Mitä mieltä olette Keskustan S-Marketin asiakaspalvelusta yms.?

Mara 55v.

Minusta kiva asioida ja asioin päivittäin.
Myyjät ihan kivoja ja nopea käydä, sopivan kokoinen kauppa.
Mitä mieltä te muut olette?

67

1645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katajanmarjaa

      On ainut kauppa nurmes/porokylä mistä saa riistamaustetta.

    • Kauniita ovat

      Ja ne nuoret myyjät -pitkähiuksiset- on oikein silmäniloa meille miesasiakkaille....GRRRHHH @~~~~

      • Ex-TET:tiläinen

        Kivoja meille tytöillekin.

        Mukavia suurinosa, kauppana suht ok.

        Mitä ehkä suhtautuvat meihin koululaisiin ihan kuin oltais myymisvarkaita /WTF??/ mut se kohdistuu eniten poikiin kun meihin tyttöihin O-


        Että terkkuja vaan myös Porolta sinne Keskustan myymälään. Viikottain meinaan nähdään.

        Terv. tuleva kesätyöläinen S-markettiin ...? =)


      • mieli kauppa!

        Joo, näin se on, on silmäniloa! Jotkut myyjät vielä juttelee jos ei ole jonoa sillä hetkellä, tosi mukavaa. Ja se joka oli ennen Siwassa töissä on tosi mukava.


      • Anonyymi
        Ex-TET:tiläinen kirjoitti:

        Kivoja meille tytöillekin.

        Mukavia suurinosa, kauppana suht ok.

        Mitä ehkä suhtautuvat meihin koululaisiin ihan kuin oltais myymisvarkaita /WTF??/ mut se kohdistuu eniten poikiin kun meihin tyttöihin O-


        Että terkkuja vaan myös Porolta sinne Keskustan myymälään. Viikottain meinaan nähdään.

        Terv. tuleva kesätyöläinen S-markettiin ...? =)

        Annatteko aihetta epäilyksille . Käyttäytykää sitten sen mukaisesti jotta luottamus tulee.


    • Hekuttelua

      Ärrällä voit rakastua uutuuteen.

    • ässä-arvan ostaja

      KERRANKIN ASIALLINEN ALOITUSKETJU -KIITOKSIA!

    • hyvä kauppa mutta..?

      Ok muuten mutta kun minulla on paha tapa eli tupakointi josta en ole päässyt eroon vaikka olen yrittänyt monesti.
      Tämä liittyy seuraavaan asiaan eli tupakkatuotteet on usein loppu tai loppumassa ja myyjät joutuu hakemaan. Eräs myyjä joka oli ennen Salessa sellanen pitkänhuiskee laiha myyjä niin naama menee myttyrään jos joutuu hakemaan lisää,
      Muut myyjät, heillä ei naama mene kurtuille!
      Muut on myös huomanneet tämän eräs jopa sanoi että käy ärrältä ostamassa jos tämä naaman kurtistelija on vuorossa!
      Muuten kiva asioida ja muut myyjät juttelee ja ovat kivoja.
      Tokmannia on paljon moitittu enkä epäile että joissain asioissa on perää mutta itsellä vain myönteisiä kokemuksia.

    • selvä peli

      Miksi asioit joka päivä? Taidat vain kaljaa sieltä hakea ja koet palvelun hyväksi, kun humalaisellekkin myydään.

      Normaalin ihmisen ei tarvitse joka päivä kaupassa asioida.

      • palstan aloittaja

        selvä pelille vastaan. käyn joka päivä kun asun siinä lähellä ja ostan joka päivä iltalehdet, yleensä molemmat.


    • leveäkatu

      K-Market Koivukujalla keskustassa on mukava asioida ja kaikki tarpeellinen löytyy,myös mukava henkilökunta.

      • kauppana hyvä

        K-Market Koivukujalla on tosiaan mukava henkilö kunta. Mutta niin on keskustan S-Marketillakin, toivottavasti tämä tapaus mistä alempana on kerrottu on vain poikkeustapaus? Ei kivaa jos naureskellaan, ainakaan jos se tapahtuu itselle...!
        Oli miten oli niin sympatiat sille nuorelle naiselle ja kai toinenkin osapuoli jotain on oppinut?
        Kauppana hyvä ja minun asunnon lähin kauppa joten käyn usein.


    • vaihdoin jukolaan

      Aivan pascka kauppa, tuotteet pilaantuneita, myyjät happamia. En asioi enää ikinä siellä.

      • älkääilmeilköasiakka

        Ihan hyvä kauppa vaikka olisin toivonut Siwan jatkavan siellä.
        Mutta eilen vai oliko se toissa päivänä huomasin erikoisen episodin..
        Olin lehtiä ostamassa lähellä kassaa kun siinä asioi noin 20-25 v. ikäinen nainen, jotakin pajatti kiireestä niin huomasin kun kait tämä sama myyjä mistä oli puhetta ylempänä ilmeili ja hymyili ivallisesti Salen myyjälle, ikä noin 55 vuotta mutta tämä nuori nainen huomasi ja katsoi tuimasti niin toinen käänsi kasvonsa ja toinen meni ihan punaiseksi kasvoiltaan.
        Vaikka asia ei minulle kuulu niin lähdin asiakkaan perään ja kysyin huomasiko ivallisen ilmeilyn, oli huomannut ja kyyneleet valui silmistä..Säälitti. Tuli mieleen että onko kaikki asiakkaat saman arvoisia ja mitä yleensä he puhuvat asiakkaistaan?
        Minäkin ulkopuolisena loukkaannuin tästä ilmeilystä.
        Pitää kait vaihtaa Koo kauppaan?


      • ilmeilläänmuuallakin
        älkääilmeilköasiakka kirjoitti:

        Ihan hyvä kauppa vaikka olisin toivonut Siwan jatkavan siellä.
        Mutta eilen vai oliko se toissa päivänä huomasin erikoisen episodin..
        Olin lehtiä ostamassa lähellä kassaa kun siinä asioi noin 20-25 v. ikäinen nainen, jotakin pajatti kiireestä niin huomasin kun kait tämä sama myyjä mistä oli puhetta ylempänä ilmeili ja hymyili ivallisesti Salen myyjälle, ikä noin 55 vuotta mutta tämä nuori nainen huomasi ja katsoi tuimasti niin toinen käänsi kasvonsa ja toinen meni ihan punaiseksi kasvoiltaan.
        Vaikka asia ei minulle kuulu niin lähdin asiakkaan perään ja kysyin huomasiko ivallisen ilmeilyn, oli huomannut ja kyyneleet valui silmistä..Säälitti. Tuli mieleen että onko kaikki asiakkaat saman arvoisia ja mitä yleensä he puhuvat asiakkaistaan?
        Minäkin ulkopuolisena loukkaannuin tästä ilmeilystä.
        Pitää kait vaihtaa Koo kauppaan?

        Tuohon vastaan että itselleni myös on tapahtunut vastaavan laista.
        Ei tosin tässä kaupassa ja voin sanoa että kyllä se loukkaa...
        Olin eräässä kaupassa ja kun olin kassalla niin huomasin myyjän hymyilevän merkitsevästi ja hiukan halveksivasti, katsoin taakseni ja siellä oli 2 saman kaupan myyjää vissiin lähdössä töistä kotiin ja heillä oli sama " merkitsevä" hymy naamalla mutta hymyily loppui kuin seinään!
        Kyllähän se vaivasi ja jonkun verran mieltä pahoitti että mikä mussa on vikana ja mikä oli ilmeilyn syy kuten yllä kirjoittava osuvasti kirjoittaa. Ei siinä traumaa jäänyt ja käyn edelleen samassa kaupassa mutta toivoisin ettette "ilmeilesi" niin näkyvästi sillä kyllä se asiakasta hatuttaa et mikä minussa on vikana?


      • puuttukokäytöstavat?
        ilmeilläänmuuallakin kirjoitti:

        Tuohon vastaan että itselleni myös on tapahtunut vastaavan laista.
        Ei tosin tässä kaupassa ja voin sanoa että kyllä se loukkaa...
        Olin eräässä kaupassa ja kun olin kassalla niin huomasin myyjän hymyilevän merkitsevästi ja hiukan halveksivasti, katsoin taakseni ja siellä oli 2 saman kaupan myyjää vissiin lähdössä töistä kotiin ja heillä oli sama " merkitsevä" hymy naamalla mutta hymyily loppui kuin seinään!
        Kyllähän se vaivasi ja jonkun verran mieltä pahoitti että mikä mussa on vikana ja mikä oli ilmeilyn syy kuten yllä kirjoittava osuvasti kirjoittaa. Ei siinä traumaa jäänyt ja käyn edelleen samassa kaupassa mutta toivoisin ettette "ilmeilesi" niin näkyvästi sillä kyllä se asiakasta hatuttaa et mikä minussa on vikana?

        Minulla ei ole vastaavia kokemuksia mutta kerran näin samankaltaisen tapauksen eli oudon ilmeilyn, asiakas osti ison määrän kaljaa ja näki päältä päin että luultavasti käyttää alkoholia paljon ja pesulla ei ollut hajusta päätellen pitkän aikaan! No ei se huomannut sitä virnuilua mutta hyviin tapoihin ei kuulu virnuilu, ei vaikka kyseessä olisi alkoholisoitunut henkilö. Kuuluu ihan sydämmen sivistykseen ettei virnuilla kenellekään, ei kaupassa eikä muuallakaan...


      • sopivankokoinen
        puuttukokäytöstavat? kirjoitti:

        Minulla ei ole vastaavia kokemuksia mutta kerran näin samankaltaisen tapauksen eli oudon ilmeilyn, asiakas osti ison määrän kaljaa ja näki päältä päin että luultavasti käyttää alkoholia paljon ja pesulla ei ollut hajusta päätellen pitkän aikaan! No ei se huomannut sitä virnuilua mutta hyviin tapoihin ei kuulu virnuilu, ei vaikka kyseessä olisi alkoholisoitunut henkilö. Kuuluu ihan sydämmen sivistykseen ettei virnuilla kenellekään, ei kaupassa eikä muuallakaan...

        Ensinnäkin pahoittelut nuorelle naiselle kun näin on tapahtunut.
        Alkuperäiseen aiheeseen: sopivan kokoinen kauppa, ei liian iso tai pieni. Valikoima riittävä ja on vielä hyvällä paikalla. Parkkipaikkoja saisi olla enempi. Siinäpä minun mielipiteeni.


      • en saa mielestäni...
        älkääilmeilköasiakka kirjoitti:

        Ihan hyvä kauppa vaikka olisin toivonut Siwan jatkavan siellä.
        Mutta eilen vai oliko se toissa päivänä huomasin erikoisen episodin..
        Olin lehtiä ostamassa lähellä kassaa kun siinä asioi noin 20-25 v. ikäinen nainen, jotakin pajatti kiireestä niin huomasin kun kait tämä sama myyjä mistä oli puhetta ylempänä ilmeili ja hymyili ivallisesti Salen myyjälle, ikä noin 55 vuotta mutta tämä nuori nainen huomasi ja katsoi tuimasti niin toinen käänsi kasvonsa ja toinen meni ihan punaiseksi kasvoiltaan.
        Vaikka asia ei minulle kuulu niin lähdin asiakkaan perään ja kysyin huomasiko ivallisen ilmeilyn, oli huomannut ja kyyneleet valui silmistä..Säälitti. Tuli mieleen että onko kaikki asiakkaat saman arvoisia ja mitä yleensä he puhuvat asiakkaistaan?
        Minäkin ulkopuolisena loukkaannuin tästä ilmeilystä.
        Pitää kait vaihtaa Koo kauppaan?

        Lisään vielä että myös Salen vanhempi myyjä osallistui ivalliseen naureskeluun ja ilmeilyyn se minua eniten ihmetytti, oli niin mukava Salessa kun kävin ja käyn vieläkin, se oli se joka käänsi päänsä pois ja myyjä meni tulipunaiseksi kasvoiltaan. En saa millään tätä tapausta mielestäni..Nuorelta naiselta kyyneleet valui ja sitten purskahti hillittömään itkuun..
        Minua niin säälittää tämä nuori nainen, fiksun oloinen oli ja nätti nainen.. Ja sitten nauretaan ilmeillään halveksivasti..


    • onneksi on Siwa

      Ihan hyvä kauppa mutta Sok on saanut liian suuren osan kaupoista ja myynnistä. Onneksi on vielä Siwa Lehtovaaralla.

    • Ärrän Rexsa

      Se pitkän huiskeen akka on niin hellskatin viddunaamannorsun ilmeinen myyjä ettei siellä tule huvikseen käytyä, on se niin tympeen oloinen "asiakaspalvelija", jos niitä muita myyjiä ei olisi niin heittäisin helekattiin koko kaupan mutta mullakin on se sopivan lähellä kotiani kun kävelymatkan päässä asun.

      Ja muut myyjät ovat paljon kauniimpia ja herttaisempia kuin tämä kurppanaama.
      Päivä on pilalla jos tämä hyväkäs sattuu kassalle.

      Siinä minun mielipide. Ja piste.

      • palstan aloittaja

        No en ihan noin suorasukaista palautetta toivoisi mutta eihän suomessa ole sensuuria, onneksi. Tämä oli Ärrän Rexsalle.


      • Rexxalle.
        palstan aloittaja kirjoitti:

        No en ihan noin suorasukaista palautetta toivoisi mutta eihän suomessa ole sensuuria, onneksi. Tämä oli Ärrän Rexsalle.

        Ei se todella ole ystävällisimmästä päästä tämä myyjä , voihan että oppii ajan kanssa. Ei silti pitäisi kirjoittaa noin pahasti kuten ärrän Rexssa. Toisaalta ivallinen ilmeily pois ja koskee kaikkia palveluammateissa olevia.


    • menettelee!

      Pääasiassa on tästä kaupasta vain myönteisiä kokemuksia.
      Ystävälliset myyjät paitsi ehkä tämä yksi on on sellanen että voi kun pääsisi eroon tuostakin asiakkaasta mutta muuten menettelee tämäkin myyjä. Asia josta on kirjoitettu täällä niin tupakat on lähes aina loppu ja se tätä yhtä myyjää näkyy v-tuttavan kun joutuu hakemaan. Eipä muuta valitettavaa, no parkkipaikkoja vois olla enempi.

    • kumpa tietäisitte..!

      Olin ennen osa aikaisena myyjänä eräässä ruokakaupassa ja en tykännyt yhtään siitä miten asiakkaita arvosteltiin. Oltiin mielinkielin asiakkaalle ja kun lähti niin alkoi arvostelu. Joku oli alkoholisti, toinen rahaton, nainen oli horo yms.. Aivan sairasta touhua. En tuntenut että kuulun joukkoon kun en liittynyt arvostelu kuoroon, sain toisen työpaikan eikä ole entistä työtä ikävä ja ei ainakaan asiakkaiden arvostelua.

    • samanarvoisia..!

      Hyvä kauppa ja kun asun vielä siinä lähellä niin sekin on plussaa. Tupakoista valitetaan: itse en enää polta mutta kuka polttaa niin on hänen asiansa ja ei ole helppoa irti päästä mutta jos ne on lähes aina loppu niin voitasko vilkaista silloin tällöin ja täydentää niin ei tarvitse kassan lähteä hakemaan eikä jono kasvaisi? Ei muuta valituksen aihetta mulla oo mutta jotenkin kosketti se nuoren naisen tapaus.. miksi te kiusaatte ivailette ynnämuuta? jos tää nuori nainen sattuu lukemaan niin usko pois suurin osa on sun puolellas..kaikilla meillä on ihmisarvo ja ainakin Luojan edessä ollaan samanarvoisia! ota yhteyttä myymäläpäällikköön? tsemppiä!

    • envieläookäynyt.

      Ohhoh ja vielä kerran ohhoh! Ei ole mitään mielipidettä tästä kaupasta mutta ei näköjään ole läheskään kaikki ok!
      Asioin Porokylän S-Marketista ja myös kookaupoissa, ei ikinä ivallista kohtelua missään näissä.
      Nyt myyjä alapa kertoa ihan julkisesti syy tähän alentavaan käyttäytymiseen jos kantti kestää!
      Epäilen ettei kantti kestä.
      Ei asiakkaita pidä huonosti kohdella koska kaikki asiakkaat tuovat euroja kauppaan joten kerropa ivailusi syy!

    • tyytyväinen

      Hyvä edullinen kauppa. Sopivan kokoinen, P-kylän S-marketti liian iso mielestäni. Parkkipaikoista on joskus pulaa. Ei muuta!

    • ihan tyytyväinen

      ok kauppana! lisäksi lähellä asuntoani. tupakat on todellakin usein lopussa, siitä miinusta. pitäs lopettaa sauhuttelu mutta kun ei vaan onnistu...jossain oli tutkittu että aiheuttaa pahemman riippuvuuden kuin heroiini, tiedä sitten sitäkään mutta elämäni tyhmin virhe oli kun aloitiin tupakoinnin.

    • HYVÄ KAUPPA MUTTA?

      Ihan hyvä kauppa! Tosi on että tupakat on yleensä loppu joten myyjä joutuu hakemaan ja jono kasvaa, siitä ISO MIINUS! Itse en polta mutta olen joutunut odottamaan tupakan haku reissujen takia. Myyjät, suurin osa mukavia mutta poikkeus löytyy. Niin, se nuoren naisen tapaus mietityttää jos tälläistä on tapahtunut...
      Jos (?) noin on tapahtunut niin tunnen suurta myötä tuntoa.
      Ei kukaan halua että hänelle nauretaan, tekee ison viillon sydämmeen ja itsetuntoon..
      Muistan kun koulussa kiusasivat ja naureskeltiin, ei ollut mukavaa..
      Tietysti nyt on kyseessä aikuinen ihminen mutta silti..
      Tapahtuiko ihan oikeasti näin? Voitteko varmistaa tapauksen?
      Jos on totta niin ihan ulkopuolisena aion ottaa yhteyttä myymäläpäällikköön.

      Ja jos on totta niin sanon sekä S-marketin ja Salen myyjälle: HÄVETKÄÄ JOS EDES SITÄ OSAATTE.

      • Koohon siirryn.

        On tapahtunut ja satavarmasti. Menköön vaikka oikeuteen asti niin tapaus on tosi. En ole enää Jukolan asiakas. Tuskin koskaan. Kummallekin myyjämestarille vai mikä se oli kuten joku kirjoitti niin kalossin kuva persiiseen sitten palaan asiakkaaksi.
        Näin vaikka en ole osallisena millään tavoin mutta oli siellä muutama muu kuin nämä osalliset nähneet "taitavan klovni " ilmeilyn( lainaan klovnisanaa toiselta kirjoittajalta oli niin sopiva sanonta) tai olishan siinä klovni ilmeilyssä vielä harjoiteltavaa kun muutkin oli nähneet.
        Kun vaihdan k-kauppaan niin muuttuneeko sielläkään, kai ne naureskelee asiakkaille sielläkin?
        Se korpeaa myös kun Jukola on tähän asti tunnettu mukavista myyjistään, no se enää pidä paikkaansa. Ylläolevalle kirjoitukselle vastaan ettei NE ÄLYÄ EDES HÄVETÄ...


      • Anonyymi

        Voi kun todellakin LOPPUISI NUO TUPAKAT !! . . . Hakemalla hakea saa typerämpää ja turhamaisempaa, kuin TUPAKOINTI !! On helppoa sanoa . . . . OMAPA ON KEHO ! ja ketä se niin isosti haittaa?

        Kyllä se haittaa suuret ovat tupakoitsijoiden aiheuttamat terveyden hoito kustannukset. Ei taitaisi riittää moneen hoito kertaan PÖSSYTTELIJÖIDEN tienestit? Vaan ovat veronmaksajien RIESANA typerällä opetellulla tavalla. Ja vielä isommat ovat viinan ja kaljan KITTAAJIEN aiheuttamat menot yhteiskunnalle. Miten noista päästään EROON?????

        Kysyy evp. sissi kapteeni Timppa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun todellakin LOPPUISI NUO TUPAKAT !! . . . Hakemalla hakea saa typerämpää ja turhamaisempaa, kuin TUPAKOINTI !! On helppoa sanoa . . . . OMAPA ON KEHO ! ja ketä se niin isosti haittaa?

        Kyllä se haittaa suuret ovat tupakoitsijoiden aiheuttamat terveyden hoito kustannukset. Ei taitaisi riittää moneen hoito kertaan PÖSSYTTELIJÖIDEN tienestit? Vaan ovat veronmaksajien RIESANA typerällä opetellulla tavalla. Ja vielä isommat ovat viinan ja kaljan KITTAAJIEN aiheuttamat menot yhteiskunnalle. Miten noista päästään EROON?????

        Kysyy evp. sissi kapteeni Timppa

        Onko kapteeni Timppa Palomäestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kapteeni Timppa Palomäestä?

        Eipä ole kapteeni Timppa Palomäestä . . . eikä tule mieleeni missä moinen mäki edes sijaitsee?


    • arvosana 9

      Olin Siwan asiakas ja harmitti kun Siwa lopetettiin. Alussa oli hankala löytää etsimäänsä mutta nyt muistan mikä missäkin tavara on.
      Mielestäni miellyttävä asioida, eipä tule mieleen mitään moittimisen aihetta.
      Ja sopivan kokoinen kuten joku jo mainitsi, inhoan suuria kauppoja,Porokylän marketissa jo tässä iässä jalat väsyy kävellessä!

      • Ei Väsy

        arvosana 9. R- Kioskissa käydessäsi jaksat kävellä.


    • ei valitetettavaa

      Parempi käydä ostoksilla kuin Porokylän S-Marketissa. Ei mulla ole mistään valitettavaa. Hyvä kauppa. Ja piste.

    • Loukattu olo.

      Huomenta!

      Kiitos sinulle nimerkki: "älkääilmeilköasiakk" ja "en saa mielestäni" sillä olet varmasti se sama hlö joka lohdutit minua kaupan pihalla ja joka näit sen tapauksen mutta en uskonut että nykyään kukaan välittäisi moisesta..! Mutta olet sydämellinen ja ihana ihminen ja olet ottanut asian sydämmellesi kun kirjoitit tapauksestani tänne!
      Haluan Kiittää Sinua kun lohdutit ja tulit juttelemaan minulle siinä pihalla. Takiasi pääsin kotiin vaikka itkin koko matkan, mulla on pitkä suht.pitkä matka kotiin ja autolla liikun. Minä olen se jolle ivallisesti ja tietävästi hymyiltiin, mulla oli raskas pvä (tosin iloinen sellainen vielä silloin) kun hoidin paljon virastoasioita, apteekkiasioita yms. enkä vain itselleni vaan yhdelle läheiselleni myös.
      Kuulin sinä pvä:nä että pitkän työttömyyden jälkeen sain osa-aikaista työtä ja iloisella mielellä olin kun se asia varmistui, kauppa oli viimeinen hoidettava mutta olin aina yhtä kohtelias ja hymyilevä kaupassa niin kuin aina ja valuin hikeä ja kyllä mainitsin että kiirettä on pitänyt! Sen jälkeen ne merkitsevät ja ivalliset katseet MUTTA he huomasivat että MINÄ huomasin,toinen käänsi nopeasti päänsä ja katsoi pitkään nolossaan selkänsä taakse, kassa punastui silminnähden eikä löytänyt enää sanaa suustaan. Mulla kesti pakatetassa aikaa ja kädet oikein tärisi kun vit*tutti mutta pahoitin mieleni että se purkautui itkuna kun pääsin pois.
      Mutta sen lisäksi että hoksaan hyvin asioita, niin tuon hoksasi varmaan kaikki jotka pitivät silmänsä auki, niin törkeää se oli ja silloin sattui-ja sattuu-tuollainen käytös, ja niin Salen myyjä kuin S-Marketin myyjä terveisiä vaan että kun seuraavan kerran tulen kauppaanne niin kysyn suoraan kunniani perään, en jätä asiaa tähän ja minulla on siihen oikeus.
      Otetaan asia puheeksi ihan vaikka toistenkin kuullen mutta nyt kasvotusten ja paikan päällä.
      Se työ on muuten mulle siunaus ja ilo, koska en oo päässyt vuosiin töihin senkään takia koska 3isoa leikkausta takana ja yksi (ainakin yksi) ehkä tod.näk. vielä tulossa ne paikat skrepaa edelleen mitkä on leikattu ja kirurgi varoittikin että elimiä leikataan lisää pois sitä mukaa mitä tarve vaatii se on ikävää sillä olen sairastellut koko ikäni ja nyt nuorena aikuisenakaan tuli nämä leikkaukset eteen.
      Minulla on "hyviksiä" ja "pahiksia" ystävinä ja liikun heidän seurassaan ja oon huomannut että aika monessa paikkaa mut leimataan varsinkin kyseenalaiseen porukoiden joukkoon mutta ihmisarvo on kaikilla sama eikä ongelmaiset ole alempiarvoisia ihmisiä kuin muutkaan.
      Laitan vielä suuret kiitokset matkaan erillisenä että ne varmasti löytävät perille Sinulle joka autoit!
      Ihan ihme oli kun luin tätä palstaa ja kun kirjoitit minusta ja vielä niin kauniisti.:)
      En kovin usein käy lukemassa täällä mutta välistä kiinnostaa.

      KIITOKSET MYÖS TEILLE MUILLEKIN jotka otitte kantaa ja ymmärsitte että kyllä se vaan sattuu tuonne jonnekin ja miettii mikä on vikana minussa niin että kaupassakin saa tuollaista kohtelua.
      Suurin osa varmasti ymmärtää mitä tarkoitan.

      Kauppana se on ok ja en toisia myyjiä moiti ollenkaan.

    • Tattis vaan.
      • en hylkää kavereita

        No en ole vielä katsonut sitä linkkiä minkä lähetit mutta Jukolaan olen muuten tyytyväinen mutta se "naureskelu ja ilmeily" ei kuulu hyviin tapoihin. Ja eihän se koske kuin yhtä myyjää keskustassa sekä Salen myyjään.


    • en hylkää kavereita

      Haluan ottaa kantaa nuorelle naiselle ja siihen mitä hän on kertonut. Itsekin olen ihan normaali nuori, no yli kolmekymppinen kuitenkin. Käyn töissä ja ainut rike minkä olen saanut niin on 2 ylinopeus sakkoa.
      Osa lapsuuden kavereista on syrjäytynyt ja taitaa osalla ollut vankilatuomioitakin. Mutta en ole " hylännyt " heitä ja myös ollaan muutenkin tekemisissä ja sitten jotkut luulee että kuulun siihen heidän porukkaan vaikka itse noudatan lakia paitsi ne lievät ylinopeus sakot.
      En vain voi hylätä heitä koska ne on minun kavereita eikä ole tehneet mitään pahaa minulle.
      Olen kyllä puhunut järkeä heille mutta kun ei auta niin ei auta...
      Luulen että sinun tarinasi on samanlainen kuin minulla, eli turhaan leimataan?
      Mutta kavereitani en hylkää.

      • rege r.

        Tämä on tarkoitettu " en hylkää kavereita ". Se on hieno piirre ettet ole hylännyt ystäviäsi vaikka ovat tehneet pahojakin(?) asioita. Nykyään nuorilla on kaikenlaista murhetta, ei ole työpaikkoja jolloin houkutus tehdä kolttosia ym on suuri. Ja kun on nykyisin kaikenmaailman päihteitä niin siinäkin yksi syy miksi nuoret hairahtuu kaidalta tieltä.
        Itsestäni voin sanoa että silloin nuorena olin hyvää vauhtia luisumassa kaidalta tieltä, sitten " heräsin " kun kaveri joutui vankilaan ja päätin elää " ihmisiksi " ja siinä auttoi vanhemmat jotka ei kokonaan hylännyt minua vaikka olin jo lähes toivoton tapaus.
        No tää meni nyt sivuraiteelle mun jutut.. Joo ihan hyvä kauppa on uusi S-Kauppa, ei ole moittimista.


    • en saa mielestäni...

      Niinpä, ei se sitä merkkaa jos on kavereina ehkä ei niin kaikissa asioissa lain mukaan eläviä kansalaisia mutta kun kavereita ja ystäviä on vaikea hylätä kun on tuntenut pitkään mutta se ei merkitse että itse on samanlainen. Ja ehkä minun ei olisi pitänyt kirjoittaa tänne koko tapauksesta mutta minullakin veri niin sanotusti kiehahti ja säälitti se tyttö ja naureskelu, siksi puutuin asiaan ja käyn kyllä edelleen Jukolassa ja myös Koo kaupoissa.
      Silti tulee mieleen että onko se naureskelu ja ivailu kovinkin yleistä...Se ei kuulu ollenkaan kauppojen hyviin tapoihin eikä muutenkaan tavallisessa elämässä, tekee syvän viillon sisimpään.

    • ollaan ihmisiksi

      Hyvä kauppa. Ja paremmaksi puuttuu jos ei naureskella asiakkaalle halveksivasti. Mistä tiedetään mitä vastoinkäymisiä ja murheita hänelläkään on. Ja tuollainen käytös ei paranna tilannetta.

    • Loukattu olo.

      Kyllä, nimenomaan tarkoitin "pahiksilla" kavereitani ja ystäviäni jotka ovat joutuneet huonoon maineeseen esim.nuoruuden töppäyksillään joita katuvat ja näin vanhemmiten ja ovat myös osa heistä ymmärtäneet toimineensa väärin, osa taas ei niinkään, ainakaan vielä:(
      Mutta en ala enkä voi ketään pakottamaan muuttamaan suuntaansa vaikka keskustellen ja tsempaten niitä asioita on kerrattu heidän kanssaan.
      Mutta ihmisiä he silti ovat ja kun ollaan tunnettu lapsuudesta asti niin en todellakaan heitä ole hyljännyt enkä hylkää!

      Itse en taas ole saanut edes ylinopeus sakkoja tms.

      Harmittaa siitä huolimatta että siten leimataan minut itse siihen sakkiin vaikka kunnon kansalainen olen, ei rikosrekisteriä eikä mitään muuta sellaistakaan kuten mainitsinkin!!


      Siitä huolimatta Ystävät on Ystäviä ja parasta Ystävyyttähän on sellainen ettei hyljätä heikoillakaan jäillä, vaan tuetaan ja yritetään ohjata oikeaan suuntaan jos tarve vaatii.
      Ainakin minun mielestäni.

      Ja tuosta virnuilusta vielä kuten joku mainitsikin että mistä kukakin tietää mitä toinen ihminen on joutunut tai joutuu elämässään läpi käymään niin luulisi että edes kaupassa saisi asiallista ja ystävällistä käytöstä, ja tarkoitan nimenomaan kaikkia ihmisiä tällä!

      • en saa mielestäni...

        No onpa tullut paljon kirjoituksia vähään aikaan!
        Kirjoitan kun harmittaa etten ole edes kiittänyt kun se nuori nainen oli oikein erilliset kiitokset laittanut minulle joten kuten ennen sanottiin: "kiitos kiitoksesta!".
        Parempi myöhään kuin ei milloinkaan?
        Niin se sinun juttusi jäi mieleen erityisesti siksi kun käyttäydyt niin kohteliaasti joka taito monelta nuorelta puuttuu..
        Ja toinen asia mihin kiinnitin huomiota niin ajattelin että onpas nätti nainen!
        Ei ei, en rupea flirttailemaan sillä olen onnellisesti aviossa enkä koskaan ole pettänyt vaimoani, liekki on säilynyt, no jopas oli runollista, melekein hävettää..!
        Ja olisipa siinä ollut vaikka vanhus niin olisin toiminut samoin sillä minulla on vahva oikeuden tunne ja siitä olen joutunut kärsimään, jos jostain on puhuttu perätöntä niin varmalla olen oikaissut asian. Joku " ystävä " on silloin muuttunut ei ystäväksi..Vaikka itse huomasit ilveilyn niin et huomannut kaikkea mutta minä huomasin..Voi niitä ilmeitä ja halveksivia katseita eleitä ynnämuuta sitä ennen kuin huomasit: olin lähellä räjähtää ja karjaista että lopettakaa tuo ilveily ja ilmeily..Ja tämä kaikki kaupan kassalla joten moni muukin näki sen!
        Nyt on Jukolan johdolla tapahtunut paha kämä kun on palkanneet tuollaisen henkiön myyjäksi, oikea paikka olisi sirkuksessa klovnina.. Siihen lisäksi Salen "mukava" täti yhtyi ivailuun, voi herranpieksut vieläkin suututtaa..
        Tsemppiä vaan ja luulen että suurin osa ei hyväksy tuollaista käytöstä ja näköjään olet jotenkin päässyt yli tapahtuneesta?


      • jukolanmenetettymain
        en saa mielestäni... kirjoitti:

        No onpa tullut paljon kirjoituksia vähään aikaan!
        Kirjoitan kun harmittaa etten ole edes kiittänyt kun se nuori nainen oli oikein erilliset kiitokset laittanut minulle joten kuten ennen sanottiin: "kiitos kiitoksesta!".
        Parempi myöhään kuin ei milloinkaan?
        Niin se sinun juttusi jäi mieleen erityisesti siksi kun käyttäydyt niin kohteliaasti joka taito monelta nuorelta puuttuu..
        Ja toinen asia mihin kiinnitin huomiota niin ajattelin että onpas nätti nainen!
        Ei ei, en rupea flirttailemaan sillä olen onnellisesti aviossa enkä koskaan ole pettänyt vaimoani, liekki on säilynyt, no jopas oli runollista, melekein hävettää..!
        Ja olisipa siinä ollut vaikka vanhus niin olisin toiminut samoin sillä minulla on vahva oikeuden tunne ja siitä olen joutunut kärsimään, jos jostain on puhuttu perätöntä niin varmalla olen oikaissut asian. Joku " ystävä " on silloin muuttunut ei ystäväksi..Vaikka itse huomasit ilveilyn niin et huomannut kaikkea mutta minä huomasin..Voi niitä ilmeitä ja halveksivia katseita eleitä ynnämuuta sitä ennen kuin huomasit: olin lähellä räjähtää ja karjaista että lopettakaa tuo ilveily ja ilmeily..Ja tämä kaikki kaupan kassalla joten moni muukin näki sen!
        Nyt on Jukolan johdolla tapahtunut paha kämä kun on palkanneet tuollaisen henkiön myyjäksi, oikea paikka olisi sirkuksessa klovnina.. Siihen lisäksi Salen "mukava" täti yhtyi ivailuun, voi herranpieksut vieläkin suututtaa..
        Tsemppiä vaan ja luulen että suurin osa ei hyväksy tuollaista käytöstä ja näköjään olet jotenkin päässyt yli tapahtuneesta?

        Auton laitosta tulin juuri kun lupasin että auto on kunnossa Helatorstaina siksi myöhäinen kirjoitus.
        Kymmeniä vuosia olemme olleet Jukolan asiakkaina mutta jos nämä asiat ei selviä niin loppuu Jukolassa käynti, meilläkin kuusihenkinen perhe joten aika paljon rahaa menee Jukolaan.
        Ei tietysti hetkauta jukolaa vaikka siirryttäs toiseen kauppaan mutta kannanotto se on tämäkin..
        Esimiehet, nyt toimikaa ja sinä nainen niin ilmoita onko asiat selvinneet.
        Jukolalla hyvä maine ollut mutta nyt nämä kaksi "mestarimyyjää" pilaa koko kaupan maineen..
        Sen s-marketin myyjän käytöstä en niinkään ihmettele mutta tämäkin Salen "herttanen mummeli" sitä ihmettettelen, hyvin olet näytellyt herttaista vaikka olet ihan kaikkea muuta..Ja s-marketin myyjä opettele käytöstavat, jos olisin esimies niin en laittaisi sinua kassalle,ei sinua ole kehuttu ennen tätä tapaustakaan.


    • koo on paras!

      Siirrytäänkö alkuperäiseen aiheeseen? Kerran olen käynyt uteliasuuttani, siisti kauppa ,myyjistä ei ole pahaa eikä hyvää sanottavaa mutta en vaihda K-Kaupasta Jukolaan!
      Kun sitä on niin tottunut "omaan" kauppaansa, kait se siitä johtuu? Ja vuosien varrella henkilökunta tullut niin tutuksi että vaihdetaan kuulumiset niin hyvät kuin pahatkin!

    • muisti petti:(

      No siirrytään siirrytään sitten:) Mistäpä tiedät mitä ne kookaupan myyjät sinustakin takana puhuu kun kerrot kaikki asiasi heille, ovat vain ovelampia etteivät päin pärstää hekottele kuin tässä kaupassa? Ja niinhän se ent.myyjä kertoi että rollataan heti kun asiakas poistuu. Voisitko ent.myyjä kertoa minkä ryhmän kauppa oli kyseessä? Samperi, muisti petti, alkuperäiseen aiheeseen piti siirtyä:( Siwa on minun kauppani, ollut jo pitkään ja Tokmanni hyvä ja halpa kauppa.

      • Myyjän äiti.

        Vastaanpa tyttäreni puolesta kun on lomareissulla ja pitkällä sellaisella. Olen hänen äitinsä ja kertoi työpaikkansa asioita jonkun verran mutta ei arkaluonteista työnantajastaan eikä rollannut asiakkaista. Alkuun viihtyi hyvin mutta sitten kyllästyi pahoihin puheisiin niistä jotka asioivat kaupassa.
        Eräs oli kuulemma oikein suosittu(myyjistä) asiakkaiden mielestä mutta takanapäin rollasi tiedot mitä oli saanut tietoonsa. Ja sama se on parturissakin, siellä tulee kerrottua omia asioitaan jotka sitten ajan kanssa kantautuu itselle.
        Asia korjautui kun en enää käy parturissa sillä keskimmäinen neljästä tytöstä leikkaa tukan hyvin koko perheelle ja aikoo opiskella parturiksi.
        Se työpaikka jossa oli muutaman kuukauden niin se oli Sok:n myymälä.
        Nyt on Keskon kauppa ja myös Siwa meidän kauppana.


      • liprunläpryn...
        Myyjän äiti. kirjoitti:

        Vastaanpa tyttäreni puolesta kun on lomareissulla ja pitkällä sellaisella. Olen hänen äitinsä ja kertoi työpaikkansa asioita jonkun verran mutta ei arkaluonteista työnantajastaan eikä rollannut asiakkaista. Alkuun viihtyi hyvin mutta sitten kyllästyi pahoihin puheisiin niistä jotka asioivat kaupassa.
        Eräs oli kuulemma oikein suosittu(myyjistä) asiakkaiden mielestä mutta takanapäin rollasi tiedot mitä oli saanut tietoonsa. Ja sama se on parturissakin, siellä tulee kerrottua omia asioitaan jotka sitten ajan kanssa kantautuu itselle.
        Asia korjautui kun en enää käy parturissa sillä keskimmäinen neljästä tytöstä leikkaa tukan hyvin koko perheelle ja aikoo opiskella parturiksi.
        Se työpaikka jossa oli muutaman kuukauden niin se oli Sok:n myymälä.
        Nyt on Keskon kauppa ja myös Siwa meidän kauppana.

        Lie ollut se rolli Salen " herttainen" myyjätäti...?


    • mummi kiittää

      Olen mielenkiinnolla seurannut tätä keskustelua vaikka yleensä en lue suomi palstaa, iltalehdet ym luen joka päivä ja tämä on ensimmäinen kerta kun kirjoitan tänne, voi olla viimeinenkin, tai mistäpä sen tietää jos vaikka innostuukin kirjoittamaan? Ainakin minä olen siinä uskossa että tämä ikävä välikohtaus on totta, miksi muka kukaan huvikseen kirjoittaisi negatiivista ja onhan siinä ollut kirjoituksen mukaan ainakin 1 silmin näkijä, kai useitakin? Ja kun ajatellaan tarkemmin niin tämä nainenhan osallistui keskusteluun aika paljon myöhemmin joten sekin osoittaa ettei kyse ole morkkauksesta, kehuu kauppaa muilta osin ja myös muita myyjiä...Ei siis ole Jukolan vihaaja. Olen itsekin käynyt tässä kaupassa ja myyjät on mukavia, ehkä 1 ei niin mukava mutta en moittisi häntäkään, voi olla ujo jne. Mutta jos itselle kävisi noin että selän takana hymyiltäisiin ivallisesti niin kuka tahansa loukkaantuisi, ja ilmeilyt päälle..Ja eihän kukaan ole vaatinut erityiskohtelua mutta eipä varmaan ole toivonut ilmeilyäkään..Se satuttaa ja pahasti.. Ja ihan normaali asiallinen kohtelu meille asiakkaille riittääkin..
      Minulle onneksi ei ole tapahtunut tuollaista mitä nuorelle naiselle.
      No tästä tulikin pitempi kirjoitus kuin aluksi ajattelin.
      Yksi juttu vielä, kävin tänään Salessa ja siellä oli nuori poika kassalla ja on pakko sanoa että oli tosi ystävällinen tälläisellekin hitaalle mummelille, kaunis kiitos pojalle, olet todellinen hyvä asiakas palvelija, kiitos!

    • ujoasiakas

      Kerran osa asiakkaista on niin herkkiä arvostelemaan liikkeiden työntekijäitä,niin tasapuolisuuden vuoksi annetaan myyjillekin lupa antaa palautetta,vaikka asiakashan on aina oikeassa.

      • Anonyymi

        Ei se myyjää naurata tilipäivänä, osa-aikatyö, pätkätyö, ja vielä edellytetään toimimaan Poliisina kyttäämään lökäpöksyjä kun ne hyökkäävät isona meluavana joukkona. Kumpi varas asiakas vai kauppaketju?


    • palstan aloittaja

      Ei asiakas eikä kukaan muukaan ihminen ole aina oikeassa.
      Tosi on että nyt on menty liian henkilökohtaisuuksiin tällä palstalla. Sitä en toivonut. Oli virhe kun aloitin tämän palstan.
      En vain tiennyt että se johtaa tähän. Se nuori nainen ei mielestäni kirjoittanut törkeästi vaan sen teki muut.
      Ehkä ihmiset ovat väärinkohdellun puolella? Toivon ettei enää henkilökohtaisiin asioihin mennä, pysytään asiassa.

    • Loukatun omainen

      Hei! Olen sen nuoren naisen lähiomainen joka kirjoitti nimimerkillä Loukattu olo ja haluan selventää asioita..
      Ei hänkään halunnut että tästä tulisi tälläinen show eikähän hän kirjoittanut mitenkään loukkaavasti vaan muut jotka kait loukkaantui tapahtuneesta, tavallaan osoittivat myötätuntoa mutta siinä mentiin vähän yli noissa kirjoituksissa, vaikka kirjoittajat luultavasti tarkoittivat hyvää alun perin, kiitos myötätunnosta!
      Jos ja kun ajatellaan mitä silloin tapahtui kaupassa niin ettekö itsekin olisi loukkaantuneet?
      Ei hän eikä kukaan vaadi kaupassa mitään erityiskohtelua vaan normaalia käyttäytymistä mutta se mitä tapahtui oli liikaa hänelle ja varmaan kaikille muillekin olisi, vai mitä?
      Sattunut mitä sattunut eikä hän tai minä lähiomaisena haluta pysyvää juopaa mihinkään päin ja vielä vähiten elinikäistä kaunaa.
      Sitten vielä eräät "halveksii" kun ei ole töissä: johtuu terveydentilasta: 3 isoa leikkausta takana joissa riskinä oli jopa hengenvaara mutta onneksi henki säilyi mutta ilman leikkauksia olisi kuollut. Ja taas iso leikkaus edessä, sekään ei ole vaaraton, ja sairauskierre jatkuu, on tullut uusia oireita joten elinikä odote ei ole näillä tiedoilla ehkä kovin pitkä:( Sai kuitenkin osa-aikatyötä niin että ainakin hän yrittää töissä käydä, saa nähdä kestääkö terveys, toivottavasti..
      Eikä käytä päihteitä jos tupakkaa ei päihteeksi leimata.
      Alkoholia maistanut 2 vuotta sitten. Huumeita ei käytä, joidenkin ilkeiden ihmisten silmissä leimautunut sellaiseksi kun on kavereina jotka käyttää..
      Tähän vielä lisäksi veli kuollut tapaturmaisesti ja kolme ystävää kuollut ja setä jotka oli toisilleen läheisiä..
      On siinä kuormaa tarpeeksi yhdelle ihmiselle..
      Toivon mukaan ei enää suhtautuminen olisi halveksivaa mutta kun täällä Nurmeksessa leimataan niin herkästi, tosiasioista piittaamatta.
      Tänään käytiin kyseisessä kaupassa keskustassa ja kassalla oli mukava nätti tyttö ja oli ihan mukava jutella.
      Tavallinen ihmismäinen kohtelu riittää hänelle ja myös minulle, pyyntö vain ettei halveksivaa ilmeilyä, KIITOS.
      Ja kaunaa ei kanneta "niille ilmeilijöille" mutta jonkun jäljen se jätti. Meihin molempiin.

    • Escort 87

      Joku tykkää leikkiä peukuttamisella. Eihän nurmeksessa ole edes tietokoneita ku joka viidennellä. S-marketissa en ole käynyt, kun oli kiinni :-(

      Juuassa on hyvä palvelu, mutta ei liity aloitukseen :-)

    • tuli vain mieleen

      Kokemukseni mukaan sekä Sok:n ja K-kaupoissa on aivan asiallinen jopa hyvä palvelu, sitten on sattunut tuollainen tapaus... Panee miettimään mitä kenestäkin puhutaan kun ostaja on poistunut...Kun luin nämä kirjoitukset niin ajattelin onko tullut mitään muutoksia, ohjeita ynnämuuta suhteessa asiakkaisiin, se on hämärän peitossa.
      Ja sekin tuli mieleen että onko työttömän euro huonompi kuin työssäkäyvän euro, eiköhän ne ole samanarvoisia?
      Harmittaa sen nuoren naisen puolesta, kuvitelkaa itsenne hänen asemaansa.
      Ja tottakai myös asiakkaiden on oltava asiallinen kaupoissa.

    • unknown2

      Olen Maran kanssa samaa mieltä, kauppana ei liian iso, valikoima riittävä, hyvällä paikalla lisäksi.
      Parkkipaikkoja tosin saisi olla enempi.

    • Valinta valittajat

      Sohvaperunat ja laiskat lyllerttäjät . Parkkipaikat ei tarvitse olla lähellä kauppaa. Jaksatte lyllertää kauempaa parkkipaikalta. Tai lähellä kauppaa asuvat voitte lyllertää tai tulla polkupyörällä ostoksille. Pitäisi varmaan olla liiterin liukuovet kauppaan Arvoisat v tun asiakkaat pääsette autonne kanssa sisälle ostoksille.

      • väsynyt töistä yms..

        Olet sitten menettänyt korttisi kun olet noin katkera autoilijoille?

        Tosiasia on että monta läheltäpiti tilannetta olen nähnyt kun 2 autoa lähtenyt peruttamaan samaan aikaan vastakkaiselta puolin parkista.

        Toisekseen, on ihmisiä VIELÄKIN jotka käyvät töissä ja heillä on suuri perhe jolloin moni ostaa viikon annoksen ruokaa kerralla, ei jaksaisi työnnellä isoja kärrijä pitkän matkan päähän kun on TÖISTÄ VÄSYNYT ja kotona toinen työpäivä
        ruoan laittoineen, siivouksineen jne.

        Eri asia jos asuu lähellä mutta meilläkin on matkaa kauppaan 30 km, viikon tarvikkeet kerralla pyritään ostamaan.

        Sinulla eri asia kun olet juonut korttisi eikä ole työhuolia?


    • oppiaikäkaikki

      Peruuta autosi parkkiin,niin ei ole sinun syysi,jos vastapuolelta joku peruuttaa keulaasi. Harjoitusta peruuttamiseen.

      • hyvä idea!

        Ihan hyvä vinkki, olenkin joskus tehnyt niin mutta parkkiin peruuttaminen on mulle vähän hankalaa jos yrittää viivojen väliin, joudun vekslaamaan kun mulla on "jäykistetty" niska kun välilevyt kuluneet vai mitkä ne oli, no joka tapauksessa niskaleikkaus on tehty eikä se toimi kuten ennen.
        Muuten ihan hyvä ajatus, kait pitää vekslailla sinne viivojen väliin!


    • Anonyymi

      Tykkään tehdä villisika muhennosta ja kastaa kahvileipäni villisian rasvassa. Käyn siis riistamausteet Nurmeksen maitokaupoista. T daegg

    • Anonyymi

      Paska kauppa, ihan kuonaa. Asioin vain porokylän r kiskalla!

    • Anonyymi

      Mitäs tässä änkyttämään yhdestä S-Marketista Jukola on mennyttä kalua,kerkesihän se hävittää monta kauppaa Nurmeksesta ja lähikyliltä. Ahneella on paskanen loppu,joten mennään K-Market Koivukujalle asioimaan, niin on hyvä palvelu.

      • Anonyymi

        Huippu kauppa. Ostin turbo ahtimen ja Daegolax rektaali lääkeitä. Lisäksi heräte ostoksena viskiä villiporsaan lihan marinaadin höystämiseen. T. Daegg


    • Anonyymi

      Jukolahan vallassa ollessaan varasi ja järjesteli Porokylään itselleen pysäköintialueita enemmään, kuin toisilla liikkeillä on yhteensä, mutta ahneella on paskanen loppu on sanonta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1253
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe