Ihan hirveitä juttuja

kun lukee näitä

tässä näkee miten selkäänpuukottajia suomalaiset miehet ovat. Täällä haukutaan omia kumppaneita lehmiksi ja ties miksi ja naristaan ties mistä. Oikeesti, onko rakkautta edes olemassa, koska täällä tuntuu loistavan vain katkeruus ja viha omaa puolisoa kohtaan.

Ihme äijiä.

9

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmmmm.... Niinpä niin. Mulle on tullut mieleeni kaksi näkökulmaa tämän palstan juttuja lukiessa ja välillä joihinkin kommentoidessakin.

      Ensinnäkään ei kannata yleistää. Miehiä on monenlaisia eivätkä ollenkaan kaikki toimi siten, että moittivat omia kumppaneitaan nettikeskusteluissa tai muutoin.

      Toisaalta olen miettinyt suomalaista puhekulttuuria. Jos parisuhteessa on ongelmia tai on jotain asiaa omalle kumppanille, niin kannattaisi puhua kotona sen oman kanssa eikä täällä. Ymmärrä kyllä, että paineita pitää purkaa ja höyryjä päästellä ulos, mutta jos tahtoo asioiden muuttuvan, kannattaa ottaa härkää sarvista ja puhua kotona/omassa live-elämässään.

      Hyvän puhumisen periaate on minusta aika hyvä.

      Antti-pappi

    • ioupriu

      Naiset ne vasta avoimesti valittaakin ja kritisoivat miehiään työpaikkojen kahvioissa ynnä muualla. Nyt kun miehet tekevät samaa niin naiset heräävät, että he eivätkään ole ainuita jotka osaavat kritisoida....

      • Eukolla hyvä ukko

        Onhan tuokin yleistys. Meillä on naisvaltainen työpaikka ja me eukot kilpaa kehumme siellä ukkojamme. :) Olisikohan meille kaikille sattuneet sitten mukavat miehet?

        Eikä täällä miehet kritisoi, vaan lähinnä yksi tai kaksi häiriintynyttä mammanpoikaa. Suomalaiset miehet ovat enimmäkseen ihania - riippuu toki siitä, millaisessa seurassa liikkuu itse.


    • Mies30

      Kotona ilmapiiri pysyy edes jokseenkin siedettävän kun avautuu vain täällä. Useat, eivät kaikki, naiset/vaimot eivät osaa ottaa kritiikkiä vastaan. V*ttuilevat ja piikittelevät asiasta seuraavan 6kk jos asioista koittaa puhua.

      • ilmanrakkauttaeikestäisi

        Niin pitäähän niiden tännekin änkeä. Juu on Se jännä on niin kovia nalkuttamaan ja kertomaan mitä tekee väärin ja missä on huono, mutta auta armias, Se on helvetti irti jos erehdyt sanomaan jotain, joka ei miellytä. Ja sit pihdataan.

        kyllä sitä rakkautta on, ei me muuten oikeasti jaksettaisi teitä naisia teidän hormoneita ja moodswingejä.


    • -Syväanalyytikko-

      Minä ainakin illan päätteeksi ennen kuin käyn sänkyyn asetan tyynyn vinoon sängyn ja seinän väliin sekä käyn istumaan sängynpäätyyn. Otan Freud-tyyppiset lasit silmilleni ja avaan yleensä parisuhdeoppaan nimeltä "Vapaa ilmaisu parisuhteessa".

      Pyydän vaimoani sängylle ja analysoimme läpi tunteitamme välillä ihan aamutunneille. Teemme lopuksi Power point-esityksen ja kehumme toistemme tunneälytaitoja vuolaasti, positiivista vuorovaikutusta nääs.

      Nämä Power point-esitykset tunteidemme syväanalyysistä on nostanut parisuhteemme uudelle tasolle. Tajusin vaimoni nimittäin tykkäävän regressiivisestä positioitumisesta konfliktitilanteisiin aikaintervalleilla, joissa on fragmentoitunutta informaatiota liittyen fysiologisiin tarpeisiin. Vaimoni nimittäin on nimittäin huonolla tuulella kuukautisten aikaan.

      • suosittelen

        Kiitos, tämä oli hyvä!
        Meillä kotona jätettiin kyllä jo noi powerpointit ja excel-taulukointi kuukautiskierron ja hormonitasapainon vaihtelun vaikutuksesta mielialoihin vähemmälle. Vanhanaikaista?

        Olen nimittäin opettanut mieheni puhumaan!
        Koulutus kesti kyllä yli 10 vuotta, mutta nyt hän osaa jo puhua!

        Voidaan yhdessä itkeä ja nauraa ja tehdä paljon muutakin kivaa, mitä ei tyttökavereiden kanssa juoruillessa voi tehdä...


    • ....................

      Noh..mulle miehet ovat kyllä aina uskaltaneet sanoa ihan suoraankin. Ehkä en ole sitten kovin pelottava nainen? Mutta sen olen kyllä huomannut miten tyytymättömiä miehet ovat naisiin. Sanotaan, että naisia on vaikea miellyttää mutta on kyllä miehiäkin. Miehet vaan ehkä ajattelee, että heillä on oikeus vaatia, naisilla ei? Naisen pitäisi olla kiltti, aina valmiina tyydyttämään miehen tarpeita, passata, hyysätä, kantaa vastuu parisuhteesa, niellä omat tunteet, säestää miehen valintoja jne jne. Oman kokemukseni mukaan miehet ovat todella itsekeskeisiä ja luulevat olevansa aina oikeassa. Minä olen aina ollut parisuhteissa se, joka on sovitellut ja yrittänyt tehdä kompromisseja. MIehet ovat yleensä aina voittaneet eikä koskaan myönnetä olevansa väärässä, saatikka pyydetä anteeksi. Ehkä sitten kun on liian myöhäistä ja akka jo lähtenyt aletaan pyytää anteeksi. Täällä Suomi24:llä näkee muutenkin todella paljon naisvihamielistä kirjoittelua..siis sellaista ala-arvoista naisten nimittelyä ja naista alistavaa tekstiä. Jotkut lapselliset naiset sitten sortuu vastaamaan niihin yhtä idioottimaisesti. Jotenkin tulee mieleen, että osa palstan kirjoittelijoista on jotain teinejä, joilla netetiketti ihan hukassa...koskaan kuullukaan?

      Joku mies sanoi, että naiset tunkee tännekkin, no miehet tulevat tuonne äiti palstalle haukkumaan naisia raskauskiloista yms. niin minäkin koen oikeudekseni tulla vastaavasti tänne :)....

    • Isukille

      Miksi kaadetaan viha oman perheen päälle? Ovatko lapset syyllisiä johonkin? Isä voi tehdä mitä haluaa kun vain kotona on hyvä isä lapsille, ei kännää, ei tuo huoria kotiin, ei ole väkivaltainen. Vain raukat eivät pysty tähän. Mutta raukkoja ja perheelle kostajia näyttää olevan paljon, niissäkin jotka esittävät maailmalle jotain Suurta Menestyjää ja hyvää isää ja etenkin isoisää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2675
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2252
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1729
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1583
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe