toimistopäivä osa2

toimistopv2

Nainen runkkasi minua kuin viimeistä päivää ja laukesin huutaen, orgasmi oli upea, se kesti monta kymmentä sekuntia enkä voinut muuta kun haukkoa henkeäni.

- ”Nyt”, nainen sanoi ja ohjasi miehen eteeni.

- ”Työnny sisään!”

Mies tunkeutui rajusti ja ahnaasti arkaan herkkään pilluuni, ja minä suorastaan sätkin nautinnosta. Parin tukevan työnnön jälkeen hän laukesi vaikertaen. Mies otti lanteistani kiinni, käänsi minut taas polvilleni sohvalle ja pyöritteli litimärkää terskaansa peppureiälläni. Välillä hän painautui tiukemmin kiinni reikääni mutta jatkoi sitten pyörittelyä. Sitten mies lopetti juuri kun aloin päästä kovaan vauhtiin. Mies siirtyi eteeni ja aloin ottamaan häneltä suihin nauttien.

Nainen meni taas taakseni, nyt hänellä oli kädessään anustappi. Sitä hitaasti pyöritellen hän ohjasi syvemmälle anukseeni, sentti, kaksi, vähän taaksepäin, syvemmälle, se sattui hieman, mutta rentouduttuani hän työnsi sen hitaasti pohjaan. Minä imin miestä ja mahtavaa kyrpää ja kiemurtelin nautinnosta. Nainen otti tapin pois ja käänsi minut selälleni sohvalle. Hän aloitti taas ahnaan mutta varovaisen nuolemisen jo lauenneella vitullani ja työnsi tapin uudestaan sisälleni, otin edelleen mieheltä suihin.

Nyt mies oli jo kovassa paraatikunnossa, ja siirtyi eteeni polvillaan. Minä olin selälläni, hän polvitaipeistani kiinni ja nosti jalkani ylös, samalla hän survaisi kyrpänsä spermasta ja eritteistäni liukkaaseen vittuuni. Saman tien hän oli jo ulkona sisältäni ja siirtyi astetta alemmas. Taas, painellen ensin hellästi peppuani, hän tunkeutui ahtaaseen reikääni milli kerrallaan ja piti jalkojani yhdessä ylhäällä. Kun elin oli pohjassa hän liikutteli itseään hitaasti uudelleen ja uudelleen pohjaan ja melkein pois. Minä olin todellakin laukeamispisteessä ja työnsin käteni haarojen väliin klitorikselle helpottaakseni oloani. Nainen riuhtaisi käteni pois, alkoi nuolemaan minua kiihkeästi ja samalla kun laukesin mies otti itsensä sisältäni pois ja kädellään pari kertaa hyväilleen hän laukesi huulilleni ja navalleni ja rinnoille.

Hetken hiljaisuus. Läähätystä, huohotusta, utuisia lauenneita katseita. Nainen ja mies pukeutuvat, minä noussen istumaan sohvalle. Suutelen miestä ja suutelen myös naista kiihkeästi kiitokseksi ja he livahtavat ovesta ulos.

Jään makoilemaan puoli alasti toimistoni sohvalle ja nautin täysin tyydytetystä olostani.LISÄÄ TARINOITA: http://seksitarinat.adults.fi/

0

1390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Melkein lähetin viestin.

        Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
        Ikävä
        129
        1757
      2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

        Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
        Ikävä
        71
        1567
      3. Ikävöimäsi henkilön ikä

        Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
        Ikävä
        56
        1273
      4. Liikenne onnettomuus

        Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
        Orimattila
        68
        1102
      5. Kuka jäi auton alle

        Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
        Kuortane
        2
        745
      6. Oli kyl kunnon reissu

        Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
        Kuhmo
        10
        739
      7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

        kaivattusi kanssa?
        Ikävä
        45
        727
      8. Vähän pelottaa

        Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
        Ikävä
        41
        705
      9. Plösö ja synttäriruusut

        Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        150
        692
      10. Tiedätkö autereen?

        Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
        Tunteet
        8
        688
      Aihe