LS24: Käyttökiellossa olevan Eurajoen vettä virtaa jälleen Rauman raakavesivarastona toimivaan Äyhönjärveen. (20.5.2014).
Eurajokeen pääsee tämän tästä Euran teollisuuslaitoksista myrkyllisiä
kemikaaleja. Eurajoki on käyttökiellossa. Ja Raumalaiset juovat tyytyväisinä
vettä, vaikka näiden kemikaalien vaikutuksista ihmiseen ei edes ole tutkimustietoa.
Kukaan ei edes keskustele Raumalla asiasta.
Rauman juomavesi terveydelle haitallista
6
444
Vastaukset
- P*skan maku suussa
Tätä ihmettelen minäkin. Raumalaisten pitäisi isolla joukolla lähteä tarkastamaan Euran jätevedenpäästämöä, ja sen jälkeen Euran kunnan päättäjien puheille.
Nehän nauraa rauman touhulle siellä.
Totuus on kuitenkin, että raumalaiset juovat euralaisten k*set ja p*skat ynnä muut myrkyt, ehkä jopa hyvinkin vaaralliset...
Rauman puhdistuslaitos vaan lakonisesti toteaa, että: " Uskon kyllä, että me tuosta vielä puhdasta ja vaaratonta vettä teemme".
Olisi muuten kiva tietää juoko puhdistuslaitoksen päällikkö rauman raanavettä??
VOI RISTUS- K. Aaro
Ja kaikki ymmärtämättömät kuvittelevat, että Rauman Vesi ei tee asioiden hyväksi mitään? Ja kaikki luulevat, että Eurajoen vettä pumpataan suoraan vesijohtoverkkoon?
" Aivot on kytkettävä käyttöön ennen suun avaamista! " Vanha sanalasku, joka tässäkin pitää hyvin paikkansa. K. Aaro kirjoitti:
Ja kaikki ymmärtämättömät kuvittelevat, että Rauman Vesi ei tee asioiden hyväksi mitään? Ja kaikki luulevat, että Eurajoen vettä pumpataan suoraan vesijohtoverkkoon?
" Aivot on kytkettävä käyttöön ennen suun avaamista! " Vanha sanalasku, joka tässäkin pitää hyvin paikkansa.Ja sinäkö luulet että saastunut vesi saadaan puhdistettua myrkyistä vapaaksi? Mietipä hiukan mitä kaikkea myrkkyä kotienkin viemäreistä jätevesipuhdistamolle menee.. Tulee mieleen se vanha vitsi kun äiti lypsi vuohta ja pikkupoika sanoi että äiti, äiti, vuohi pissasi maidon joukkoon.. Ol vait, äiti tokaisi, se siilataan vielä..
- K.Aaro
MagnusVonLagerbom kirjoitti:
Ja sinäkö luulet että saastunut vesi saadaan puhdistettua myrkyistä vapaaksi? Mietipä hiukan mitä kaikkea myrkkyä kotienkin viemäreistä jätevesipuhdistamolle menee.. Tulee mieleen se vanha vitsi kun äiti lypsi vuohta ja pikkupoika sanoi että äiti, äiti, vuohi pissasi maidon joukkoon.. Ol vait, äiti tokaisi, se siilataan vielä..
Ja Sinäkö kuvittelet, että vesilaitos ei tee asioiden hyväksi mitään?
Sinäkö luulet, että vettä ei saa puhdistettua?
Sinäkö kuvittelet, että vesilaitoksen ao. henkilökunta istuksii tupakilla ja hihittelee, että katotaan sairastuuko kukaan?
Sinäkö "tiedät", että kyseessä on salaliitto, jonka osalliset on lahjottu?
- TIPU VAAN
Murehtivat hoi ! vesilaitos yrittää vaan tulos ? mutta syökää vihanneksia terveellistä mutta ne mausteet ,pimeinä yön hetkinä alkaa kurkun , juurikkaa , porkkanan , lantun ym massiivinen kastelu ? osa torille loput Säkylään tai muuelle isoon tehtaaseen sieltä sitten meitin pöyteen .
Saas kattoo pyhjetäänkö tääkin pois ?- Huollon Mies
Rauman vesi on maultaan vertaansa vailla. Aloitan sillä aina päiväni ja voi olla että päätänkin päiväni siihen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432211Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t22984Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685