1.piece&love luultavasti luulee ettei piece&love tarkoita mitään vaikka se tarkoittaa katsokaa urban dictionary
2.kurpizza joku muukin on keksinyt sanan kurpizza ainakin wow communityn ja steamin mukaan mutta voihan wow community ja steam profiili kurpizza nimellä olla s24 käyttäjän profiili
3.rollface
sana rollface löytyy urban dictionarysta luultavasti kyseinen s24 käyttäjä luuli keksineensä vääntää sanasta trollface sanan rollface
3 suomi24 käyttäjää jotka ovat olevinaan ovelia
31
209
Vastaukset
- loverboy <3
korppi mä haluun sua, joka päivä hieron reikiäni ja ajattelen sua.
- hei korppi!
Etkö sinä luule olevasi ovela tuolla teeämmällä?
- korppi™
en luule olevani ovela ™mälläni otin ™mmän koska en halunnut numero nimeä
esim[korppi010]
- HeKeKee
4. Korppi(ja joku hiton tm)
Yrittää olla kova matkimalla muita vakkareita ja luulee omistavansa sanan korppi.- korppi™
taitaa olla ensimmäinen kerta kun HeKeKeen nikki varastetaan
vaikuttaa hieman aidolta hekekeeltä kun nikkikin on kirjoitettu oikein - HeKeKee
korppi™ kirjoitti:
taitaa olla ensimmäinen kerta kun HeKeKeen nikki varastetaan
vaikuttaa hieman aidolta hekekeeltä kun nikkikin on kirjoitettu oikein:D Mä en oo ihan varma oonko tuo minä. Saatoin mä jotain tollasta illalla väsyneenä raapustaa...
Ps. Tää olis mun toka kerta
- loverboy <3
Etkö vastaa tunteisiini korppi :(
- korppi™
Eikä minunkaan tunteisiini. :O
-VeH - kurpizza
En kyllä luullut olevani ainoa, joka olisi keksinyt sanan "kurpizza". . . . Enkä kyllä luullut olevani ovelakaan (ellei paskahousu-pelissä kusettamista lasketa) :D Sori, jos nikki häiritsee. . . Jos monia häiritsee, voin vaihtaa sen...
- korppi™
Alistun korpille. Olen korpin palvelija.
-VeH - korppi™
Arvatkaas mitä?... :D
-VeH- korppi™
meet pelaamaan gta V:eetä
En välttämättä enää varastele nimimerkkejänne.
-VeHVäärä vastaus, korppiseni. Loin nimimerkin, jota muut eivät voi käyttää. Eipä siinä muuta. ♥
- where is my book
oletko sinä korppi™ fani.
Mistä arvasit? TIETYSTI! :) Tavataan pian, korppi... siis joskus huomenna kirjoitan taas näitä turhia juttujani. ♥
- VeH™
Kyllähän minä vielä tänne kirjoitan tänään.
- korppi™
VeH™ kirjoitti:
Kyllähän minä vielä tänne kirjoitan tänään.
tavataan(:
Olen taas täällä.
Miks uskot että ne uskoo olevansa ovelia? Kaikki ei mene niin kuin sanot. Onneksi näin äkkiseltään veikaten Siiliötä ei kukaan muu taida käyttää ja se on hyvä, koska en halua tulla sekoitetuksi kehenkään toiseen.
- korppi™
anteeksi vain mutta joku aapeli käyttäjä on nimellä siiliö
- Korppi olet kusipää
korppi™ kirjoitti:
anteeksi vain mutta joku aapeli käyttäjä on nimellä siiliö
No luuletko että kukaan ei käytä missään pelissä nimeä korppi?
- HeKeKee
korppi™ kirjoitti:
anteeksi vain mutta joku aapeli käyttäjä on nimellä siiliö
No entä jos se on siiliö? U faggg
- korppi™
HeKeKee kirjoitti:
No entä jos se on siiliö? U faggg
käyttää joku nimeä korppi mutta ei korppi™
- Neloth
korppi™ kirjoitti:
käyttää joku nimeä korppi mutta ei korppi™
No joku käyttää nimeä siiliö mutta ei siilio
Dah! MÄ olen Aapelin Siiliö vitun N00b!
- korppi™
ok siis kukaan muu ei käytä siiliötä
Korppi oot pelkkä vitsi! :D:D
- Eräs trotskilainen
Joo joo ja maailmassa ei ole ketään muuta trotskilaista ja omistan nimen Trotski, vaikka se ei ole edes minun keksimäni.
- Nefarion
Enkös minä ole ovela?
- korppi™
olet olet ovela:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372