Kiinanpyörä kiinnostaa

Mopomiäs

Katselin tuossa sellaista kiinanpyörää kuin Dadyw Regal Raptor Spyder. On aika komian näköinen ja selvästi kookkaampi kuin muut vastaavat kaksipuolikkaat, no samaa malliahan myydään esimerkiksi englannissa 350-kuutioisena. Levyjarrut kummassakin päässä, edessä jopa tuplana. Rengaskoot rehvakkaat 90/80-21" ja 160/80-16". Tietysti honda CB:n koneeseen pohjautuva rivi-twini hiukan haaskaa hyvän idean, olisihan tuohon toki voinut laittaa V-koneenkin, kun niitäkin sentään kiinassa tehdään (ainakin Lifan valmistaa 250cc ja 400cc viragon kopsua) mutta toki tuollaisenakin menee, on niitä CB-choppereita ennenkin tehty. Mimmoinen mahtaa olla pyöriään? Ainakin hinta on huokea, uusi maksaa motor-powerissa nyt erikoistarjouksena kolme tonnia eikä sillä hintaa saa edes käytettyä hyväkuntoista japsia. Saati että japsicustomit on mittasuhteiltaan pienempiä ja tylsemmän näköisiä. Ja kun en kuitenkaan paljoa aja, parinkymmenen kilometrin työmatkaa kesäisin lähinnä, niin kai tuo ihan asiansa ajaisi siinä. Ja kuvittelisin olevan helppo päivittää kolmepuolikkaaksi ihan vain pytyt ja männät vaihtamalla. Onko kellään kokemuksia ko. vehkeestä?

1

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla on keeway 250 aika ookoo pyörä nyt ollu jotain lieviä bensan saanti vaivoja mutta muuten ok. Pitää vaivattomasti 90 matkanopeus enää. Hyvä on ajaa. Jaksaa ajaa esim Tampere Helsinki välin yhtä soittoa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1714
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1222
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      906
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      874
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe