vaimo otti toiselta poskeen osa3

vaimootti3

Vaimo tuntui kiihtyvän entisestään Masan puheista, sillä suihinotto vaikutti siirtyvä uudelle vaihteelle. Myös Masa taisi huomata tämän, sillä hän jatkoi hellästi: ”Ime sitä kyrpää, narttu!! Ime!” Ja vaimoni teki työtä käskettyä, innostui näköjään oikein toisissaan koska alkoi itsekin läähättäämään: ”Imen, imen, kyllä kyllä ja haluan spermat suuhun, tää on niin ihana muna!” Aikamoinen lutsutus kuului tuvassa kun vaimoni imi ihan toisissaan, suu liikkui edestakaisin ja samalla sormet hipelöivät palleja.
Masalle tämä alkoi olla liikaa, sillä hän alkoi nytkimään paikallaan ja arvasin, että kohta miestä viedään. ”Ime ime huora, ja nielet sitte kaikki, multa tulee multa tulee…!”
Vaimo kiihdytti viimeiseen vaiheeseen, ja silloin Masa ampui viikkojen satsinsa vaimoni suuhun. Vaimo pumppasi suullaan kyrpää, toinen käsi varren ympärillä ja toinen piteli kasseja, ja Masa tärisi paikallaan. Spermaa lensi vähän suupielestäkin, mutta vaimo ei antanut sen häiritä itseään vaan jatkoi vielä hellästi imemistä.

Noloa, mutta mulla tuli omat satsit kalsareihin.

Kun viimeisetkin pisarat Masan kullista oli herutettu, vaimoni avasi suunsa ja antoi lopun tavaran valua poskilleen ja leualleen.. ”Sori, sitä tuli niin paljon etten ehtinyt nielemään kaikkea…”
Masa sanoi, ettei se mitään, suurin osa kuitenkin oli mennyt sinne minne kuuluikin.
Vaimo piti vielä Masan kutistuvaa kaula kädessään, katsoi sitä hetken, antoi kikkelille suukon ja sanoi hymyillen: ”Muista. Tästä ei sitten puhuta. Paitsi jos mun alkaa tehdä mieli sun pippeliä…” LISÄÄ TARINAA:http://seksitarinat.adults.fi/

2

7244

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Milloin kuulemme Masasta lisää??

• juu ei

Ette kuule. Tämä kopioija vain välittää toisten kirjoittamia juttuja palvelusta toiseen, mutta ei itse tuota mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1338
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      697
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      649
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      608
    5. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      47
      582
    6. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      569
    7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      76
      566
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      548
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      183
      504
    Aihe