Niin moi. Olen uusi ja alan kai käymään täällä vähänväliä. Jos tahdotte esittäytyä tai jotain niin saa ja saa kysyä minultakin jotain. Vastaan kun kerkeän. :3
MOI :3
41
83
Vastaukset
Tervetuloa suolistoon, kaiken saastan yhdistymän keskipisteeseen, täällä jos missä törmäät sekoihin tarinoihin, puhumattakaan sekoista ihmisistä. Häivy äkkiä täältä! Olet siis, että ponihomo ja furryhomo? PS: lähde pois viälä kun voit!!!
.... Tunnen oloni hyvin tervetulleeksi, kun ollaan häätämässä heti pois XD ja en ole ponihomo tai furry .....
Kiva, kun rekisteröidit. Muuten kuvasi on raikkaan värinen. :)
Oletko sama henkilö kuin se Sirppi, joka sanoi pitävänsä suolistotarinoista?
Tervetuloa. Minä olen 19- vuotias lähellä ensimmäistä ikäkriisiä oleva mieshenkilö. En ikinä keksi näihin esittäytymisiin mitään järkevää , joten jätän sen niille, jotka sen osaavat.
Olen Assassin, mutta minua voi myös kutsua Tiberiukseksi (Rope nimeni), Toivotan sinut tervetulleeksi Suomi24 Pulinat-palstalle!
Varoitan sinua kuitenkin siitä, että jos tänne tulee, niin pois pääseminen on erittäin vaikeaa...
PS. Tule mukaan roolipeliin. Siellä on aivan liian hiljaista...Mietinkin että voisin jossain vaiheessa osallistua ropeihin, jos on aikaa mutta uskon kun kesäloma alkaa niin sitten :)
Morro. Olen Kurpizza (jotkut kutsuvat Pizzaksi)... Ikäväksesi voin kertoa, että olen tämän palstan luotsi... Olen -98 syntynyt sekopää tyttö, joka kirjoittelee välillä suolistotarinoita. Kivaa saada tänne uutta verta...
Ei kannata huolestua, jos on jotain sisäpiirijuttuja, jota et ymmärrä. Ihan rohkeasti kannattaa kysyä...
Tervetuloa Suolistoon!Ei kuulosta yhtään pelottavalta saada uutta verta... Suolistotarina materiaalia, näin ne syntyy...
israelin-tukija kirjoitti:
Ei kuulosta yhtään pelottavalta saada uutta verta... Suolistotarina materiaalia, näin ne syntyy...
Kurpizza piiskaa täällä tuhmia lapsia. *virnuilee*
kiekkoilija94 kirjoitti:
Kurpizza piiskaa täällä tuhmia lapsia. *virnuilee*
Sirppi taisi paeta juttujamme... Kirjautui ulos... Voisin ruveta tuhmaksi lapseksi ihan kokeilumielessä...
Sirppi taisi paeta juttujamme... Kirjautui ulos... Voisin ruveta tuhmaksi lapseksi ihan kokeilumielessä...
:D
Taitaa olla normaali ihminen, toisin kuin me :D
rainbowdash120 kirjoitti:
Taitaa olla normaali ihminen, toisin kuin me :D
Jos Sirppi alkaa viettämään paljonkin aikaa täällä, emmeköhän saa asian korjattua... XD
kiekkoilija94 kirjoitti:
:D
Itse en viitsi ruveta ''tuhmaksi lapseksi''. Siinä tulee jo laki vastaan. *virnuilee*
Perhana, pitääkö aina kaikki ajatella kaksimielisesti. Näköjään.kurpizza kirjoitti:
Jos Sirppi alkaa viettämään paljonkin aikaa täällä, emmeköhän saa asian korjattua... XD
Kyllä XD
kiekkoilija94 kirjoitti:
Itse en viitsi ruveta ''tuhmaksi lapseksi''. Siinä tulee jo laki vastaan. *virnuilee*
Perhana, pitääkö aina kaikki ajatella kaksimielisesti. Näköjään.Jakomielitautisen on helppoa olla kaksimielinen :D
Jakomielitautisen on helppoa olla kaksimielinen :D
Nimenomaan. :D
kurpizza kirjoitti:
Aina kun tulee suolistoon tuntuu kuin saapuisi saluunaan, jossa musiikki soi ja kaikilla on kivaa, mutta heti kun astut sisään kaikki kääntyvät tuijottamaan ja musiikki, sekä ilo lakkaavat...
-Suolistoon saapuneen elämäkerta
- HeKeKee'd
Hwazaa! Kyllä, se olen minä! Hekekekekekekekekeke.... noh, sano HeKeKeeksi tai Hekeksi. Käytän siis nikkiä HeKeKee'd, koska eräs nimeltämainitsematon ponihintti pölli sen. *katsoo Raipparia* Aktivisuus painottuu pääasiassa iltapuolelle koska päiväsaikaan mulla on muuta hommaa...
"Tässä suolistossa on ongelma, täältä ei pääse pois joten kaikki paska kasaantuu tänne."
- Wanha Wiisas Heke
(Huomaatteko kuinka paljon käytän sanaa Heke? Aikamoista narsism....)MORSO! JUOSKAA JUOSKAA HENKENNE EDESTÄ! Sirppi pääswwkin heti uusimman suolistotarinani pääosaan.
- motari
Teretulemast yksinäisten läskien ja itserakkaiden paskojen hallitsemaan suonistoon! Voit tavata täällä ponirunkkui, siilirunkkui, kurkirunkkui, pedofiilei, vihanneksii, vitun ämmä salapoliisei, eunukki-assassiinei, homoja mailapoikia, vitun varpusii, ryssien nuoleskelijoita ja seisontatukia! Kaikki yläpuolella esiintyneet ovat itsekeskesii elämässä jumittuneita kusipusseja (kuten oon jo muutamaa otteesee kertonukki) jotka pyörivät täällä ja elävät mielikuvitus elämää oikean sijaan sillä sehän ei heillä toimi! Mene vitun kauas täältä jos haluat jatkaa elämääs äläkä kuuntele niit kaikkii narsisteja jotka sua tänne mankuu! Yritän tehä tääl karkotus-työtä
- motari
kiekkoilija94 kirjoitti:
Motari sä olet aina niin positiivinen! :D
Vierotus alkaa auttaa jo. Vittuuntunu olo
Moi!
Olen Siiliö. Outo hyypiö, oletettavasti sekaisin ja kaikkea muuta kivaa. Oikeestaan kuvailu ei taida minun kohdallani auttaa, joten koita bongata minut mahdollisimman monella palstalla, niin saatat saada (En muuten osaa kirjoittaa sanaa saada tuli just huomattua.) jonkinlaisen käsityksen.- ooce
Jaaha, ehkä mie jaksan esittäytyä....
Elikkäs mie oon ocean-- (ent. ilkeää naurua).
Hiukkase rämäpäine, avaramieline mettäläine, tuut huomaamhaa jos mie jaksan olla tääl vaihteeksi.
Jos o jottain kysytyävvää nii kysy.
ocean-- joka ei jaksa kirjautua ja känny lagaa ooce kirjoitti:
Jaaha, ehkä mie jaksan esittäytyä....
Elikkäs mie oon ocean-- (ent. ilkeää naurua).
Hiukkase rämäpäine, avaramieline mettäläine, tuut huomaamhaa jos mie jaksan olla tääl vaihteeksi.
Jos o jottain kysytyävvää nii kysy.
ocean-- joka ei jaksa kirjautua ja känny lagaaJa sie oot miun ;)
- motari
Ja sie oot miun ;)
Hyi ocean saatanan eläimiinsekaantuja!
Ja sie oot miun ;)
MITÄ?! Raippari, hillitse itsesi. Siis mitä sukupuolta olitkaan?
veh kirjoitti:
MITÄ?! Raippari, hillitse itsesi. Siis mitä sukupuolta olitkaan?
En muista..
- zewetsu
Okei Määki oon uus. Raiskatkaa mut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904403
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?583082Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132521Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1182358- 402023
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281977Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki781912Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241733Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608