risteilyseuraa

eki3

onko tammelassa mukavaa nais seuraa risteilylle risteily maksettu,ei vaatimuksia muuta kuin seura kaveriksi päiväristeily.

6

427

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laivalle keinumaan

Minkäslainen mies siellä on ja minkä ikäinen, täällä voisi olla 23v tyttönen..

• Onkimaan

Ei Tammelassa ole mukavia naisia. Mutta haluaisitkos lähteä soutuveneellä kiertelemään Pyhäjärveä tällaisen karvaisen 52-vuotiaan äijän kanssa?
      Juotais siinä kaljaa ja kalasteltais. Mutta homostelemaan ei sitten kyllä alettais!
      Mitäs sitä suotta Pyhäjärveä edemmäs kalaan?

• 0lli

onkimaan.minulle kyllä käy kalastaminen,ilman homottelua,olen 64 ja innokas kalastaja,olen juuri muuttanut Forssaan ja olisi kiva löytää kalakaveri,kun en tunne kalapaikkoja.laita viesti jos kiinnostaa

• Laivalle keinumaan

50-60 vuoden väliin olevat miehethän ovat parhaita.Haluavat muuallekkin kuin baareihin ja osaavat asiansa:)Ovat kestäviä ja todella innokkaita.Kokemusta on:)
      Joten kunhan ei ole vain ujo, niin eihän karvarintaisessa 52- vuotiaassa miehessä ole mitään vikaa:)Tosin sinä saisit soutaa ja minä istuisin perässä kiusaamassa sinua:)

• 0lli

laivalle keinumaan, Kyllä sulla paremmat mahdollisuudet on päästä veneellä kellumaan,mutta jos tämä kaveri huolisi minut mukaa niin ei olisi riemulla rajaa,kun kaksi yhtä painaa.

• Laivalle keinumaan

En ole ryhmäseksiä vastaan, joskus jopa toivottua ja kokeiltukkin on:)
      Nytkin (vielä) istun kotona yksin ja nautin siideriä, pari vanhempaa herraa kun saapuisi ratsuin tänne, niin voisihan sitä..:)
      Joku onnellinen kyllä tänään minut seksinnälkäisen neidin saa yöksi itselleen...olisitko se sinä tai jopa te?:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3382
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3202
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2738
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      44
      2553
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1505
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1330
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82