Masturboin sänkyä vasten

I hump my bed

Prone masturbation, bed humping. Tarkoittaa masturbointia sänkyä vasten. Tekeekö kukaan muu sitä? Olen lukenut että siitä voi tulla jotain ongelmia, pitäiskö lopettaa?

21

2502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TMSTMS666

      Healthystrokes.com tuo on TMS eli traumatic masturbation syndrome.

      • Orgasmus OK

        Älä turhaa lopeta!
        Kaikki mikä tekee höpöö on OK!


    • sänkyparka

      Siinä voi olla kiusallisia seurauksia. Sängylle.

    • Muistahan käyttää sitten kondomia! Ethän halua tehdä sänkyäsi raskaaksi, ethän? Muuten on vähän vaikeaa nukkua vuoden paksulla sängyllä. Mutta harkitse asiaa vielä kerran, jos luulet ettet ole vielä valmis tulemaan isäksi :). Tossa naapurillani riehuu nyt tällä hetkellä ulkona pari sohvan poikasta...

      • I hump my bed

        Asiallisia vastauksia, tämä on vakava asia.


      • sänkyraiskaaja
        I hump my bed kirjoitti:

        Asiallisia vastauksia, tämä on vakava asia.

        En tiiä haitoista, mutta mäkin hartastan tota joskus :D (harvoin)


      • I hump my bed
        I hump my bed kirjoitti:

        Asiallisia vastauksia, tämä on vakava asia.

        Ihan oikeasti tietämättömät


      • usko pois
        I hump my bed kirjoitti:

        Asiallisia vastauksia, tämä on vakava asia.

        Tosiaan ainoa joka siita kärsii on sänky.


    • millinkiusaaja69

      joo no siis mulla menee patja aina viikon välein vaihtoon kun teen tota kun mun mela poraa sängystä läpi ja sit siihen tulee aina sitä vanilija kiisseli mitä kaadan siihen et jos sun mela on astronomisen suuri ja terävä kärkinen en suosittele, tulee aika paljon velkaa kun viikon välein pitää vaihtaa vähintään petauspatja

    • poikaaaaas

      No hankkikaa sellanen iso pehmolelu ja tehkää sen alaosaan tai suuhun reikä ja pumpatkaa! Mä ainakin teen silleen. ensin kostutan sen reijän ja tylnnän peniksen. paitsi että sen jälkeen terska on täynnä pumpulia xD

    • Sloggit on aaahhh

      Joo ymmärsinkö oikein että, painat pippeliä patjaa vasten??. Oon 15 poitsu ja voin kertoo että, siitä ei ole mitään haittaa, Nimittäin teen itse samaa melkein joka päivä. Aina kun tuun koulusta niin ennen kuin vaihdan kouluvaatteet pois niin teen niihin mällit, meen sängylle ja painan pippeliä tyynyä vasten sängyn päällä. Mulla on farkut ja alushousut jalassa, ja kiihottaa tehdä mällit alushousuihin. On meinaa tosi mahtava tunne kun laukee housuihin. Onks muita jotka tekee näin????

      • en vaihda

        Noin mäkin teen mut miks sulla on erikseen jotku kouluvaatteet? Eiks koulupuku ole vaan jossain ulkomailla tai sisäoppilaitoksessa?


      • minä

        Minä teen aivan samoin!


      • Interval
        en vaihda kirjoitti:

        Noin mäkin teen mut miks sulla on erikseen jotku kouluvaatteet? Eiks koulupuku ole vaan jossain ulkomailla tai sisäoppilaitoksessa?

        Kyl mulla ainaki oli eriksee koti ja kouluvaatteet. Ei nyt mitenkää orjallisesti tullu noudatettuu mut esim collareita käytin vaa kotona.


      • en vaihda
        Interval kirjoitti:

        Kyl mulla ainaki oli eriksee koti ja kouluvaatteet. Ei nyt mitenkää orjallisesti tullu noudatettuu mut esim collareita käytin vaa kotona.

        Onko susta kiihottavampaa runkata niissä kouluvaatteissa?


    • telkkua vasten

      mäkin masturboin telkkua vasten kiva tunne tulee siitä

    • pipoa vasten

      mie masturboin pipoani hinkkaamal aaah mikä tunne leena

      • Ggyedcj

        Pipon nimi on Leena?


    • ikävä tosikko

      Hiertymiä voi tulla helpommin kuin käsipelillä runkatessa.

    • lyypek

      Miten olisi tuo pumpattava barbara, ei mee kikkelit rikki!

    • Anonyymi

      Ite nussin kissaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1789
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe