joskus suorastaan ärsyttää kun tuntuu että ihmiset automaattisesti olettavat kaikkien nuorten olevan facebookissa jne. itse olen 23 vuotias enkä käytä facebookki enkä muitakaan tvittereitä sun muita turhuuksia ja aina jotkut tutut jaksavat ihmetella kun eivät ole löytäneet minua facebookista. minulla on tekemistä ihan oikeassa elämässä eikä minua kiinnosta pätkääkään istua koneella lukemassa toisten kuulumisia. minkäs sille mahtaa että on näin kivikautinen tyyppi
mikä pakko siellä facebookissa on olla
2
139
Vastaukset
- MoneenJunaan. . . .
Jotkut on jotkut ei, jotkut on ja ei, ja sitten on niitä jotka ei ja ei....
- Ei tarvitse
Some alkaa olla yksi käytöstapa.
Huomaat sen esim Stubin käytöksestä.
Se on siellä aktiivinen, vanhukset luulee "oi- nyt se on rohkea ja moterni"
Stubelo ottaa selfietä ja laukoo typeriä sometyylisiä yksisuuntaisia kommentteja.
Stubelo meni someen löytääkseen sen tietyn porukan. Ja niitä yhdistää samantyylinen sensuroimaton itsehäpäisyn tyyli. Ne perustelee sen sillä. "eihän se mitään haittaa - kaikki muutkin on siellä".
Vaikka ei se niin mene.
OLET ap ihan viisas. Pysy omalla linjalla, sä hyödyt tuosta vielä enemmän pitkällä juoksulla kuin laumaantumalla samaan kuin kaikki muutkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164662
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2281096Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 126889
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807