Onko kellään tietoa/kokemusta mennä naimisiin Las Vegasin hääkappeleissa? Onko se ylipäätään suomalaisille mahdollista? Molemmat olemme suomalaisia ja esteitä ei ole. Kuka järjestää pakettimatkoja?
Häät Las Vegasissa???
4
5695
Vastaukset
- Meri
...eikös Tony Halme mennyt vaimonsa kanssa naimisiin Las Vegasissa, vai muistanko ihan väärin... Joka tapauksessa kyllä Suomalainen voi mennä muussakin maassa naimisiin, avioliiton esteistä tulee vain olla todistus (joku kansainvälinen?). Luulen että soittamalla maistraattiin saat pitävää tietoa noista lupa-asioista, ja sitten vain yhteys matkatoimistoon itse reissua järjestämään.
- Tsöde
Itse meinasimme Vegasin reissulla mennä ns. DriveThru-meiningillä naimisiin, mutta minä jänistin ja jäin miettimään asian laillisuutta Suomen lakien mukaan, ts. olisinko naimisissa myös Suomeen palattuamme. Myöhemmin kuulin että olisimme voineet tilaisuuden suorittaa Las Vegasissa, ja käydä sitten palattuamme rekisteröimässä avioliittomme maistraatissa. Eli GoAhead, varmasti ikimuistoinen tapahtuma, puitteet on LOISTAVAT!!!!
- Suvi
Olen työn puolesta kirjoittamassa artikkelia erääseen lehteen aiheesta ja haastattelen sitä varten tuttavapariskuntaa, joka meni naimisiin Vegasissa noin vuosi sitten. Varasivat kaiken netin kautta itse; majoitukset, lennot, autonvuokrauksen ja myös kappelin. Valmiita pakettimatkoja ei taida olla. Jos haluat asiaan liittyen lisätietoja / vinkkejä / hintoja, laita viestiä osoitteeseen [email protected].
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117