Missä ihmeessä kaikki kokkolan homot liikkuu, kun tuntuu olevan aika vaikeeta ketään tavoittaa......?????
missäs homot.....
18
4068
Vastaukset
- Erkki
Jos ei muita kerran ole.
- Zyklon-B
Nimeltään Club homolta pää irti ja vartaaseen.
- lasi maitoa
surullista. Taidat olla ainut homo koko Kokkolassa! sillä jos joku tietää jonku homon kokkolasta niin ne on poltettu elävältä!
EMME SIEDÄ HOMOJA! KOKKOLAAN EI HOMOJA!- mikko-giggo
V.TUN PERSAUKINEN MULUKKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- potsikko
Löytyyhän niitä ns. psykologisia testejä joilla paljastuu kaikki piilohomotkin. Tuotapikaa
läskikasa saunan takana vois näyttää jo näkemisen arvoiselta? - mikko-giggo
En oo täl hetkel kokkolas mutta mulla on siel asunto..asun ite pikusen matkan pääs
sielt.. oon aina välil kotona käymäs.=)ku tulin sinne,en tuntenu ketää..mut mä oon saanu iha
hirveesti sieltä frendei,ja ainaki PUOLET niistä on HOMOja!!!että tiedoks vaan noille persaukisille jotka sanoo ettei niitä oo kyl mä tiän!!!oha niil kaikkia paikkojaki siel,en vaa ala niitä täs kertoileen..kattele ympärilles,ni iha varmasti löytyy tyyliis homoja..!sitä täytyy vaa jaksaa,koska se on kuitenki nii arka aihe,ettei sitä kukaa huutele kadul ympäriinsä et "tulkaa tänne jätkät,mä oon homo!" vaa sun täytyy itekki tunnustaa sitä..muista aina että ei homous ole sairaus ..se on myöski kahen ihmisen välistä rakkautta (jne...)no menipä taas..(; toivottavasti löydät ittelles ihanan kundin!(jos tietäisin sun henk.tiedot,soittaisin varmasti ja näyttäisin sulle mahollisuuksia,koska kokkola on homoja täynnä!- Killer instic
Joten varohan...
Vai ei ole homous sairaus vai, SE ON JUURI SITÄ!!
Valtiovalta teki typerästi 70-luvulla kun poisti tautiluokituksen ja kriminalisoinnin.
Väitätkö että enään sairasta tautia nimeltä homous?
Joten eikun vasaralla Päähän ja roskiin! - Arnold
Killer instic kirjoitti:
Joten varohan...
Valtiovalta teki typerästi 70-luvulla kun poisti tautiluokituksen ja kriminalisoinnin.
Joten eikun vasaralla Päähän ja roskiin!Mistähän johtuu että nämä homofobikot on lähes 100% kirjoitustaidottomia? Ehkä sitäkin tulisi hieman tutkia...
Yllättävän monen mielestä Suomessa on liian korka sivistysaste. Ehkä meidän pitäisi pyrkiä palauttamaan kansamme jonnekin maailman köyhimpien maiden joukkoon, jonnekin missä ei tunneta ihmisarvoa tai inhimillisyyttä? Näissä maissa harrastetaan yleisemmin raakuuksia joista nämä homofobikot tuntuvat haaveilevan.
Suomessako korkea koulutustaso? Hahhah... - Haista vittu
Arnold kirjoitti:
Mistähän johtuu että nämä homofobikot on lähes 100% kirjoitustaidottomia? Ehkä sitäkin tulisi hieman tutkia...
Yllättävän monen mielestä Suomessa on liian korka sivistysaste. Ehkä meidän pitäisi pyrkiä palauttamaan kansamme jonnekin maailman köyhimpien maiden joukkoon, jonnekin missä ei tunneta ihmisarvoa tai inhimillisyyttä? Näissä maissa harrastetaan yleisemmin raakuuksia joista nämä homofobikot tuntuvat haaveilevan.
Suomessako korkea koulutustaso? Hahhah...Haista sinä hinuri paska!
Tuu torille klo: 24.00 niin katotaan miten homo nyljetään. - mikko-giggo
Haista vittu kirjoitti:
Haista sinä hinuri paska!
Tuu torille klo: 24.00 niin katotaan miten homo nyljetään.Voi sääli!!Miksi tämmösestä
aiheesta pitää jauhaa paskaa
näin kauan?!?!?!?!?!?!?siis sun
mielipiteeshän on aivan vitun sama
saatana sä et taija tietääkkään mitä
sun ympärilläs tapahtuu!!tunnut olevan
aika pahasti puutteessa..voi sua raukkaa..
eiks oo teinipillut tarjolla(sääli)??tu muuten antinkujalle klo 22 joku ilta nii jutellaan.
(ainiin,mut voi apua!!en muistanu että sä aikoit kyniä mut siel toril...voi vittu en uskallakkaa tulla..). harmi.ois ollu mukava nähä miten tuommonen teinipillujen nuolija antaa selekään mulle ja mun jengille. mut en kertakaikkiaan uskalla tulla..... - Karoliina
Killer instic kirjoitti:
Joten varohan...
Joten eikun vasaralla Päähän ja roskiin!Voiko oikeesti vielä löytyä noin säälittävän ahdasmielisiä ihmisiä??
Pikkusen voisitte miettiä ennen kun suunne aukasette, kuinka hyvin teillä itsellänne menee jos homot voi olla noin arka paikka...TERVE!!!
- Pepe
Nyt homopojan perseen tervausta ja pikeämistä puoleen hintaan.
Ota perseeseesi kunnon tervaus ja vältä homostelun haittapuolet tehokkaasti (tosin tuntopuolen kadottua).
http://www.pepenpikijaterva.fi - sun täällä
jätkähomoja? Entäs keskenään rakastelevat naikkoset?
- Anonyymi
Kokkolassa ei juurikaan homoja ole.
- Anonyymi
Teiden pitää kutsua tuo idän ihme, kävelevä persereikä. Nimiä en mainitse se,
- Anonyymi
jos tekee mieli homostella täytyy liikkua homostelu mestoissa.
- Anonyymi
Miksi Ressun erinomainen kommentti on poistettu. Se on tallessa, ja tulee taatusti esille vielä monta kertaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Ressun erinomainen kommentti on poistettu. Se on tallessa, ja tulee taatusti esille vielä monta kertaa...
Turhaa se on Ressun täältä seuraa etsiäkään.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 944135
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.663403Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723044SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812519Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52336Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1992095Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302051- 41840
- 52746
- 70745