neitsyt osa1

neitsytosa1

Olin kotona. Tyttöystäväni Emmi oli kanssani, katselimme tv:tä. Emmi oli käpertynyt kainalooni, istuimme aivan hiljaa katsellen elokuvaa (joka ei ollut mitenkään kiinnostava, ainakaan minusta) Olimme olleet Emmin kanssa yhdessä jo jonkin aikaa. Hän oli kaunis vaaleahiuksinen, hänen rintansa eivät olleet mitenkään mainittavan kokoiset, hänellä oli tiukka perse ja hän oli muutenkin sopusuhtainen, ihan tavallisen näköinen tyttö. Emmi oli minua kuukauden vanhempi ja kävi samaa koulua kanssani. Emmi oli neitsyt. Olin hänen ensimmäinen poikaystävänsä hän oli siis täysin kokematon. Elokuva loppui viimeinkin ja Emmi nousi kainalostani. Katsoin häneen ja tokaisin:

-että sä oot kaunis.

Emmi punastui ja hymyili vienosti. Kurottauduin suutelemaan häntä. Suutelimme pitkään ja kiihkeästi. Kouraisin Emmin takamusta toisella kädelläni hän kikatti hieman. Kaadoin hänet sohvalle ja jatkoin suutelemista. Sitten lopetin ja katsoin Emmiä suoran silmiin ja kysyin:

-Haluatko tehdä sen...?

Emmi katsoi minua pitkään aivan hiljaa ja sanoi sitten:

-Haluan.

-Mä lupaan olla hellä. Sanoin

vein käteni Emmin paidan alle ja avasin hänen rintaliivinsä. Hän hymyili minulle vienosti.

Suutelin häntä.

-Ota paitas pois. Opastin Emmiä

hän veti paidan pois sulavasti yhdellä liikkeellä. Otin hänen jo avonaiset rintaliivinsä pois. Näin Emmin kauniit ja pienet rinnat edessäni. Suutelin niitä molempia vuorollaan. Emmi huokaili nautinnosta. Puraisin toista nänniä. Emmi inahti hieman kovempaa. Imin nännejä yhä kovempaa välillä näykkien niitä. Sitten työnsin toisen käteni hänen pikkuhousuihinsa ja hieroin hänen häpyään hellästi sormenpäilläni. Emmi alkoi mouruta ja huokailla.

-mmmhhh. Tuntuu hyvältä. Emmi sanoi

päätin jatkaa tämän palautteen varjolla. Laskeuduin hieman alemmas ja vedin hänen housunsa alas sitten painoin huuleni Emmin pikkuhousujen päälle, työnsin kieleni ulos ja liikuttelin sitä ylös ja alas. Haistoin Emmin neitseellisen pillun. Se sai minut kiimaiseksi. Emmi värisi sohvalla minun laskiessani hänen pikkuhousunsa alas. Sitten upotin kieleni hänen harvan häpykarvoituksensa sekaan ja suoraan hänen vakoonsa. Emmi huokaili yhä äänekkäämmin. Aloitin nuolemisen hellästi ja varoen muta kiihdytin pian tahtia sillä Emmi selvästi piti siitä. Hän huokaili ja mourusi kiivaasti. Päätin jatkaa eteenpäin.

0

1446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
        Maailman menoa
        93
        3524
      2. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
        Maailman menoa
        56
        2478
      3. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
        Maailman menoa
        14
        2404
      4. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
        Maailman menoa
        63
        2264
      5. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
        Maailman menoa
        16
        2148
      6. Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen

Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.
        Ikävä
        87
        1169
      7. Kaste pelastaa ihmisen

Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm
        Kaste
        567
        1087
      8. Uskon todistus

Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik
        Kaste
        261
        996
      9. Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko

Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K
        Luterilaisuus
        400
        995
      10. Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla

Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday
        Maailman menoa
        142
        949
      Aihe