miksi ihastunut mies on alkanut vältellä?

Ne ruskeat silmät

Hei, miks teidän mielestä selvästi ihastunut mies alkaa vältellä?
Kertooko se siitä että on kiinnostus loppu?

39

13601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justheräsin huomenta

      Varmaan vahvoja tunteita ja hän prosessoi asiaa pienessä mielessään ja siksi vaikuttaa possaolevan ja välttelevän.

    • yksinkertaisesti.

      Jos on huomannut ettei voi saada sinua.

      • Ahaa9

        Kiitti ku joku selvensi tätä;)


    • ihan miehenä sanon

      Jos ei kiinnosta, silloin nimen omaan tuskin välttelee! Mitäpä sitä välttelemään jos ei kiinnosta, yksi hailee silloin, ei kiinnosta -> ei tarvi vältellä, helppoa!

      • 8+6

        Ei voi yleistää. Kyllä itse välttelin yhtä naista jonka tiesin olevan kiinnostunut mutta minä en ollut tippaakaan kiinnostunut hänestä..
        Toisaalta voisi kysyä että miksi vältellä jos toinen kiinnostaa?


      • ihan miehenä sanon
        8+6 kirjoitti:

        Ei voi yleistää. Kyllä itse välttelin yhtä naista jonka tiesin olevan kiinnostunut mutta minä en ollut tippaakaan kiinnostunut hänestä..
        Toisaalta voisi kysyä että miksi vältellä jos toinen kiinnostaa?

        No siitä puolesta minulla on taas kokemusta. Tein aloitteen naiselle koska tunsin että on katseita molemmin puolin, mutta nainen on varattu. Koin vähän että tulin huijatuksi, en kovin viitti olla samassa tilassa tämän naisen kanssa enään, ainakaan niin kauan kuin on tunteita.


    • paskatunne

      Jos itse et osoita kiinnostuksen merkkejä, parempi vältellä

      • juuri niin

        Niin yleensä vältellään, jos toisen seura ei kiinnosta.


      • paskatunne
        juuri niin kirjoitti:

        Niin yleensä vältellään, jos toisen seura ei kiinnosta.

        Jos toinen antaa enempi viestiä siihen suuntaan, ettei kannata ja itse tosi ihastunut, parempi vetäytyä kuin antaa itsensä ihastua enempi.


    • prklrpppkl

      Vttu mitä pskaa kaikki tämmöne "jos välttelee niin ei kiinnosta". Eikä pienissä mielissä käy tietenkään että välttelijällä voi olla esim. järettömän huono itsetunto tai jtn. ja näkee olevansa ihastustaan alemmalla tasolla.

      • löyserr

        Olen aika heikkoitsetuntoinen mies ja näin käyttäydyn kaikkien viehättävien naisten kanssa, enkä oikein voi sille mitään. Kun ei vaan polla kestä olla ihastuttavien naisten lähellä niin se ei kestä.


      • Anonyymi
        löyserr kirjoitti:

        Olen aika heikkoitsetuntoinen mies ja näin käyttäydyn kaikkien viehättävien naisten kanssa, enkä oikein voi sille mitään. Kun ei vaan polla kestä olla ihastuttavien naisten lähellä niin se ei kestä.

        Tää ei voi mitenkään olla hänen kirjoituksensa...olen lukuisia tarinoita kuullut hänen itsetunnosta kun moni on vielä sanonut että olispa itsekin noin itse varma..... ja on useita kuka näin sanonut.


    • ....................

      ................................

    • määä

      Katoppa ku sillä on toinen!

      • terävä havainto ed.

        on aina ollut ! Joten unohda koko äijä. Kyllä niitä vapaitakin miehiä löytyy.


    • 20+20

      Mistä tiedät että mies olisi ihastunut? Naiset mun mielestä helposti luulee että näin on jos mies vähänkin jännittää naisen seurassa.

      • edtuueresdrutiyuo

        miksi mies jännittää naisen seurassa


      • 18+13
        edtuueresdrutiyuo kirjoitti:

        miksi mies jännittää naisen seurassa

        Ujo mies ei tarvitse isoakaan syytä siihen että jännittää naisen seurassa, esim jos nainen on tosi ulospäinsuuntautunut eli melkein päällekäyvä niin kyllä miestä saattaa sellainen hieman ahdistaa. Kiinnostukseen tämä ei liity mitenkään.


      • Cantforgether
        18+13 kirjoitti:

        Ujo mies ei tarvitse isoakaan syytä siihen että jännittää naisen seurassa, esim jos nainen on tosi ulospäinsuuntautunut eli melkein päällekäyvä niin kyllä miestä saattaa sellainen hieman ahdistaa. Kiinnostukseen tämä ei liity mitenkään.

        Ei mua ainakaan punastuta/jännitä naisen seurassa muutakuin jos olen ihastanut häneen! Eli kyllä väittäisin että kun miestä punastuttaa, tämä on ihastunut naiseen.


      • Cantforgether
        Cantforgether kirjoitti:

        Ei mua ainakaan punastuta/jännitä naisen seurassa muutakuin jos olen ihastanut häneen! Eli kyllä väittäisin että kun miestä punastuttaa, tämä on ihastunut naiseen.

        Paitsi tietysti täytyy poislukea tietyt asiat, jos on esim sosiaalista pelkoa tms, voi punastuttaa mikä tahansa sosiaalinen tilanne. :) Tarkkaile punasteleeko mies aina, puhuessaan kenelle tahansa.


    • Omalta kohdaltani

      voin ainakin sanoa, etten yritä vältellä, mutta nyt kesän tullen on kaikenlaisia muuttujia joiden takia en pääse niin usein ainakaan näkö-etäisyydelle/juttelemaan. Työaikana yleensä nähdään, tai joskus hänen työ- ja minun vapaa-ajalla :)

    • näiN se menee

      Siksi, että hänellä on jotain salattavaa takanaan...tai nykyisessä tilanteessa. Jos välittää, ei välttele.

    • Liian Tunteikas

      Itse välttelen tiettyä naista, koska hän aiheuttaa liikaa tunteita minuun. Pienikin huomioimattomuus naiselta aiheuttaa negatiivisia fiiliksiä. Muiden naisten huomioimattomuuden kestän, mutta hänen en. Jos välttelen, niin suojelen sillä vain itseäni. Enkä pystyisi kuitenkaan tekemään hänelle aloitetta, koska olen niin helvetin ujo.

      • kilpa-ajo Vantaalla

        Välttely on vaarallista, koska se sekoittaa molempien pään.
        Myös sen, jota vältellään. Olen itse kohteena, enkä tiedä
        tai tajua olleenkaan missä mennään. Tulkitsen, että aiheutan
        tunteita miehessä, mutta toisaalta en voi olla varma.
        Olen ihastunut häneen korviani myöten, mutta systemaattisen
        välttelyn takia jäädyn aina nykyään, kun tapaamme.
        Tätä on kestänyt jo puoli vuotta. Toivoisin, että tämä ujo
        mies kaivaisi jostain edes murusen rohkeutta ja toimisi.
        Ujous on periaatteessa sielukas ominaisuus ihmisessä, mutta
        parinmuodostuksessa lähes tuhoava voima. Ehkä nykyajan
        exel-miehet eivät pysty parempaan. Rohkeutta kehiin!!!


      • fdbdfb
        kilpa-ajo Vantaalla kirjoitti:

        Välttely on vaarallista, koska se sekoittaa molempien pään.
        Myös sen, jota vältellään. Olen itse kohteena, enkä tiedä
        tai tajua olleenkaan missä mennään. Tulkitsen, että aiheutan
        tunteita miehessä, mutta toisaalta en voi olla varma.
        Olen ihastunut häneen korviani myöten, mutta systemaattisen
        välttelyn takia jäädyn aina nykyään, kun tapaamme.
        Tätä on kestänyt jo puoli vuotta. Toivoisin, että tämä ujo
        mies kaivaisi jostain edes murusen rohkeutta ja toimisi.
        Ujous on periaatteessa sielukas ominaisuus ihmisessä, mutta
        parinmuodostuksessa lähes tuhoava voima. Ehkä nykyajan
        exel-miehet eivät pysty parempaan. Rohkeutta kehiin!!!

        Niijust ku ei ite uskalla niin kasvatappas ujomies vähän pallejas!


      • Liian Tunteikas
        kilpa-ajo Vantaalla kirjoitti:

        Välttely on vaarallista, koska se sekoittaa molempien pään.
        Myös sen, jota vältellään. Olen itse kohteena, enkä tiedä
        tai tajua olleenkaan missä mennään. Tulkitsen, että aiheutan
        tunteita miehessä, mutta toisaalta en voi olla varma.
        Olen ihastunut häneen korviani myöten, mutta systemaattisen
        välttelyn takia jäädyn aina nykyään, kun tapaamme.
        Tätä on kestänyt jo puoli vuotta. Toivoisin, että tämä ujo
        mies kaivaisi jostain edes murusen rohkeutta ja toimisi.
        Ujous on periaatteessa sielukas ominaisuus ihmisessä, mutta
        parinmuodostuksessa lähes tuhoava voima. Ehkä nykyajan
        exel-miehet eivät pysty parempaan. Rohkeutta kehiin!!!

        Sori, mutta olen itä-suomen pienestä kaupungista.


    • Hetaee

      Hän ei ole ollutkaan ihastunut vaan olet kuvitellut koko jutun. Sitten hän on huomannut sinun ihastuksesi ja reagoi siihen näin.

    • ei se kuitenkaan...

      Mä ainakin välttelen akkoja joihin olen ollut ihastunut vain lakkauttaakseni ihastumisen tunteen ja muuttaakseni sen inhoksi ja katkeruudeksi. Usein ajjatelen väkisin naisen olevan vittumainen kyylääjä ja ympäriinsä paneskelija josta pitää päästä eroon keinolla tai toisella.
      Moinen oman mielen manipulointi on aika mielenkiintoista ja virkistävääkin.

      • veikkaan et

        Sun pullat palaa uuniin.


    • En edes jaksa lukea kaikkia vastauksia...
      Jos vaikka sopivassa kahdenkeskisessä tilanteessa nostaisit kissan pöydälle ja kysyisit?
      Harva on ajatustenlukija ja useat vieläpä ujoja. Kaikkea ei saa sanotuksi... pieni tönäisy voi hyvinkin auttaa.

    • Anonyymi

      Niin ois kiva tietää.. 🤔 Ja vihaan sitä ku asioista ei sanota suoraan ☹️ Kuten tää mies keneen on tunteita. Oli viimeks nähdessämme erilainen.. Siihen on pätevät syyt oli hällä tunteita tai ei! Ois kiva puhuu asiat halki mutta välttelee. Veikkaan että ahdistuu musta koska vaikutan kiinnostuneelta.. Ei vaa sano suoraa.
      Oon kyllä sanonu mitä hänestä ajattelen aika suoraankin...
      Paras unohtaa..

      • Anonyymi

        Joo otappa noista tossukoista selvää. järkrevämpi paeta itsekin tuollaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo otappa noista tossukoista selvää. järkrevämpi paeta itsekin tuollaisia.

        ?? Haluatko kertoa jotain näillä nostoilla...

        Jos tää pitäisi paikkansa, että välttelee, koska ihastunut.. Ei voi muuta kuin itkeä hukkaan mennyttä aikaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ?? Haluatko kertoa jotain näillä nostoilla...

        Jos tää pitäisi paikkansa, että välttelee, koska ihastunut.. Ei voi muuta kuin itkeä hukkaan mennyttä aikaa...

        Veikkaan että tuo on yksi katkera kurppa jonka minä olen saanut vihaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan että tuo on yksi katkera kurppa jonka minä olen saanut vihaiseksi.

        Sori, en ole vihainen kellekään. Mut joo, kurppa osui oikeaan.


    • Anonyymi

      Vaimo kotona

    • Anonyymi

      Voihan olla myös, ei tsekkaa tällä, onko toinen hänestä kuinka kiinnostunut?

    • Anonyymi

      Kiinnostus lopou kun ei sinua saa. Ja jos on jotain asiaa nii kannattaa tulla kertomaa päinlärviä, en perseile enään yhtään kun se ei johda mihinkää.

    • Anonyymi

      Voi, kun ymmärtäisi miksi olet mies alkanu välttelee mua. Eikö ole enää tunteita tai taidat vaa pysyä sen vaimos luona.. tai niin sen koen! Itsekin siitä syystä välttelin et oot valintas tehny..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      65
      2880
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      407
      2782
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      98
      2233
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      83
      1962
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      72
      1900
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      6
      1818
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      8
      1808
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      148
      1767
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1613
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1562
    Aihe