Ravintola Puustelli

pullakoira

Ensinnäkin Jyrki Sukula, missä viivyt? Toiseksi: Jos ravintola tarjoaa pakkasesta jälkiruoaksi kakkupaloja voisitte sulattaa ne sitten kunnolla:D Kaverin kanssa vedettiin jäiset suklaakakut viime viikolla eikä maistunu miltään. Kakku tuskin oli itse-tehtyä ja sen huomasi kakun pohjasta. Puustellista voisi tulla hyvä paikka jos ruokalistaa kävisi läpi ja vuosikymmenten takaa hankitut tuolit ja tapetit uusisi.

9

834

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymys?

Kuka siellä on kokkina ja päällikkönä jos laskee käsistään mitä sattuu?

• Kehäkukka

Ei riitä ruokalistan läpikäyminen. Pitää laittaa kokonaan uusiksi. Enpä ole aikoihin, jos koskaan, syönyt niin heikosta buffet- pöydästä kun Puustellissa. Koko kapakka on kulahtanut ja tunkkainen. Olisi järkevää kunnostaa koko hoito.

• Ruiskukka2

Ruokalista on ollut sama ainakin 15v. Mautonta ja seisoneen makuista. Enää en ole vuosiin käynyt siellä syömässä, koska periaate on, että jos lähden syömään muualle, haluan rahalle vastinetta. Myös ravintolan ilme vaikuttaa viihtymiseeni ja tämä on kaukana siitä, mitä itse vaadin.

• puustelli

Kannattaisi ottaa suoraan yhteyttä ravintoloitsijaan, täältä VIEMÄRISTÄ avun hakeminen tuskin onnistuu.........

• Ihan kelvollinen

Minä en ole käynyt Puustellin lähelläkään tällä vuosituhannella, mutta voin kertoa, että ruoka on yhtä hyvää kuin ravintolan alkuaikoina ja tanssi-iltojen viihtyvyyteen vaikuttaa myös illan orkesteri, joka on aina ollut mielestäni oikein hyvä. Menen mieluummin Puustelliin kuin Aigabrihaan.

• sinne siis

Pitsa masterissa paras ruoka

• vink vonks

idiootti aigabriha on suljettu 30 vuotta sitten

• Tosi on

Mitä järkeä olisi remontoida Puustellia? Remonttiin meneviä rahoja ei saisi koskaan takaisin taantuvassa Lieksassa.

• Anonyymi

kaunisto

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      64
      2618
    2. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      27
      2594
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      15
      1694
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1407
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1406
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      101
      1359
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1173
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1106
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1083
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      59
      995
    Aihe