Onko olemassa mitään koodia energiatarvikepalkkiin, saisiko sitä jotenkin pysymään kauemmin ylhäällä..
mun mielestä maxis olisi voinut tehdä jotain muutosta just ton energiapalkin kanssa..Simi 2 ukot väsyy yhtä nopeesti kun ykkösessä
päivässä ei paljoo muuta ehdi kun käymään töissä, ja syömään!!
Sims 2 tarvikepalkeista!!
5
410
Vastaukset
- Tony24...hki
Toi on muuten tosi äsryttävä juttu oon ihan samaa mieltä. Pitää suunilleen ottaa loparit duunista sen takia et pystyy opiskelee tai bodailla :D
Miksihän minulla ei ilmene tuota ongelmaa pelatessani? Perhe, jolla pelaan eniten on seitsemän henkinen ja kaikilla on valtavasti taitopisteitä. Lapset ovat niitä hankkineet taapero iästä alkaen. Kaikki kouluikäiset lapset ovat kympin oppilaita ja mieliala usein platina.
Pelaan ilman rahakoodia, joten kyse ei voi olla siitä. Alun alkaen perheen äiti ja isä eivät edes asuneet saman katon alla ja lapset ovat tulleet perheeseen vasta avioliiton aikana.- Comansnala
Simoleon84 kirjoitti:
Miksihän minulla ei ilmene tuota ongelmaa pelatessani? Perhe, jolla pelaan eniten on seitsemän henkinen ja kaikilla on valtavasti taitopisteitä. Lapset ovat niitä hankkineet taapero iästä alkaen. Kaikki kouluikäiset lapset ovat kympin oppilaita ja mieliala usein platina.
Pelaan ilman rahakoodia, joten kyse ei voi olla siitä. Alun alkaen perheen äiti ja isä eivät edes asuneet saman katon alla ja lapset ovat tulleet perheeseen vasta avioliiton aikana.Olen samaa mieltä että menee ihan liian nopeesti energia nollaan. Jos haluaa että energiantarve ei olisi _niin_ suuri, kannattaa tehdä simistään epätoimelias (laiska? :) koska sillon se ei kuluta niin paljon energiaa, vaikka ei se nyt paljon muuta asiaa. Tosin epätoimeliaalla simillä kestää eri asioissa kauemmin ja siinä se päivä sitten vierähtääkin muutaman yksinkertaisen asian tekemisessä(en tarkoita ihan kirjaimellisesti).
Comansnala kirjoitti:
Olen samaa mieltä että menee ihan liian nopeesti energia nollaan. Jos haluaa että energiantarve ei olisi _niin_ suuri, kannattaa tehdä simistään epätoimelias (laiska? :) koska sillon se ei kuluta niin paljon energiaa, vaikka ei se nyt paljon muuta asiaa. Tosin epätoimeliaalla simillä kestää eri asioissa kauemmin ja siinä se päivä sitten vierähtääkin muutaman yksinkertaisen asian tekemisessä(en tarkoita ihan kirjaimellisesti).
Oonha mäki koulun jälkeen väsyny. Ja siks on ne vapaapäivät et ehtii tehä kaikkee muuta.
- Kika
Kantsii imasta aina välillä kupillinen kahvia, vaikka ei siitä kamalasti apua ole ja aikaa sekin vie..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796125Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695850Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443952Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452355Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42335Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1171393- 121221
- 1821052
- 59877