Joo siis ku nyt on tää siitepölykausi meneillään, ja täällä on ollu niinku noin 25 astetta lämmintä, nii kannattaako pitää yöllä ikkunaa auki juuri siinä huoneessa missä nukun..? Ku kärsin tuosta kyseisestä allergiasta ja silmiä kutittaa hirveästi, niin tuleeko sitä siitepölyä sisälle?
siitepölyallergia
3
172
Vastaukset
- henna3
Siitepölyn määrä ilmassa on yöaikaan pienimmillään. Mulla on ollut suht hankalat siitepölyallergian oireet ja olen pystynyt nukkumaan ikkuna auki.
Onhan sulla allergialääke säännöllisessä käytössä siitepölykauden ajan?- jokuss
On mulla lääkkeet. Ja kiitti, nyt voin nukkua turvallisesti ikkuna auki :))
- Vinkki2
Marketeista saa Rainbow ja Sini tuotemerkiltä tuuletusikkunaan tarkoitettuja ikkunasuodattimia. Suodattaa ilmasta siitepölyt ja maantiepölyt...
Mahtoi maksaa noin 10 euroa.
Ainakin meillä on voinut pitää tuuletusikkunaa auki vaikka koivuallerginen olenkin,
eli tuntuisi toimivan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1052633Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1021755- 671525
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje161242Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi221048- 81973
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe45949- 91924
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta120921Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta338836