paikalla teiniäidin äitejä

mummoko????

Sain totaalisen pommin jokin aika sitten. 14v raskaana!! Pyhä jysäys sentään!!
Päätöksiä ei ole vielä tehnyt.

Haluaisin kuulla kokemuksia miten teillä on mennyt? Molempia, sekä aborttiin johtaneita että siitä lapsi syntyy.

10

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mummu123

      Heips! Meillä tuli tytär raskaaksi ja sai ihanan vauvan ja täytti juuri 18v ja pojan isä on 17v ja todella hyvin he ovat pärjänneet, apuakaan ei ole tarvinnut, omillaan asuvat. Oli se hieman shokki mutta nyt olemme kaikki onnellisia vauvasta!!

      • mummu123

        Siis silloin ko tuli raskaaksi tytär oli 17 ja lapsen isä 16v.


    • Trevor 45

      Eli 14-vuotiaskin vain lapsen tekoon niin mummu on onnellinen?

      • Fjugjlläjg

        14 vuotias ei ole mielestäni valmis äidiksi ja siihen tulee sitten sossunakkoja jne.


      • dkfig8dlenfcen
        Fjugjlläjg kirjoitti:

        14 vuotias ei ole mielestäni valmis äidiksi ja siihen tulee sitten sossunakkoja jne.

        Itse jouduin tekemään abortin. Olin juuri täyttämässä 15v.


    • ...

      Teiniraskaudet ovat niin harvinaisia, että ihme on jos löydät "vertaistukea".

    • Hyviä valintoja

      Suomalaiset teinit ovat fiksuja, eikä onneksi asuta kehitysmaissa, joissa tytöltä ei kysytä, haluaako hän tehdä lapsia vai kävisikö mieluummin koulua.

    • Ei hjyvä

      No saitko tunnontuskia tapauksesta?

      Mikset ole huomannut, että tyttäresi on seksuaalisesti aktiivinen ja hommannut hänelle e-pillereitä?

    • Mamiiiiii

      Vauvan hoitaminen on raskasta tuossa iässä. Itse olin 15 kun tulin raskaksi mutta lapsi annettiin pois hieman syntymän jälkeen, ilman että sain itse päättää. Kyllä kaipaan lastani ja haluaisin tietää mitä hänelle kuuluu. Nyt olen siis 40v. Jotkut vauvat ovat helppoja mutta esim koliikkivauvat eivät /:

    • 9 lapsenlapsen mummi

      En ole teiniäidin äiti vaan teini-isän äiti (llapsen äitikin toki oli teini lapsen syntyessä).
      Olihan se valtava shokki kaikille osallisille silloin alussa - siis raskausuutinen.
      Nykyään osaa jo vähän nauraakin kaikkein hulluimmille senaikaisille ajatuksilleen.
      Asiat ovat lutviuneet hyvin ja siitä entisestä "vauvasta" on kasvanut reipas kolmasluokkalainen joka ei mitenkään eroa muista ikäisistään - ellei nyt sitten edukseen.
      Molemmat vanhemmat onnistuivat hankkimaan ammatin (toinen heistä kaksikin) ja vaikka alussa oli varmasti taloudellisesti rankkojakin aikoja niin nykyään kummallakin on ihan kohtuulliset tulot, hyvä ote elämästä ja järkevät tulevaisuudensuunnitelmat.

      Ei se elämä siis tuohon raskauteen lopu, vaikka siltä epäilemättä alussa tuntuukin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe