ONKO KIVAA??

hupso

???

23

71

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosi kivaa.

• 24/7

• Sanoinkuvaamattoman kivaa olo on kuin Nassen sekoitusta (

• Jumalattoman kivvaa on, varsinkhaa ku vaan viis päivää kouluu ennää ja jätkät on taas nii ihanalla päälä.

• HeKeKee'd

Kiekkoilijalla on kivaa! Kurpizzalla on kivaa! Tukijalla on kivaa! Oceanilla on kivaa! KuKuKuu!

• HeKeKee'd

(Tiedän, oli pakko... xD)

• hupso

...

• Mahtavaa. Minulla on koululiikuntaa, enkä voisi vähempää tietää, missä.

• Otan osaa. Minulla loppuu tänään neljältä koulu...

• kurpizza kirjoitti:

Otan osaa. Minulla loppuu tänään neljältä koulu...

Minulla sentään kahdelta, mutta koulun jälkeen täytyy tyhjentää huone, koska huomenna meille tunkee epämääräisiä hermanneja tekemään remonttia.

Liikassa on vieläpä pesäpalloa, enkä osaa lyödä, joten se siitä.

• icepicked kirjoitti:

Minulla sentään kahdelta, mutta koulun jälkeen täytyy tyhjentää huone, koska huomenna meille tunkee epämääräisiä hermanneja tekemään remonttia.

Meilläkin on pesäpalloa. En osaa lyödä, en saa palloa kiinni, jos saan sen kiinni, en saa heitettyä sitä minnekään... Miksi pesäpalloa edes pitää pelata. Onneksi ei kuitenkaan ole samanlaista kuin ala-asteella; Puolet käskee lyömään, puolet juoksemaan, teit mitä tahansa, se on väärin ja sinun vika....

Inhoan koululiikuntaa. Onko teillä ollut paritanssia? Meillä on ollut, eikä ole kivaa mitään askel, askel, hyppy-juttuja loikkia kaksi tuntia....

• kurpizza kirjoitti:

Meilläkin on pesäpalloa. En osaa lyödä, en saa palloa kiinni, jos saan sen kiinni, en saa heitettyä sitä minnekään... Miksi pesäpalloa edes pitää pelata. Onneksi ei kuitenkaan ole samanlaista kuin ala-asteella; Puolet käskee lyömään, puolet juoksemaan, teit mitä tahansa, se on väärin ja sinun vika....

Inhoan koululiikuntaa. Onko teillä ollut paritanssia? Meillä on ollut, eikä ole kivaa mitään askel, askel, hyppy-juttuja loikkia kaksi tuntia....

Joo, syksyllä oli sitäkin kidutusta. Askel, askel, ympäri, sivulle... Ja mie en tietenkään osaa. Välillä en edes muistanut, kumpi käsi on oikea ja kumpi vasen.

Yritä siinä sitten lyödä, (vasurilla!) kun lukkarikaan ei osaa heittää. Nyt kouluun kitumaan->

• icepicked kirjoitti:

Joo, syksyllä oli sitäkin kidutusta. Askel, askel, ympäri, sivulle... Ja mie en tietenkään osaa. Välillä en edes muistanut, kumpi käsi on oikea ja kumpi vasen.

Yritä siinä sitten lyödä, (vasurilla!) kun lukkarikaan ei osaa heittää. Nyt kouluun kitumaan->

Otan osaa... Minulla alkaa vasta kymmeneltä, joten...

• kurpizza kirjoitti:

Otan osaa... Minulla alkaa vasta kymmeneltä, joten...

Onnea. Pääsin sentään pelipaikalle, ainakin täällä on muita. Aurinko (

• kurpizza
        icepicked kirjoitti:

Onnea. Pääsin sentään pelipaikalle, ainakin täällä on muita. Aurinko (

Meidän viime pesiskerralla oli aivan saakelin kylmä tuuli. Kaikki palelivat...

Tsemppiä... Äkkiä se on ohi...

• icepicked kirjoitti:

Nyt on selvästi kuumin remppakausi menossa. Siskon luona tehdään remonttia, kaveri asuu mummillaan remonttia paossa ja meilläkin hyörii haiseva putkimies. Niin ja munkin mummolla oli just remontti.

Pesäpallo on tosiaan ihan kauheeta. Oon ihan kohtuullinen juoksija, mutta palloon en osuisi henkeni uhallakaan. Koululiikunta on enimmäkseen aika pyllystä ja minä sentään olin silloin kilpaurheilija (kansallisella tasolla mutta silti), joita mukamas aina liikassa suositaan. Silloinkin kun omaa lajia oli liikassa niin eihän siellä mitään kivaa saanut tehdä vaan värvättiin opettamaan muita. Meillä oli onneksi uintia tosi usein, talvella joka toinen viikko taisi olla uintia. Onneksi lukiossa onnistuin junailemaan vapautuksen liikunnasta, kävin ainoastaan wanhojen tanssit.

• HeKeKee'd
        santiny kirjoitti:

Nyt on selvästi kuumin remppakausi menossa. Siskon luona tehdään remonttia, kaveri asuu mummillaan remonttia paossa ja meilläkin hyörii haiseva putkimies. Niin ja munkin mummolla oli just remontti.

Pesäpallo on tosiaan ihan kauheeta. Oon ihan kohtuullinen juoksija, mutta palloon en osuisi henkeni uhallakaan. Koululiikunta on enimmäkseen aika pyllystä ja minä sentään olin silloin kilpaurheilija (kansallisella tasolla mutta silti), joita mukamas aina liikassa suositaan. Silloinkin kun omaa lajia oli liikassa niin eihän siellä mitään kivaa saanut tehdä vaan värvättiin opettamaan muita. Meillä oli onneksi uintia tosi usein, talvella joka toinen viikko taisi olla uintia. Onneksi lukiossa onnistuin junailemaan vapautuksen liikunnasta, kävin ainoastaan wanhojen tanssit.

On se jännää miten Trotski ja Kurpizza saa keskustelut pystyyn aivan offtopic-aiheesta...

No, mä oon huono lyöjä, vielä huonompi koppari, OK juoksija, muta koulupesis on silti ihan kivaa. Tosin, koulussa kaikki liikuntasankarit on aina pätemässä kaikille joka ei ole kivaa.

• HeKeKee'd kirjoitti:

On se jännää miten Trotski ja Kurpizza saa keskustelut pystyyn aivan offtopic-aiheesta...

No, mä oon huono lyöjä, vielä huonompi koppari, OK juoksija, muta koulupesis on silti ihan kivaa. Tosin, koulussa kaikki liikuntasankarit on aina pätemässä kaikille joka ei ole kivaa.

Minä olen aivan surkea lyöjä. Joskus osun palloon tuurilla. Yleensä viimeisellä lyönnillä pistän vain näpyn etukenttään ja pinkaisen ykköspesälle.

En koskaan oikein viihtynyt koulun liikuntatunneilla. Koin oloni jotenkin ulkopuoliseksi siellä.

• Pesis on kivaa kun on hyvä ilma. Eilen pelattiin ulkona oli 26 astetta lämmintä. Ens viikolla peli 6.lk vastaan, jes! Osaan paremmin lyödä kuin ottaa palloa kiinni. :)

• Minä taas olen synnynnäinen molari, joten pallon koppailu räpylällä sujuu kuin luonnostaan. :)

• Olen kade sinulle. Saan todella harvoin koppeja, mutta lyön aika pitkälle.

• motari

Käytän kyl pesismailaa iha muuhu ku pelaamisee, mut ku siit puhutaa nii lyönneist osuu 9/10. Sellasii kuuen-viiensadan metrin lyönnit lähtee kivasti, mut kopparina: ei vituis

• Pesis ulkokenttä=paniikkikohtaus&pakkoliikkeitä oikeassa jalassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4322
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      42
      2685
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      112
      2480
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      108
      2258
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1947
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1945
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      211
      1632
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1607
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1598
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      79