Kånken

Apua :)

Tietääkö joku mahdollisesti että onko Tallinnassa noita Fjällräven kånken reppuja? Kun sinne oon menossa ja pitäis löytää kånken...semmonen ihan aito :)

Joten vastauksia kaivattais ! :)

17

5036

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jujuj1

      MATKaSPORT niminen kauppa näyttää olevan niiden jälleenmyyjä Tallinnassa :)

    • yolo-marttipappa

      semmosii löytyy ihan suomestaki kaikkialta

      • kånkeeennnn

        Ajattelin itse ostaa suomesta kånkenin(ihan normaalikokoisen) koulurepuksi. Onko teillä kokemusta kånkenista koulureppuna?:) Olen miettinyt väriä, pidän ehkä eniten tummanpunaisesta ja -sinisestä. Pidän paljon myös nahkaolkaimisista kånkeneista, mutta silloin hinta on 130€ :O
        Olisi kiva jos kertoisitte mielipiteen kånkenista koulureppuna ja muutenkin:D


      • Kasiluokkalainentyty
        kånkeeennnn kirjoitti:

        Ajattelin itse ostaa suomesta kånkenin(ihan normaalikokoisen) koulurepuksi. Onko teillä kokemusta kånkenista koulureppuna?:) Olen miettinyt väriä, pidän ehkä eniten tummanpunaisesta ja -sinisestä. Pidän paljon myös nahkaolkaimisista kånkeneista, mutta silloin hinta on 130€ :O
        Olisi kiva jos kertoisitte mielipiteen kånkenista koulureppuna ja muutenkin:D

        Mulla on ollut tää kånken nyt vuoden, ja se on ollut super hyvä koulurepuksi! :) sinne tosiaan mahtu 6 kirjan lisäksi vielö liikkapäivänä lenkkarit :D mulla on siis se normi kokoinen :) mä itse suosittelen sitä reppua, vaiks se onkin vähän massa :D:D


      • kånkeeennnn
        Kasiluokkalainentyty kirjoitti:

        Mulla on ollut tää kånken nyt vuoden, ja se on ollut super hyvä koulurepuksi! :) sinne tosiaan mahtu 6 kirjan lisäksi vielö liikkapäivänä lenkkarit :D mulla on siis se normi kokoinen :) mä itse suosittelen sitä reppua, vaiks se onkin vähän massa :D:D

        Oon miettiny et painaaks noin kapeet olkaimet olkapäitä varsinki kun repussa on paljon painavaa tavaraa esim. koulukirjoja?:/ x) :D


      • Ttaaaasmä
        kånkeeennnn kirjoitti:

        Oon miettiny et painaaks noin kapeet olkaimet olkapäitä varsinki kun repussa on paljon painavaa tavaraa esim. koulukirjoja?:/ x) :D

        Ei, ne ei oo ollu mulle ollenkaan "painavat" tai inhottavat! :)


      • kånkeeennnn
        Ttaaaasmä kirjoitti:

        Ei, ne ei oo ollu mulle ollenkaan "painavat" tai inhottavat! :)

        Okei kiitti:) sitten vaa väriä valitsemaan -.- :'DD


      • enosaapäättää
        kånkeeennnn kirjoitti:

        Okei kiitti:) sitten vaa väriä valitsemaan -.- :'DD

        Mist värisstt te tykkäättee??XD


      • Kånken
        kånkeeennnn kirjoitti:

        Oon miettiny et painaaks noin kapeet olkaimet olkapäitä varsinki kun repussa on paljon painavaa tavaraa esim. koulukirjoja?:/ x) :D

        Ja noihin Kånken reppuihin saa erikseen ostettuna pehmusteita olkahihnoihin


    • poika11

      Onko kånken vain tytöille vai myös pojille?

      • :):):)

        Kummatki voi käyttää sitä, tytöt ja pojat


      • keltainen kånken
        :):):) kirjoitti:

        Kummatki voi käyttää sitä, tytöt ja pojat

        Kummatki käyttää sitä :) ja mul on ollut kånken reppu kanssa väriltään keltainen keski ja maksoi 60e ja haluan pitää sitä ainakin 2vuotta viellä se on ihan paras reppu! :)


      • kåånnkkkeeenn
        keltainen kånken kirjoitti:

        Kummatki käyttää sitä :) ja mul on ollut kånken reppu kanssa väriltään keltainen keski ja maksoi 60e ja haluan pitää sitä ainakin 2vuotta viellä se on ihan paras reppu! :)

        Aattelin ostaa tummansiniset nahkaolkaimilla:)


      • WolffiDogi
        kåånnkkkeeenn kirjoitti:

        Aattelin ostaa tummansiniset nahkaolkaimilla:)

        Mul on semmone mustan ja tummanruskeen sekotus tai semmone x) Kuulostaa vähä tyhmält, mut mieti millasii vaatteit käytät et jos tykkäät käyttää mustaa ni keltane ei välttämät oo paras paitsi jos siltä tuntuu. XD


      • Nekkux
        WolffiDogi kirjoitti:

        Mul on semmone mustan ja tummanruskeen sekotus tai semmone x) Kuulostaa vähä tyhmält, mut mieti millasii vaatteit käytät et jos tykkäät käyttää mustaa ni keltane ei välttämät oo paras paitsi jos siltä tuntuu. XD

        Ite tykkäisin tummanruskeesta tai tummanpunaisesta :)


    • epäaito

      Onko epä aitoja kånkeneita? Itselläni on mutta huomasin että siellä sisällä olevan pienen taskun edessä tai se mikä onkaan niin se ns. Lappu mikä on kiinnitetty taskuun. Niin minulla se on lyhyempi teksti siinä ja siinä lukee nimi: puhelinnumero: yms. Kun muilla ei mutta suosittelen kånkeneita on koulureppuna ja tuntuu todella kevyeltä ja mukavalta selässä

    • vieras1888

      En ole missään tavannut feikkejä Fjällräven reppuja.
      Aidot tuntee, napin ketusta, vetoketjun ketusta, KÅNKEN-sanan pienestä ympyrästä, ruskeasta laatulapusta, sisällä olevasta harmaasta pehmusteesta. Jos ne ovat, reppu on ihan varmasti aito.
      Ulkomailta reppuja saa jopa 30-40 e/kpl, siksi niitä voi myydä torilla ja huutonetissä alessa 55-65e hintaan, se on normaalia.
      Ostimme kesällä 3 kpl tori.fiiltä ja huutonetistä, ja aitoja ovat ihan. Seuratkaa noita sivuja.
      Reputhan valmistetaan Vietnamissa, niitä ei tehdä Ruotsissa lainkaan, 1974 luvun, kuten Fjällräven sivuillaan avoimesti kertoo.
      Siellä niitä myydään paljon 35-50e kpl. Tykkää Fjällräven tai ei.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4853
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      96
      4613
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      621
      4220
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3197
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2721
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2223
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      223
      2196
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      348
      2168
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      31
      1807
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1512
    Aihe