ONKO KIVAA??

hupso

???

23

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosi kivaa.

    • 24/7

    • Sanoinkuvaamattoman kivaa olo on kuin Nassen sekoitusta (

    • Jumalattoman kivvaa on, varsinkhaa ku vaan viis päivää kouluu ennää ja jätkät on taas nii ihanalla päälä.

    • HeKeKee'd

      Kiekkoilijalla on kivaa! Kurpizzalla on kivaa! Tukijalla on kivaa! Oceanilla on kivaa! KuKuKuu!

      • HeKeKee'd

        (Tiedän, oli pakko... xD)


      • hupso

        ...


    • Mahtavaa. Minulla on koululiikuntaa, enkä voisi vähempää tietää, missä.

      • Otan osaa. Minulla loppuu tänään neljältä koulu...


      • kurpizza kirjoitti:

        Otan osaa. Minulla loppuu tänään neljältä koulu...

        Minulla sentään kahdelta, mutta koulun jälkeen täytyy tyhjentää huone, koska huomenna meille tunkee epämääräisiä hermanneja tekemään remonttia.

        Liikassa on vieläpä pesäpalloa, enkä osaa lyödä, joten se siitä.


      • icepicked kirjoitti:

        Minulla sentään kahdelta, mutta koulun jälkeen täytyy tyhjentää huone, koska huomenna meille tunkee epämääräisiä hermanneja tekemään remonttia.

        Liikassa on vieläpä pesäpalloa, enkä osaa lyödä, joten se siitä.

        Meilläkin on pesäpalloa. En osaa lyödä, en saa palloa kiinni, jos saan sen kiinni, en saa heitettyä sitä minnekään... Miksi pesäpalloa edes pitää pelata. Onneksi ei kuitenkaan ole samanlaista kuin ala-asteella; Puolet käskee lyömään, puolet juoksemaan, teit mitä tahansa, se on väärin ja sinun vika....

        Inhoan koululiikuntaa. Onko teillä ollut paritanssia? Meillä on ollut, eikä ole kivaa mitään askel, askel, hyppy-juttuja loikkia kaksi tuntia....


      • kurpizza kirjoitti:

        Meilläkin on pesäpalloa. En osaa lyödä, en saa palloa kiinni, jos saan sen kiinni, en saa heitettyä sitä minnekään... Miksi pesäpalloa edes pitää pelata. Onneksi ei kuitenkaan ole samanlaista kuin ala-asteella; Puolet käskee lyömään, puolet juoksemaan, teit mitä tahansa, se on väärin ja sinun vika....

        Inhoan koululiikuntaa. Onko teillä ollut paritanssia? Meillä on ollut, eikä ole kivaa mitään askel, askel, hyppy-juttuja loikkia kaksi tuntia....

        Joo, syksyllä oli sitäkin kidutusta. Askel, askel, ympäri, sivulle... Ja mie en tietenkään osaa. Välillä en edes muistanut, kumpi käsi on oikea ja kumpi vasen.

        Yritä siinä sitten lyödä, (vasurilla!) kun lukkarikaan ei osaa heittää. Nyt kouluun kitumaan->


      • icepicked kirjoitti:

        Joo, syksyllä oli sitäkin kidutusta. Askel, askel, ympäri, sivulle... Ja mie en tietenkään osaa. Välillä en edes muistanut, kumpi käsi on oikea ja kumpi vasen.

        Yritä siinä sitten lyödä, (vasurilla!) kun lukkarikaan ei osaa heittää. Nyt kouluun kitumaan->

        Otan osaa... Minulla alkaa vasta kymmeneltä, joten...


      • kurpizza kirjoitti:

        Otan osaa... Minulla alkaa vasta kymmeneltä, joten...

        Onnea. Pääsin sentään pelipaikalle, ainakin täällä on muita. Aurinko (


      • icepicked kirjoitti:

        Onnea. Pääsin sentään pelipaikalle, ainakin täällä on muita. Aurinko (

        Meidän viime pesiskerralla oli aivan saakelin kylmä tuuli. Kaikki palelivat...

        Tsemppiä... Äkkiä se on ohi...


      • icepicked kirjoitti:

        Minulla sentään kahdelta, mutta koulun jälkeen täytyy tyhjentää huone, koska huomenna meille tunkee epämääräisiä hermanneja tekemään remonttia.

        Liikassa on vieläpä pesäpalloa, enkä osaa lyödä, joten se siitä.

        Nyt on selvästi kuumin remppakausi menossa. Siskon luona tehdään remonttia, kaveri asuu mummillaan remonttia paossa ja meilläkin hyörii haiseva putkimies. Niin ja munkin mummolla oli just remontti.

        Pesäpallo on tosiaan ihan kauheeta. Oon ihan kohtuullinen juoksija, mutta palloon en osuisi henkeni uhallakaan. Koululiikunta on enimmäkseen aika pyllystä ja minä sentään olin silloin kilpaurheilija (kansallisella tasolla mutta silti), joita mukamas aina liikassa suositaan. Silloinkin kun omaa lajia oli liikassa niin eihän siellä mitään kivaa saanut tehdä vaan värvättiin opettamaan muita. Meillä oli onneksi uintia tosi usein, talvella joka toinen viikko taisi olla uintia. Onneksi lukiossa onnistuin junailemaan vapautuksen liikunnasta, kävin ainoastaan wanhojen tanssit.


      • HeKeKee'd
        santiny kirjoitti:

        Nyt on selvästi kuumin remppakausi menossa. Siskon luona tehdään remonttia, kaveri asuu mummillaan remonttia paossa ja meilläkin hyörii haiseva putkimies. Niin ja munkin mummolla oli just remontti.

        Pesäpallo on tosiaan ihan kauheeta. Oon ihan kohtuullinen juoksija, mutta palloon en osuisi henkeni uhallakaan. Koululiikunta on enimmäkseen aika pyllystä ja minä sentään olin silloin kilpaurheilija (kansallisella tasolla mutta silti), joita mukamas aina liikassa suositaan. Silloinkin kun omaa lajia oli liikassa niin eihän siellä mitään kivaa saanut tehdä vaan värvättiin opettamaan muita. Meillä oli onneksi uintia tosi usein, talvella joka toinen viikko taisi olla uintia. Onneksi lukiossa onnistuin junailemaan vapautuksen liikunnasta, kävin ainoastaan wanhojen tanssit.

        On se jännää miten Trotski ja Kurpizza saa keskustelut pystyyn aivan offtopic-aiheesta...

        No, mä oon huono lyöjä, vielä huonompi koppari, OK juoksija, muta koulupesis on silti ihan kivaa. Tosin, koulussa kaikki liikuntasankarit on aina pätemässä kaikille joka ei ole kivaa.


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        On se jännää miten Trotski ja Kurpizza saa keskustelut pystyyn aivan offtopic-aiheesta...

        No, mä oon huono lyöjä, vielä huonompi koppari, OK juoksija, muta koulupesis on silti ihan kivaa. Tosin, koulussa kaikki liikuntasankarit on aina pätemässä kaikille joka ei ole kivaa.

        Minä olen aivan surkea lyöjä. Joskus osun palloon tuurilla. Yleensä viimeisellä lyönnillä pistän vain näpyn etukenttään ja pinkaisen ykköspesälle.

        En koskaan oikein viihtynyt koulun liikuntatunneilla. Koin oloni jotenkin ulkopuoliseksi siellä.


    • Pesis on kivaa kun on hyvä ilma. Eilen pelattiin ulkona oli 26 astetta lämmintä. Ens viikolla peli 6.lk vastaan, jes! Osaan paremmin lyödä kuin ottaa palloa kiinni. :)

      • Minä taas olen synnynnäinen molari, joten pallon koppailu räpylällä sujuu kuin luonnostaan. :)


    • Olen kade sinulle. Saan todella harvoin koppeja, mutta lyön aika pitkälle.

    • motari

      Käytän kyl pesismailaa iha muuhu ku pelaamisee, mut ku siit puhutaa nii lyönneist osuu 9/10. Sellasii kuuen-viiensadan metrin lyönnit lähtee kivasti, mut kopparina: ei vituis

    • Pesis ulkokenttä=paniikkikohtaus&pakkoliikkeitä oikeassa jalassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe