Moi mä oon 27vuotias mies Turusta ja omista tummanruskeet nappi silmät
sekä ruskeet hiukset. Niin ja luonteeltani oon luotettava
rehellinen,hellyydenkipee sekä sosiaallinen ja huumorintajuinen ja
hellä. Tota niin ja tykkään koti-illoista sekä ylättää ja hemmotella
sinua niin ja tykkään myös kirjoitella rakkausrunoja. Niin että jos
kiinostuit niin mailaa ja tutustutaan toisiimme ja eihän sitä kato
koskaan tiedä mitä yhteistä meillä voi olla kun tutustutaan toisiimme
jooko mutta mailaa. Niin hellitään ja yllätetään toisemme sekä tehdään
unelmista totta vai mitä. Niin ja tykkään myös matkustella ulkomailla ja
enkä polta tai pahemmin käytä tota alkoholiakaan. Tota ja jollet nyt koe
esteenä ikääni etkä tätä että mä oon liikenteessä vammautunut
moottoripyörällä niin että mulla on ainoastaan jalat halvaantuneet niin
mailaa ihmeessä tutustumisen arvoiseen mieheen. Niin ja mä etsin tätä
omaa kultaa että kerro ootkos tää sinä ja mailaa. Tota niin että mä
etsin itselleni tätä tyttöystävää joka haluaa muuttaa kanssani yhteen
joskus sekä perustaa perheen. Mutta kerro ootkos tää sinä ja mailaa niin
nähdään koska yksinhän ei oo kiva olla kun yksinäisyys ampuu nyt myrkkynuolilla vain että jos todella kiinostuit niin mailaa.
Treffikkö
jakke27
2
661
Vastaukset
- odotus
Paljon odotat mailia...Yritä saada itsestäsi irti ja mailaa sinä, meni syteen tai saveen tai kumpaankin.
- ruletti
Heissan poju!Nyt vaan paanalle iskeen tytöjä diskoon en ainakaan usko et pyörätuoli niin kauhea este on! Toivottavasti en ole kovin väärässä tässä asiassa!Jos olisin seitsemänvuotta nuorempi ja montakiloo hoikempi niin kuka ties! T:ruletti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938