Teekoon palvelun taso

Ohhoh

Mihin keskustelu Virojoen terveyskeskuksen palvelusta hävisi!? Jos on potilasta alentavaa ja juoruillaan ympär kyliä niin kaithan arvostelukin saa olla julkista!

31

1016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulla on 32cm muna

      niih

    • ---

      Hävinnyt tosiaan. Ainakin neuvolan toiminnasta oli että asiat ei pysy salassa siellä. Itselläkin on kokemusta siitä vajaa vuoden takaa...

    • niin hävisi

      Joku oli keksinyt kyllä erittäin kekseliään ja hyvän keinon tuoda asia esiin. Hoitakoon hommansa tästä lähtien niin asiallisesti ettei kenenkään tarvitse netissä itkeä.

      Toivottavasti nyt lopettavat raukkamaisen pahanpuhumisen, sillä sellainen voi käynnistää yhteisössä erilaisia haitallisia käyttäytymismalleja, jotka pahimmillaan voivat johtaa jopa joukkopsykoosiin, jolloin viha pääsee valloilleen ja vihan kohteeksi joutunut ihminen voi joutua väkivallan uhriksi.

      • lysergidi

    • mielipide vaan

      Kokeileppa käydä ilman että naapurustosi tietää... Kaikkeen tietty tottuu kun useest sattuu.

    • mulkku kunnos taas

      Miä sain pippelin nuhaseksi venäjällä eli tippurin niin naapurit tiesi sen ennen kuin olin apteekkiin kerenny hakee lääkkeet

    • sanonvaan

      Diapeteshoitajan ylimielisyys ajaa ainaki potilaat poies.

      • ---!

        Tarkoittanet sairaanhoitajia...


      • Mamit
        ---! kirjoitti:

        Tarkoittanet sairaanhoitajia...

        Lastenneuvolastahan juorut lähtee :O :O


    • höh

      ?

    • Sisarhentovalkoinen

      Kyllä "akvaarion" akat asiat kylille ulostaa, lisävärillä tietenkin.....

    • niiskunenä

      Pitäskö asialle tehä jotain vai annetaa vaa jatkua!? Muuttunnu palvelu niin vastenmieliseksi ja henkilökunnan käytös ihan peestä.

    • omalla kylällä

      Kopioitu facebookista kirjoittajan luvalla:

      "http://keskustelu.suomi24.fi/node/12259704#comment-73414995
      Siinä keskustelee moni muukin kuinka Virojoen terveysasemalla/vuodeosastolla henkilökunta juoruaa potilaiden asioista.
      Tässä on nyt lyhyessä ajassa tullut kaksi esimerkkitapausta lisää.
      Molemmissa tapauksissa vuotaja on paljastunut ja toiseen asiaan myös puututtu. Tässä tapauksessa terveysaseman vuodeosastolla oli lisäksi toimittu hämmentävästi vuodon paljastuttua ja hoitajaa käsketty soittamaan potilaan omaiselle ja pyytämään anteeksi ja jolla ei ollut mitään tekemistä asian kanssa.
      Ansaitseeko hoitaja toisen mahdollisuuden, ennakkotapauksiahan on käsitelty kovin tuomioin."
      Katsotaan miten asia etenee..

    • Mimmi.,--

      Hankkikaa oma elämä.

    • veljenpoika

      Mimmi peukuttaa omalle elämälleen :D :D

    • Ohhoh

      Vihdoin joku toi esille myös vuodeosastolta lipsuvat potilasasiat.

    • ...

      Osasto ontuu ja potilastiedot lipsuu! Henkilökunta keskustelee keskenään vapaan riennoista.

    • ---

      neuvolan täti ON suulas, kandee varoo mitä kertoilee...

      • Mutsi1

        Onkohan jollain nyt pakkomielteenä mustamaalata neuvolantätejä ihan tarkoituksella? Neuvolan asiakkaana annan täydet pisteet molemmille tädeille, ootte huipputyyppejä ja en todellakaan usko teistä täällä hölistyä soopaa. Jättäkää se omaan arvoonsa ja jatkakaa hyvillä mielin tärkeää työtänne.


    • Pettynyt9

      Tähän ketjuun voi varmaan lisätä aihetta liipaten, että eipä taida olla ihan selvillä paikallisessa postissakaan tuo vaitiolovelvollisuuden merkitys..ei meikäläisestä ainakaan ole kovin mukavaa kuulla kyliltä että mitä postia meille on tullut tai että onko osoitteenmuutos tehty onnistuneesti. Ihan oikeesti, turvat tukkoon työasioista!!!

      • Santtuonmies

        Vaik onkin pieni kylä ja kaik tuttuja keskenään, pitäs tämä asia muistaa. Pittää valittaa korkeemmalle taholle muuhun kyllään asiasta.


    • mamit

      lastenneuvolan toinen täti hölöttää kaikki mitä tietää toisesta en tiiä!

    • Mutsi1

      Onkohan jollain nyt vähän patoutumia..kannattaa varmaan vähän miettiä mitä kirjottelee! Taitaa olla yks ja sama tyyppi kaikkien negatiivisten kommenttien takana.

    • Hyvä on palvelu :)

      Eiköhän ne ole ne toiset "asiakkaat" jotka niistä asioista juoruilee - Eli täällä kirjottelijat. Jos käyt neuvolassa, olet raskaana.... Mahtavaa päättelykykyä ;) Pidetään jooko huoli vain omista asioista.

    • Yks äiti

      Virolahden lastenneuvolan terkka on pelastanut meidän perheen suurelta kriisiltä, aina olen saanut apua ja tukea. Mikähän siinä on kun iloiset ja eläväiset ihmiset heti leimataan juoruajiksi tmv.? Voitte käyttää Miehikkälän palveluita jos haluutte.

    • Mutsi1

      Näin pienellä paikkakunnalla jutut lähtee varmasti liikkeelle jo siitä jos istut neuvolan sohvalla..eli juttujen liikkeelle laittaja on joku toinen teekoon asiakas eikä varmasti neuvolantäti. Paikallinen neuvola on ihan loistava, aina olen saanu avun ja voinut puhua asiasta kuin asiasta.

    • Juoppo lalli

      Virojoen viinakaupassa on mukava tunnelma.

    • äitikkä

      Virojoen neuvolan tädit on oikeasti ihania molemmat ja tämä mustamaalaaminen täällä kertoo jotenkin niin kirjoittajista itsestään. Ylipäätänsä mua ihmetyttää eivätkö ihmiset tajua kuinka lyhyt matka näistä nettiherjauksista on siihen, että viaton kirjoittelu päätyy lakitupaan.. Nyt järkeä käteen!!!!! Jos ahistaa, niin menkääpä antamaan palaute suoraan sinne minne se kuuluu ja antakaa toisten tehdä työnsä. iso kiitos neuvolaan ja jatkakaa samaan malliin :) Meilä tykätään teistä!

    • TottaTaiEi

      Ehkä on totta,...työnantajan asia ja ei kaithan ole mustamaalaamista jos näin monen mielestä totta.?

    • Tuskin totta

      Jos on totta, niin menet antamaan asiallista palautetta sinne minne kuuluukin, turha täällä on huudella. Nimettömänä netissä kirjoittelu on juuri sitä mustamaalaamista. Itse monen muun tavoin olen sitä mieltä, että meillä on ihan mahtava neuvola ja siellä hyvät terkat. Nykyäänhän saa oman terveyskeskuksen valita itse, vaihtakaa jos ei kelpaa. Luulen vaan, että vasta silloin tajuutte kuinka hyvin meidän palvelut pelaa.

    • Mietippäs vielä

      ...jos täällä nimettömänä haukkuminen ei oo mustamaalaamista, niin mikä sitten?! Ja suurin osa tuntuu olevan sitä mieltä, et Virolahden neuvola on hyvä ja näin asia on mustakin. Kiva huomata joskus et valittajien perään tuleekin kasa positiivista palautetta samasta asiasta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      1948
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      207
      1611
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      54
      1286
    4. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1208
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      108
      1184
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      1025
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      920
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      866
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      827
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      781
    Aihe