siitepölyallergia

jokuss

Joo siis ku nyt on tää siitepölykausi meneillään, ja täällä on ollu niinku noin 25 astetta lämmintä, nii kannattaako pitää yöllä ikkunaa auki juuri siinä huoneessa missä nukun..? Ku kärsin tuosta kyseisestä allergiasta ja silmiä kutittaa hirveästi, niin tuleeko sitä siitepölyä sisälle?

3

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henna3

      Siitepölyn määrä ilmassa on yöaikaan pienimmillään. Mulla on ollut suht hankalat siitepölyallergian oireet ja olen pystynyt nukkumaan ikkuna auki.

      Onhan sulla allergialääke säännöllisessä käytössä siitepölykauden ajan?

      • jokuss

        On mulla lääkkeet. Ja kiitti, nyt voin nukkua turvallisesti ikkuna auki :))


    • Vinkki2

      Marketeista saa Rainbow ja Sini tuotemerkiltä tuuletusikkunaan tarkoitettuja ikkunasuodattimia. Suodattaa ilmasta siitepölyt ja maantiepölyt...
      Mahtoi maksaa noin 10 euroa.
      Ainakin meillä on voinut pitää tuuletusikkunaa auki vaikka koivuallerginen olenkin,
      eli tuntuisi toimivan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2760
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1528
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      275
      1062
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    Aihe