Viiksien kasvaminen

12V

Morjens! Oon 12v ja haluaisin viikset. Mulla on vähitellen äänenmurros alkanut, mös kasvupyrähdyksiä on tullut.(Tai ainakin omasta mielest kun olin 4lk:lla 147cm pitkä ja nyt 5lk:lla 163cm) Hiukset myös on rasvoittunut. Eli milloin viikset vois alkaa kasvaa?

31

2798

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no viikset alkaa tulla sittwn kun kehossasi alkaa kasvaa muuallakin karvotusta eli kainaloihin, alapäähän, sääriin ym. Et voi nopeuttaa viiksien kasvamista.
      Muutoin sulla on murrosikä hyvässä vauhdissa jo ja kasvupyrähdyskin on meneillään kun noin paljon tullut lisää pituutta lyhyessä ajassa.

    • 12V

      Kiitos vastauksestasi! Mulla on sääris ja alapäässä karvoitusta jonkin verran.

    • viikset ovat aluss ahyvin ohuet, mahdollisesti myös vaaleat, mtta tihenevät iän myötä melko nopeasti ja tummuvat samalla. Ihan hyvällä mallilla sun murrosikä menee.

    • 13w

      Olisit iloinen kun ei viikset kasva.
      Ei niistä oo kun haittaa....amis viikset,joo.

      Itse joudun pari kertaa viikossa ajaan karvat pois,en tosiaan haluu mitään viiksiä.

    • 12V

      OK, Mä haluun.

      • Hyi!

        Hyi!


    • Kyl ne siit kasvaa, älä poeka murehdi. Mutta kun ne kasvavat, niin ne eivät tosiaan ole välttämättä kovin tummat ja ne ovat hyvin ohuet. Myös viiksien ajaminen nopeutta niiden kasvamista (ainakin minun kohdallani).

    • 12V

      selvä

    • oookkkkkkkkkei

      haluutko oikeesti viikset? ne on nolon näköset ihan oikeesti jollakin nuorella pojalla jolla ei parta kasva

    • sajsj

      KYLLÄ siis amis viikset on ja pysyy ! :) kyl ne sieltä tulevat vuoden kahden sisällä alkavat kasvamaan arvioisin

    • 12V

      Todella paljon kiitoksia vastauksistanne! :))))

      • asdfrjgfjfjfjf

        Onkos viä pojjaalle tullu yhtään viiksii


      • 13X_NÄINÄPÄIVINÄ

        O! :D pientä amis tynkää kunnon säärikarvat jam kainalokarvat :D


    • myötähäpeä

      vai että 13-14 kesäsenä lähtis viikset kasvamaan :D ite kun olin ton ikänen niin ekoilla jätkillä rupes 14-16 kasvaan vaaleeta maitohaiventa. nykyään olen 18v ja ei kasva kunnolla viiksiä, partaa kasvaa. Voin sanoo et ei kannata vielä hetkeen odotella :D hyvällä säkällä saat 15 vuotiaana amisviikset.

    • darrapukki

      Riippu aivan ihmisestä. Tunnen yhden pojan jolla alkoi kasvaa viikset 12-13 vuotiaana. Nykyään hän 15v ja hänellä kasvaa pulisongit!

    • ldovkfkallfohob

      viikset on rumat.

    • tuleva amis

      juu se riippuu hyvin paljon myös ihmisestä. olen nyt seiskalla eli 13v muilla pojilla on jo kasvanut pienet amisviikset ja yhdellä meidän luokasta kasvaa jo vähän partakin. itseäni harmittaa kun mulla on vain pienet amisviiksien sänki vasta :( mutta kyllä se siitä :D

    • 12v

      nyt on viikset näytän ihan homolta

    • jonh holmes

      Mutta kovilla panomiehillä on viikset.

    • alalaalalalla

      Juo maitoa ja syö kalaa

    • 12Vny13V

      Noni, nyt on sit niit haiveeni tullu ja muutama partakarvaki on jo,eihä siihe menny ku vuosi :D

    • amisviikset

      amis viikset näyttää aivan saatanan tyhmiltä

      • 12Vny13V

        saanko arvata :D Oot kaupunkilaine, hipsteri, ruma, oot 160cm ja painat 70kg pelaat gta:ta ja suutut jos sun muijaa haukutaa siinä pelissä:)


    • adkksawktjoeafrfrgert

      no ite 12v viiksihaituvia iha semi ookoosti, kannattaa sitä maitooo juoda, kalaa syödä, liikkuahyvin, kuntoilla, ja ennenkaikkea nauttia ravintoa jossa on sinkkiä. Tää auttaa sit ajan myötä. Mutta oota, kyl ne sielt sit tulee :-)

    • lslsldlmf

      Liimaa alapää karvat yksi kerrallaan huulen päälle ja saat nätin karvoituksen

    • janne666kvl

      "Morjens! Oon 12v ja haluaisin viikset."

      niin halusi paskapasosen jessekin ja tuli isäänsä. hehhehheh!
      nyt ovat kuin 2 marjaa, homoja.

    • Badhairlife

      Skandinaviassa karvoitus on vaatimatonta verrattuna eteläeurooppalaisiin miehiin. Jos geeniperimä on Välimeren seudulta, voi olla tiedossa karvainen loppuelämä :)

    • Novoivitunvittu

      No voi vittu. Itekkin olin joskus ihan hypessä kun viikset rupes kasvaa mutta myt vituttaa rankasti että edes omistaa ne.

    • Anonyymi

      Moro oon 18 ja täytän 19 mulla kasvaa viiksiä,mutta se on niin pientä haiventa että sen huomaa, kun kattoo itseään peilistä osaako joku kertoa kauan menee kun viikset alkaa kunnolla kasvamaan?

    • Anonyymi

      Ja vielä semmosta kysyttävää,kun mulla kutittaa mun pienten viiksihaiventen kohdalla niin tarkoittaako se,että ne kasvaa?

    • Anonyymi

      huomenna

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe