Alko oli aikoinaan maamme rahasampo ja oikeilla toimenpiteillä olisi sitä vieläkin.. Valtion yhtiöt yksityistettiin, nyt myydään loputkin ja rahat lahjoitetaan kai jonnekin. Paljonko tulee taas työttömiä tästäkin kaupasta. Eikö poliitikkoja saada vastuuseen?
Päivitetty 20.5.2014 14:04, julkaistu 20.5.2014 14:00.
Valtio valmis luopumaan omistuksestaan Altiassa
Valtio on valmis luopumaan omistuksestaan alkoholiyhtiö Altiassa. Hallitus sopi asiasta lisäbudjettineuvottelussaan.
Hallitus katsoo, että yhtiöllä ei ole enää strategista merkitystä valtiolle. Yhtiön mahdollisista omistusjärjestelyistä hallitus päättää erikseen.
Hallituksen tiedotteen mukaan eri vaihtoehtoja arvioitaessa painotetaan kotimaista työllisyyttä ja Altian suomalaisen tuotannon turvaamista. Henkilöstön työllisyysasemaan ja hyvään henkilöstöpolitiikkaan kiinnitetään erityistä huomiota.
Minne lahjoitetaan Altiasta saadut rahat
4
118
Vastaukset
- virolaistako?
EU:hun tietenkin.
Jos valtion osuus myydään ulkolaiselle, pian koko Altia loppuu. Vaikuttaa yllättävän monien jokapäiväiseen toimeentuloon valtion päätökset. Ei pelkästään työntekijöihin vaan myös viljanviljelijöihin, sikatalouteen joka käyttää sivutuotetta rehuna, kuljetusfirmoihin ja jopa niihin, jotka ottavat Altialta raaka-aineen esim. jatkojalostettuihin alkoholituotteisiinsa. - Elämä on lyhyt
Ryypätään myynnistä saadut rahat. Haetaan kunnon lasti viruvalkeaa Tallinnasta!
- K.Aaro
Lahjoitukset on jo päätetty:
Puolet menee Kataiselle ja toinen puoli Nalle Wahlströmille.
Tai ainakin minä niin luulen... Ja koska minä niin luulen, se on totta!- Luulajaan?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Björn_Wahlström
Hänellekö? Tosin valtio haluaa luovuttaa kaikki naapurimaille. Siksi Wahlrooskin lähti EU-Suomesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992637
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1192393En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761678Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2011194Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va511093- 471078
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6793- 46793
- 105777