11 v tytöllä reidet jo 46 cm!

paksureitinen tyttö

Moi, mä tiiän, et oon tosi nuori jne. mut mua ärsyttää.. Mä oon nii läski.. Oon 148 cm pitkä ja painan 39 kiloo.. Ja reidet ihan oikeesti; 46 cm! Muilla meidän luokkalaisilla tytöillä on jotkut arvelulta reidet jtn. 30-40 senttii.. Eikä ne ees paina paljoo vähempää.. (esim. Mun besu 146 cm ja 37.5 kg, ja se näyttää tosi paljon laihemmalta kun mä!) En ymmärrä! Tai mun besulla ei oo kyllä vielä murrosikä alkanu.. Mulla on jo rinnat kasvanu jonku verran (käytän jo liivejä) ja on häpykarvoitusta jne . Mut menkat ei oo vielä alkanu. Mut voiko se johtuu murkkuiästä se, et mulla on tosi paksut reidet? Ne saa mut näyttämään läskiltä vaikken painon perusteel oo..

18

1280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 789&&345

      Paksut reidet ja takamus johtuvat naishormoneista. Olet kavereitasi edellä naiseksi kehittymisessä. Paras vaan hyväksyä peritty rakenne, sillä laihduttaminen ei auta. Luonto on rakentanut naisille reisiin ja pakaroihin mahdollista raskautta varten vararavintovarastot, joista rasva sulaa viimeisenä. Naiset ovat erityyppisiä vartaloltaan. Osa kavereistasi kehittyvät sinun suuntaan, joku androgyynisempi, miesmäisempi sälilyy reisistään "rimpulana" aikuisenakin. Ole ylpeä naisellisuudestasi.

      Reisiä voi kiinteyttää niitä rasittavalla liikunnalla, mutta lihasten kehittyessä reisien ympärysmitta voi jopa kasvaa.

      Kuukautiset alkavat yleensä, kun paino nousee noin 50 kiloon.

    • Normaali

      Moi. Et ole lihava tai muutakaan. Se on hyvin epäterveellistä jos on jalat jotka ovat tikut ja kun istuu ne eivät leviä. On normaaliakun kstuu että jalat leviäcät. Tätsin normaalia sw on epäterveellistä jos jalat eivät levene ja obat vaik tikut ja laihat

    • Läskinolet

      Hyi helkkari miten läski olet. Ota nyt itseäsi niskasta kiinni tai voit tulla tosi läskiksi.

      • Anonyymi

        Anteeks mitä


    • Sarah2

      Mun siskolla on kans paksut reidet,on aina olleet,silloinkin kun oli muutoin hoikemmassa kunnossa.Sun pitää vaan hyväksyä ittes sellaisena kun luoja on sut luonut...on sussa varmaan joku paikka josta olet ylpee...

    • IS Ukki

      Ole ylpeä itsestäsi, äläkä vertaa itseäsi toisiin, olet täysin sopivan kokeinen, painosi on kohdillaan. Pituutta tulee ja mittasuhteet muuttuvat edullisempaan suuntaa ajan myötä. Hienoa, että olet kiinnostunut kehostasi, mutta yritä keskittäytä välillä muuhunkin, niin saat muuta ajateltavaa.

    • sama4

      Itelläni sama ongelma muuten hoikka mutta reidet.. itelläni on myös 46cm reidet:) ja oon 11. painan 35-36 kg ja pituutta on noin 151cm. Harrastan tanssia ja vaikka outoa kaikilla tanssijoilla on isot reidet? =D Ja niinku tässä on sanottu oo ylpee itestäs:)

      • Anonyymi

        Mun suvussa siis on aika monta jotai 180-195cm ihmisiä. Mun pituus johtuu kait siitä


    • Anonyymi

      Mulki on tosi isot reidet ja oon 11v:) en sentää oo ainoo. Se kyl on vähä outoo ehkä ittensä mielestä, että muilla on tikkujalat ja ittellään ei. Ei siinä mitään oo, ja mä painan 60kg ja oon 161cm pitkä. Tyypit sanoo mua liian pitkäks mut mun suvussa on aika pitkiä tyyppejä. Oo ylpee ittestäs ja oo ylpee siitä millaisena luoja on sut luonu:)

      • Anonyymi

        Sä oot tosi pitkä 11 vuotiaaksi ja jos sulla ei ole alkaut menkkoja niin sä tuut vielä kasvaa tosta.Sitten kun kuukautiset alkaa niin pituuskasvu alkaa hiipua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot tosi pitkä 11 vuotiaaksi ja jos sulla ei ole alkaut menkkoja niin sä tuut vielä kasvaa tosta.Sitten kun kuukautiset alkaa niin pituuskasvu alkaa hiipua.

        Mul on alkanu jo menkat. Alko 14.4.2021


      • Anonyymi

        Mäkin oon 11 ja oon 166cm (joo tiiän oon pitkä) ja painan melkee 65 kg. Oonko läski?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin oon 11 ja oon 166cm (joo tiiän oon pitkä) ja painan melkee 65 kg. Oonko läski?

        Et koska oot nii pitkä☺️


    • Anonyymi

      Joo mulla sama paitsi että oon 157 ja 47kg vaikka oon normipainon reidet saa näyttää mut iha sika läskiltä!

    • Anonyymi

      Olen nyt jo paljon vanhempi.

      Nyt pelkästään reidet eivät ole paksut, olen paksu ihminen kauttaaltaan ja valtavalla mahalla.

      Ehkä pamahdan vielä myös paksuksi.

    • Anonyymi

      Munkin reidet ei ne oo sillee paksut mut levii ku istun ja koikeilen sina kaikkee jalka treenejä ja ne ei toimi ja oon 12 v 162 cm ja painan 50 kg ni oonko vähän normaali painoo ylemmällä

      • Anonyymi

        voi luoja, On normaalia että reidet leviää kun istuu. etkö sä ole ikinä nähnyt ihmisiä istumassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi luoja, On normaalia että reidet leviää kun istuu. etkö sä ole ikinä nähnyt ihmisiä istumassa?

        Siis reidet levällään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe