Kånken

Apua :)

Tietääkö joku mahdollisesti että onko Tallinnassa noita Fjällräven kånken reppuja? Kun sinne oon menossa ja pitäis löytää kånken...semmonen ihan aito :)

Joten vastauksia kaivattais ! :)

17

6420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jujuj1

      MATKaSPORT niminen kauppa näyttää olevan niiden jälleenmyyjä Tallinnassa :)

    • yolo-marttipappa

      semmosii löytyy ihan suomestaki kaikkialta

      • kånkeeennnn

        Ajattelin itse ostaa suomesta kånkenin(ihan normaalikokoisen) koulurepuksi. Onko teillä kokemusta kånkenista koulureppuna?:) Olen miettinyt väriä, pidän ehkä eniten tummanpunaisesta ja -sinisestä. Pidän paljon myös nahkaolkaimisista kånkeneista, mutta silloin hinta on 130€ :O
        Olisi kiva jos kertoisitte mielipiteen kånkenista koulureppuna ja muutenkin:D


      • Kasiluokkalainentyty
        kånkeeennnn kirjoitti:

        Ajattelin itse ostaa suomesta kånkenin(ihan normaalikokoisen) koulurepuksi. Onko teillä kokemusta kånkenista koulureppuna?:) Olen miettinyt väriä, pidän ehkä eniten tummanpunaisesta ja -sinisestä. Pidän paljon myös nahkaolkaimisista kånkeneista, mutta silloin hinta on 130€ :O
        Olisi kiva jos kertoisitte mielipiteen kånkenista koulureppuna ja muutenkin:D

        Mulla on ollut tää kånken nyt vuoden, ja se on ollut super hyvä koulurepuksi! :) sinne tosiaan mahtu 6 kirjan lisäksi vielö liikkapäivänä lenkkarit :D mulla on siis se normi kokoinen :) mä itse suosittelen sitä reppua, vaiks se onkin vähän massa :D:D


      • kånkeeennnn
        Kasiluokkalainentyty kirjoitti:

        Mulla on ollut tää kånken nyt vuoden, ja se on ollut super hyvä koulurepuksi! :) sinne tosiaan mahtu 6 kirjan lisäksi vielö liikkapäivänä lenkkarit :D mulla on siis se normi kokoinen :) mä itse suosittelen sitä reppua, vaiks se onkin vähän massa :D:D

        Oon miettiny et painaaks noin kapeet olkaimet olkapäitä varsinki kun repussa on paljon painavaa tavaraa esim. koulukirjoja?:/ x) :D


      • Ttaaaasmä
        kånkeeennnn kirjoitti:

        Oon miettiny et painaaks noin kapeet olkaimet olkapäitä varsinki kun repussa on paljon painavaa tavaraa esim. koulukirjoja?:/ x) :D

        Ei, ne ei oo ollu mulle ollenkaan "painavat" tai inhottavat! :)


      • kånkeeennnn
        Ttaaaasmä kirjoitti:

        Ei, ne ei oo ollu mulle ollenkaan "painavat" tai inhottavat! :)

        Okei kiitti:) sitten vaa väriä valitsemaan -.- :'DD


      • enosaapäättää
        kånkeeennnn kirjoitti:

        Okei kiitti:) sitten vaa väriä valitsemaan -.- :'DD

        Mist värisstt te tykkäättee??XD


      • Kånken
        kånkeeennnn kirjoitti:

        Oon miettiny et painaaks noin kapeet olkaimet olkapäitä varsinki kun repussa on paljon painavaa tavaraa esim. koulukirjoja?:/ x) :D

        Ja noihin Kånken reppuihin saa erikseen ostettuna pehmusteita olkahihnoihin


    • poika11

      Onko kånken vain tytöille vai myös pojille?

      • :):):)

        Kummatki voi käyttää sitä, tytöt ja pojat


      • keltainen kånken
        :):):) kirjoitti:

        Kummatki voi käyttää sitä, tytöt ja pojat

        Kummatki käyttää sitä :) ja mul on ollut kånken reppu kanssa väriltään keltainen keski ja maksoi 60e ja haluan pitää sitä ainakin 2vuotta viellä se on ihan paras reppu! :)


      • kåånnkkkeeenn
        keltainen kånken kirjoitti:

        Kummatki käyttää sitä :) ja mul on ollut kånken reppu kanssa väriltään keltainen keski ja maksoi 60e ja haluan pitää sitä ainakin 2vuotta viellä se on ihan paras reppu! :)

        Aattelin ostaa tummansiniset nahkaolkaimilla:)


      • WolffiDogi
        kåånnkkkeeenn kirjoitti:

        Aattelin ostaa tummansiniset nahkaolkaimilla:)

        Mul on semmone mustan ja tummanruskeen sekotus tai semmone x) Kuulostaa vähä tyhmält, mut mieti millasii vaatteit käytät et jos tykkäät käyttää mustaa ni keltane ei välttämät oo paras paitsi jos siltä tuntuu. XD


      • Nekkux
        WolffiDogi kirjoitti:

        Mul on semmone mustan ja tummanruskeen sekotus tai semmone x) Kuulostaa vähä tyhmält, mut mieti millasii vaatteit käytät et jos tykkäät käyttää mustaa ni keltane ei välttämät oo paras paitsi jos siltä tuntuu. XD

        Ite tykkäisin tummanruskeesta tai tummanpunaisesta :)


    • epäaito

      Onko epä aitoja kånkeneita? Itselläni on mutta huomasin että siellä sisällä olevan pienen taskun edessä tai se mikä onkaan niin se ns. Lappu mikä on kiinnitetty taskuun. Niin minulla se on lyhyempi teksti siinä ja siinä lukee nimi: puhelinnumero: yms. Kun muilla ei mutta suosittelen kånkeneita on koulureppuna ja tuntuu todella kevyeltä ja mukavalta selässä

    • vieras1888

      En ole missään tavannut feikkejä Fjällräven reppuja.
      Aidot tuntee, napin ketusta, vetoketjun ketusta, KÅNKEN-sanan pienestä ympyrästä, ruskeasta laatulapusta, sisällä olevasta harmaasta pehmusteesta. Jos ne ovat, reppu on ihan varmasti aito.
      Ulkomailta reppuja saa jopa 30-40 e/kpl, siksi niitä voi myydä torilla ja huutonetissä alessa 55-65e hintaan, se on normaalia.
      Ostimme kesällä 3 kpl tori.fiiltä ja huutonetistä, ja aitoja ovat ihan. Seuratkaa noita sivuja.
      Reputhan valmistetaan Vietnamissa, niitä ei tehdä Ruotsissa lainkaan, 1974 luvun, kuten Fjällräven sivuillaan avoimesti kertoo.
      Siellä niitä myydään paljon 35-50e kpl. Tykkää Fjällräven tai ei.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe