Moro moro eli minecraftissä tarttis vähän peliseuraa koska yksin se on vaan niin pers*estä.. ps3 käyttäjä on " naamionalle10 " eli lähetelkääs kaveripyyntöjä! :) mikki on aina plussaa
Minecraft PS3 peliseuraa?
15
234
Vastaukset
- speelaaja
addasin sut tuuks pleaa?
- MCPS PELAAJA
TERVA-_-LEIJONA
On Mikki jolla voi puhua pelissä - JES!
Eiku pelailee vaa:D theFailOfP4iN
- pyryk
Liittäkää mut jos on mikki PS nimi Soul-Gamer01
- Arch94
Joo lisäilkää vaa. PSN: LeArchitect94
- Partypoju
On mikki ja online tunnus on Partypoju
- Aaquu
Alkku22, saapi lisäillä. :)
- Add:eeppinen666
Mullaki on mikki ja sun muut addakkaa: Eeppinen666
- Elekää
Äläkä addikti enää tuota eeppinen666 ku en pelaa minee enää
- iipposa
Moi kaipaisin minecraftiin (ps3) kaveria mieluiten mikki :D psn ois sitte iipposa
- Remppuli08
En oo varma haluunko kertoo mun ps3 nimee ku kaikki aina rupee dissaa sitä nii pahasti... :'( Joo ja en sit oo mikää vitsin viisvuotias jonne joka pelaa minee 24/7 tai jtn sellast -.- Ja jos joku haluu tietää sen käyttäjän nimen nii voi sanoo (HUOM! Se ei oo toi nimimerkki)
- Btqjrqvttjtq
Mä haluisin tietää ja kuinka vanha oot? =)
- esmorofailaa
Tulkaa joku pelaan minun kanssa minecraftia ps3 minun ps3 käyttäjä nimi on kaapoylin.
- jonnemana
Tuu pelaan
- WiiliSiiliGT
Multa löytyy mikki ja pelaan enimmäksee minee :) Psn Id: Wiilisiiligt. Jos joku haluaa addaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4285799Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1962032Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3691895- 1231110
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51044- 28971
- 76858
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60854Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55743- 37734