Moi
Onko kenelläkään kokemusta molemmista veneistä? Itse tunnen hyvin Terhi Sea Funin ja tiedän sen soveltuvan meille hyvin ns kakkosveneeksi (lasten ajeluun, kalastukseen ja syksyllä yhteysveneeksi).
Onko mitään oleellista eroa näiden kahden veneen välillä Moottorina on 2-tahtinen 15hv Jammu, joka on Terhi 400:n yli suositusten, mutta luulen sen olevan silti sen puolesta OK.
Osaako kukaan suositella Terhi 400 tai onko siinä jotakin parempaa kuin SeaFunissa? Paino ja hinta puoltavat Terhi 400:sta, mutta SeaFun ehkä hieman suurempi, onko turvallisuudessa eroja?
Terhi 400 vai Sea Fun ???
Terhi SeaFuni
1
86
Vastaukset
- Terhi400
Eikö kenelläkään ole kokemusta... Lähinnä Terhi 400 kiinnostaisi.
Vai onko niin "pikkujuttu" etteivät arvon moottoriveneilijät viitsi kommentoida?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082