Veh.... vakooja

Syytämme Vehiä vakoilusta.

30

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastalause; Hänen profiilinsa mukaan se kirjoitetaan VeH, ja lisäksi hän on vastavakooja!

      • Vastalause: Miksi hän sitten on ollut poist tämän päivän!?


    • Vastalause: Sinulla ei ole todisteita!

      • Vastalause: Kerroin ne juuri!


    • Sana V.E.H on salainen viesti: Vakooja etsivä -hallituksen. Muutenkin olen huomannut merkkejä hänen vakoilusta.

      • Vastalause: Minun mielestäni mikään virallinen taho ei syytä häntä vakoilusta!


      • kiekkoilija94 kirjoitti:

        Vastalause: Minun mielestäni mikään virallinen taho ei syytä häntä vakoilusta!

        Vastalause: Olen virallinen asianajaja!


      • Kyllä, se on viesti, mutta kun ei sitä oikein viitsi teille kertoa, voin kertoa kyllä jotain siitä... Siis se kirjoitetaan sen vuoksi VeH, kun siinä on kolme sanaa. Ensimmäinen on kirjoitettu isoilla kirjaimilla. Se on haaveilemani nimi. Toinen on kokonaan pienillä kirjoitettu englanninkielinen sana. Se kuulostaa kivaltaa, kun sen lausuu. Viimeinen on jokin, mikä on kirjoitettu vain yhdellä isolla kirjaimella, eli iso alkukirjain. Esim. VIIVIengineHayol (Hayol ei tarkoita tässä tapauksessa mitään.)

        No siis olen aina vähän vakoillut jo ennen kuin olin vielä edes VeH. Tai se siis alkoi siitä, kun käytin samanaikaisesti kahta nimimerkkiä. Toivottavasti emmärsitte edes jotain. XD


      • veh kirjoitti:

        Kyllä, se on viesti, mutta kun ei sitä oikein viitsi teille kertoa, voin kertoa kyllä jotain siitä... Siis se kirjoitetaan sen vuoksi VeH, kun siinä on kolme sanaa. Ensimmäinen on kirjoitettu isoilla kirjaimilla. Se on haaveilemani nimi. Toinen on kokonaan pienillä kirjoitettu englanninkielinen sana. Se kuulostaa kivaltaa, kun sen lausuu. Viimeinen on jokin, mikä on kirjoitettu vain yhdellä isolla kirjaimella, eli iso alkukirjain. Esim. VIIVIengineHayol (Hayol ei tarkoita tässä tapauksessa mitään.)

        No siis olen aina vähän vakoillut jo ennen kuin olin vielä edes VeH. Tai se siis alkoi siitä, kun käytin samanaikaisesti kahta nimimerkkiä. Toivottavasti emmärsitte edes jotain. XD

        veh3.12.2013 17:230 SULJE
        En välttämättä enää varastele nimimerkkejänne.
        -VeH

        Tuossa on mustaa valkoisella, olet Raippari!

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11896247


      • veh kirjoitti:

        Kyllä, se on viesti, mutta kun ei sitä oikein viitsi teille kertoa, voin kertoa kyllä jotain siitä... Siis se kirjoitetaan sen vuoksi VeH, kun siinä on kolme sanaa. Ensimmäinen on kirjoitettu isoilla kirjaimilla. Se on haaveilemani nimi. Toinen on kokonaan pienillä kirjoitettu englanninkielinen sana. Se kuulostaa kivaltaa, kun sen lausuu. Viimeinen on jokin, mikä on kirjoitettu vain yhdellä isolla kirjaimella, eli iso alkukirjain. Esim. VIIVIengineHayol (Hayol ei tarkoita tässä tapauksessa mitään.)

        No siis olen aina vähän vakoillut jo ennen kuin olin vielä edes VeH. Tai se siis alkoi siitä, kun käytin samanaikaisesti kahta nimimerkkiä. Toivottavasti emmärsitte edes jotain. XD

        veh 31.12.2013 19:15
        Kommentoi keskusteluun Kysymys lomatoytille: "Selvällä suomen kielellä! NYT! " kulta=VeH VeH=kulta Sitä yritin selittää, kun pyysit: "Paperit tiskiin!"

        Tossa vastaus nimimerkkiarvoitukseen.


      • asianajaja504 kirjoitti:

        veh3.12.2013 17:230 SULJE
        En välttämättä enää varastele nimimerkkejänne.
        -VeH

        Tuossa on mustaa valkoisella, olet Raippari!

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11896247

        Niin, varastelin korpin nimimerkin ja kirjoittelin kaikkea kivaa sillä Korpille. Satutko SINÄ tietämään, missä Korppi™ on? Kyllähän minä sen korpin aikoman Spider-nimimerkin vein, koska KORPIN KUULUU OLLA KORPPI. ^_^ ♥


      • veh kirjoitti:

        Niin, varastelin korpin nimimerkin ja kirjoittelin kaikkea kivaa sillä Korpille. Satutko SINÄ tietämään, missä Korppi™ on? Kyllähän minä sen korpin aikoman Spider-nimimerkin vein, koska KORPIN KUULUU OLLA KORPPI. ^_^ ♥

        Ongelmana on, että korppi™ ei ole enää korppi™...


      • assassin kirjoitti:

        Ongelmana on, että korppi™ ei ole enää korppi™...

        Hän on entinen.. D: Korppi, vastaa tänne, jos vielä olet täällä!!!!!!!! ;)


      • EtKorppu™
        veh kirjoitti:

        Hän on entinen.. D: Korppi, vastaa tänne, jos vielä olet täällä!!!!!!!! ;)

        Trol. T.korppu


      • EtKorppu™ kirjoitti:

        Trol. T.korppu

        No sinä et nyt ainakaan ole Korppi™.


      • EtKorppu™
        veh kirjoitti:

        No sinä et nyt ainakaan ole Korppi™.

        Haista huilu sit!


      • veh kirjoitti:

        No sinä et nyt ainakaan ole Korppi™.

        Veh tämä alkaa jo epäilyttää: http://www.suomi24.fi/yhteisö/sirppi
        Uusi käyttäjä juuri kuin asianajaja alkoi puhua tästä aiheesta..


      • rainbowdash120 kirjoitti:

        Veh tämä alkaa jo epäilyttää: http://www.suomi24.fi/yhteisö/sirppi
        Uusi käyttäjä juuri kuin asianajaja alkoi puhua tästä aiheesta..

        Ei epäilytä! Se en ole minä! Muutenkin lähden juuri tietokoneelta pois ja tulen ehkä mobiililla takaisin.


    • Kurpizza:
      Tila: Online
      Kirjautunut viimeksi: 20.5.2014 16:17
      Liittynyt jäseneksi: 6.12.2013

      Veh:
      Tila: Online
      Kirjautunut viimeksi: 20.5.2014 20:12
      Liittynyt jäseneksi: 3.12.2013

      Israelin tutkija
      Tila: Online
      Kirjautunut viimeksi: 20.5.2014 20:29
      Liittynyt jäseneksi: 7.4.2014

      Siiliö
      Tila: Online
      Kirjautunut viimeksi: 20.5.2014 20:00
      Liittynyt jäseneksi: 10.11.2013

      Kettu

      Tila: Offline
      Kirjautunut viimeksi: 13.5.2014 22:53
      Liittynyt jäseneksi: 21.6.2013

      Nasse-Setä
      Tila: Offline
      Kirjautunut viimeksi: 14.5.2014 21:02
      Liittynyt jäseneksi: 8.2.2014

      Jokutyyppi19
      Tila: Offline
      Kirjautunut viimeksi: 19.5.2014 16:53
      Liittynyt jäseneksi: 18.11.2012

      Eräs Troskilainen
      Tila: Online
      Kirjautunut viimeksi: 20.5.2014 18:45
      Liittynyt jäseneksi: 8.4.2014

      Kiekkoilija
      Tila: Online
      Kirjautunut viimeksi: 20.5.2014 20:13
      Liittynyt jäseneksi: 22.10.2012

      • Vastalause: Miksi painoit "Enter"-näppäintä nimimerkin "Kettu" kohdalla?


    • Vastalause: Asianajajat eivät nosta syytettä, vaan syyttäjä. ;)

      • nerppi™

        JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU


    • Oho! Tuli väärällä nimellä! Kerrataampas vielä... Faddikti Roolipeleissä ja muussa genreen sopivassa ja Siiliö kaikessa muussa... Vitun vitun kaksoisnimimerkki!

      • Neljänneksi vanhin? Ai kirjautuneena?


    • :O

    • Kuinka moni kuunteli Putin räppivideon?

      • En. Kuulostaa pahalta katsoakin tuota linkkiä...


      • kurpizza kirjoitti:

        En. Kuulostaa pahalta katsoakin tuota linkkiä...

        Miksi? Etkö tykkää Putinista, miten olisi "Putin - I'll stay"? Tai "One like Putin"?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Miksi? Etkö tykkää Putinista, miten olisi "Putin - I'll stay"? Tai "One like Putin"?

        Eh... En yleensäkään pidä politiikoista. Saatika hiukkasen vinkasahtaneista sellaisista...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe