vaimo otti toiselta poskeen osa2

vaimootti2

Vaimo (hymyillen): ”Älä unta nää. Laitas se kulli pyyhkeen alle!” Vaimo tarttui pyyhkeeseen ja laittoi sen Masan kullin päälle, mutta samalla Masa käännähti vähän jolloin vaimoni käsi osui hepin päähän.
Masa:” Ooh… Olis kiva jos koskisit uudestaankin.. Arvaa miten hyvältä pelkkä hipasu tuntu. Mut anna mä katon sun pakaroita, jooko… Sun ei tarvi tehdä mitään, mä vaan lasken sulta housut alas ja jos vähän kumarrut, niin mä nään märkiä unia loppuelämäni…”

Masa perkele. Olisi kait pitänyt puuttua peliin, mutta olin jähmettynyt paikalleni.

Vaimo (nauraen): ”Kumarrut ja kumarrut… Saakelin äijä. Tässä sulle pakaroita!” Ja yllättäen vaimoni käänsi selkänsä Masalle, kumartui ja laski legginsinsä sekä pikkuhousunsa nilkkoihin. Masa toljotti yhtäkkiä eteen ilmestynyttä paljasta persettä ja pimperoa suu auki eikä osannut heti sanoa mitään. Vaimoni nykäisi housut ylös ja kysyi: ”No niin, ootko nyt tyytyväinen?”
Masa änkytti ”No melkein… Mulla vaan meinas roiskua satsit reisille.. Näytä uudestaan? Anna mä kokeilen sormella?”
Vaimo nauroi: ” Ei ei, Masa.. Se on nyt nähty. Ja me ei kyllä ruveta naimaan jos sulla se on mielessä. Sä oot kuitenkin ukon kaveri.”
Masa: ”No kävihän se kyllä mielessä… Mut ottaisit edes suihin, mun kalu halkee kohta, kato vaikka.”

Ja taas Masalla oli sykkivä tanko esillä, samalla hän otti vaimoani kädestä kiinni ja veti sitä nivusiinsa päin. ”Kokeile vähä, ota se käteen vähäks aikaa ja kehu vähän.. Miehen kalua pitää kehua välillä että säilyy itsetunto. Sano, että se on iso ja haluttava.”
Vaimoni hengitys oli tässä vaiheessa jo aika paksua, ja näkyi kilometrin päähän että hän oli kiihottunut Masan esityksestä. Mietin, mihin tämäkin homma vielä johtaa.
Vaimo: ”No en mä voi sun piliäs kosketella, mähän oon naimisissa oleva nainen.”
Kuulin jo pientä sammallusta äänessä, ja mietin johtuuko se viinasta vai vaimon olotilasta.
Hän jatkoi irstaasti virnistäen: ”Mut jos se sua ja sun itsetuntoas helpottaa, niin voin kyllä sanoa että onhan se aika iso… Ja haluttava.. Jos en olis naimisissa, niin voisin vaikka ottaa sen suuhun ja imeä niin että tuntuu.”

Imeä niin että tuntuu? Miksei se mulle sanonut koskaan noin? No jaa, olihan Masan vehje kyllä isompi kun itselläni, panin katkerana merkille. Edelleenkään en viheltänyt peliä poikki, vaikka olisi pitänyt.

Masa oli, jos mahdollista, entistäkin punaisempi naamaltaan ja ähisi: ”Voi prkle… jatka vaan, mut älä kiusaa enää. Ota se käteen ja kehu lisää.”
Vaimo hihitteli Masaa vastapäätä ja jatkoi: ”Aikamoinen sarvi. Noin paksukin… Toi ei varmaan edes mahtuis mun suuhun, saati mun pimppiin… Odotas, kun mä mittaan sen pituutta..”
Vaimo laittoi kuin laittoikin kätensä Masan kullin ympärille, ja heti perään toisen ja vielä Masan kalusta näkyi terska. Pikku hiljaa hän liikutteli käsiään edestakaisin, ja Masan punotus kasvoi samalla kun hän alkoi ähisemään ja kiemurtelemaan.
Vaimo: ” No onhan tää isompi kun omalla ukolla, ja selkeesti paksumpi. Just mahtuu sormet ympärille. Mut nyt tää leikki saa loppua, mä lähden sisään ja sä saat käydä kattomaan niitä märkiä unia.”
Masa parkaisi: ” Ei ei ei.. Mä kyllä haluaisin naida sua, sopisko mitenkään?”
Vaimo: ” No ei todellakaan, siihen ei aleta.”
Masa: ” No ota edes suihin, mulla on monen viikon lastit purkamatta ja mä tuun hulluksi kun sä kehut mun pikkusta pippeliä.”
Vaimo (taas viettelevästi hymyillen): ”Vai pientä. En muista oonko ikinä nähny tommosta tykkiä, niinku sanoin että jos en olis naimisissa niin aijai…”

Vaimoni huohotti jo, ja ajattelin että jos homma menee panemiseksi, niin silloin puutun asiaan. Seurasin kuitenkin edelleen, ja nyt omakin peli oli herännyt puntissa ja alkoi seisomaan.

Vaimo jatkoi: ”Nyt jos osaat pitää asiat omana tietona, niin mä otan sulta suuhun. Mutta tästä pidetään turvat kiinni.”
Masa pihisi: ”Varmasti! Tästä ei puhuta!”

Ja niinpä vaimoni kumartui eteenpäin, tarttui uudelleen Masan kaluun ja hieroi sitä hellästi. ”Voi miten ihana pippeli. Ja kivespussitkin ihan sileät, oot näköjään vasta sheivannut.”
Hän jatkoi kullin ja kassien hivelyä ja kuiskaili:” Mahtava muna. Niin iso, että vähän pelottaa… Tässä kiihottuu itekin kun tätä kattelee.”
Sitten hän kumartui vielä vähän, ja imaisi Masan tangon suuhunsa. Masa ähkäisi: ”Ei juma… Mulla meinas tulla heti… Sä oot niin kiihottava..”

En ollut uskoa silmiäni. Siinä vaimoni imee kaverini kullia kiimoissaan, ja itse olin jäätynyt paikalleni oma kalu kovana. Mitä helvettiä.

Vaimo alkoi lutkuttamaan Masaa tasaisesti kiihtyvällä vauhdilla, välillä kiertäen kättään kalun ympärillä ja välillä puristellen varsin täyden näköisiä kasseja.
Sitten hän laski kädet kokonaan irti ja piti kullia suussaan imien hiljakseen, kääntäen samalla katseensa Masaan. ”Haluatko, että jatkan? Sun tarvii pyytää, muuten tää loppuu tähän.”
Masa vastasi: ”Haluan, älä vaan lopeta. Ime sitä, ime sitä, noin.. ”
”Rukoile!”, vaimo sanoi ja jatkoi imemistä.
”Pliis!”, sanoi Masa. ”Pyydän, jatka imemistä, tuntuu niin hyvälle, mä rukoilen sua senkin huora, ime mua!”

1

4608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kullinnuolija

      oot hyvä kirjoittaan - seisomaan alko sun juttuas lukiessa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe