäisi puhua. Olen usein ollut tyytyväinen, etten ole julkkis. Taviksena on vapaus.Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa.
- samaa ed
1914 kirjoitti:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa.
Jep aika sairas pohja tuo avaimenreikäjuttu.
- Tärkeä yksityisyys
samaa ed kirjoitti:
Jep aika sairas pohja tuo avaimenreikäjuttu.
'samaa ed', ei se ollut sairasta vaan lapsien lapsellista toimintaa.
- Tärkeä yksityisyys
ikä kirjoitti:
Millä tavalla siis nyt tiedät asian typeryyden?
'ikä', kysyitkö minulta? Tarkenna kysymystä, sillä en ymmärtänyt sitä.
- Porin poikia
Joku porilaisen Dingon kavereista kertoi jossain, että aikanaan turistibussitkin saattoivat pysähtyä heidän talonsa kohdalla. Saivat ihmiset kurkkia näkyisikö muusikkoa.
Ei kai suurempaa vaivaa, mutta naurettavaa silti. - dwdwdew
Jengeis on iha hollywoodis sellaisia kiertoajeluiuiuita missä männään onnikalla tsaitsingei kaikkien jullkkisten talojen ohi joten piäntä se on suamesasasa
- Vainoamisenuhri
Tavallisen ihmisen kiusaamisen oikeutena on että hän saa tehdä itsemurhan. Turha siinä enää mitään hyssytellä näin, ihmisten itse on nähtävä ihmisjahti ja sen lopputulos, kun sama jatkuu vuodesta toiseen.
Ei kukaan tavallinen ihminen sellaista kestä. - Asioilla-kaksi-puolt
Pakko tähän on kommentoida, vaikken normisti sanoisi mitään.
Mulla on muutama "A-luokan" -julkkis ystäväpiirissä, tunnettu tuottaja, ohjaaja, pari muusikkoa, pari juontajaa ja niin edelleen, joista osa pitää todella paljon työstää, mutta ei laisinkaan julkisuudesta. Se on heille välttämätön paha.
Olen huomannut useamman kerran, miten he joutuvat päivästä toiseen juttelemaan tuntemattomille, jakamaan nimmareita sekä kuuntelemaan kännisten tarinoita.
Mitenkäs itse suhtautuisitte, kun olisitte syömässä ruokaravintolassa perheen tai ystävien kanssa (vaikkapa juhlimassa ÄIDIN syntymäpäiviä), ja pöydässä ramppaa jatkuvasti ihmisiä kyselemässä kuulumisia, pyytämässä kuvia, ottamassa salakuvia tai kertomassa kännissä tyhmiä juttuja.
-mitenkä itse suhtautuisit(te) jos joku häiriköi pitkin perheiltaanne?- maalaiskärki
Aika kummallista jos ei nykyaikana ihminen tajua että julkisuus tulee mukana, viitaten kohtaan "se on heille välttämätön paha".
Voin kuvitella että joku sodat nähnyt mummo voi suhtautua ihmeellisesti, mutta kyllä nykyajan ihmisen pitää jo tajuta nämä lainalaisuudet.
- Miten lie?
Onko asia kuitenkin niin, että jos henkilö haluaa hyötyä ammattiin liittyen julkisuudesta, niin hänen on vain opittava myönteinen asenne katseitten kohteena olemiseen, piti siitä tai ei. Jos tulisi säännöstö, että milloin julkkista saa lähestyä, niin asia muuttuisi kankeaksi ja epämiellyttäväksi.
- fhkjlöä'
Miksi pohdit asiaa?
Kuitenkin todettu ihan tässäkin ketjussa monta itsestään selvää asiaa monelta taholta, mutta olet kuin et ymmärtäisi niitäkään. Puhut jotain omaa juttuasi.
Mitä ensimmäinen lauseesi edes tarkoittaa, jne. No, miettiä saa. - Miten lie
fhkjlöä' kirjoitti:
Miksi pohdit asiaa?
Kuitenkin todettu ihan tässäkin ketjussa monta itsestään selvää asiaa monelta taholta, mutta olet kuin et ymmärtäisi niitäkään. Puhut jotain omaa juttuasi.
Mitä ensimmäinen lauseesi edes tarkoittaa, jne. No, miettiä saa.Pohdin nyt, koska en ole aikaisemmin pohtinut. Se on se oma juttuni.
Se mietityttää, että jos henkilö hakeutuu ammattiin, johon kuuluu julkisuus, niin miksi hän valittaa, että häntä häiritään julkisella paikalla vapaa-aikana. Tuskin se julkisuus yllätyksenä tuli, jos siihen itse hakeutui. Ja miksi hän ei vaihda ammattia, jos tilanne on toistuvasti rasittava? Vai haluaako tämä julkkis vain mainostaa suosiotaan muka valittamalla?
Luulen, että useimmat julkisuuden henkilöt ovat riittävän älykkäitä ihmisiä oppiakseen sosiaalisia taitoja, aiheena 'fanien kohtaaminen'.
Raskaan sarjan politikoista on vaikutelmani, että he suhtautuvat ammatillisesti ihmisten lähestymiseen, oli työ-tai vapaa-aika. Onko siis häirityksi itsensä kokevilla julkisuuden henkilöillä vain osaamisen puutetta julkisuuden henkilönä olemisessa?
- tollojentollo
Monet tavikset valittavat, että julkkiksilta puuttuvat sosiaaliset taidot. Useimmiten taitaa kuitenkin olla juuri toisin päin. Tavikset törmäävät paikalle vaikka ravintolan vessan kusirännillä ja pyytävät nimmaria. Tai ravintolasalissa juuri, kun julkkis on saanut eteensä ruoka-annoksen. Kun hän sitten asiallisesti huomauttaa, että haluaa nyt syödä rauhassa ruokansa, niin eikös vaan tavis vedä herneet nenäänsä ja tule tälle palstalle nillittämään, miten joku julkkis kohteli huonosti ja niin leuhka, että. Opetelkaa taviksetkin lukemaan tilannetta ja miettimään, onko juuri nyt sopivaa mennä jututtamaan julkkista.
- Miten lie
Otatko huomioon 'tollojentollo' sen, että sillä taviksella ei ole välttämättä aikaa odottaa pidempään? Ja siitä fanittamisesta on julkkis paljon riippuvaisempi kuin fanittaja. Riippuvaisuudella tarkoitan taloudellista riippuvuutta esim. että fani ostaa keikkalipun.
- nzzzzn Tomppaa!
Siis alkuperäinen aihe oli julkkisten käytöstavat...
En ole vuosiin enää voinut kunnioittaa pätkääkää Paula Koivuniemeä! Niin kopeasti ja tylysti hän eräässä ohjelmassa tylytti haastattelijaa,siis keskusteluohjelman haastattelijaa,jonka nimeä en muista.
Varsinainen tuittupää tämä Paula Koivuniemi,miten ihmeessä tuollaisella asenteella on voinut pysytellä pinnalla,koko ajan jossakin.Tottakai hänellä on omat valtaa pitävät "tukijoukkonsa" joita nuolemalla ja nu******la saa taas pysytellyksi otsikoissa.HYHYH,tyrkky,mikä tyrkky!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734416- 332511
- 402324
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211815Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401672Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251552- 811536
- 1491346
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221243Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901145