LS24: Käyttökiellossa olevan Eurajoen vettä virtaa jälleen Rauman raakavesivarastona toimivaan Äyhönjärveen. (20.5.2014).
Eurajokeen pääsee tämän tästä Euran teollisuuslaitoksista myrkyllisiä
kemikaaleja. Eurajoki on käyttökiellossa. Ja Raumalaiset juovat tyytyväisinä
vettä, vaikka näiden kemikaalien vaikutuksista ihmiseen ei edes ole tutkimustietoa.
Kukaan ei edes keskustele Raumalla asiasta.
Rauman juomavesi terveydelle haitallista
6
453
Vastaukset
- P*skan maku suussa
Tätä ihmettelen minäkin. Raumalaisten pitäisi isolla joukolla lähteä tarkastamaan Euran jätevedenpäästämöä, ja sen jälkeen Euran kunnan päättäjien puheille.
Nehän nauraa rauman touhulle siellä.
Totuus on kuitenkin, että raumalaiset juovat euralaisten k*set ja p*skat ynnä muut myrkyt, ehkä jopa hyvinkin vaaralliset...
Rauman puhdistuslaitos vaan lakonisesti toteaa, että: " Uskon kyllä, että me tuosta vielä puhdasta ja vaaratonta vettä teemme".
Olisi muuten kiva tietää juoko puhdistuslaitoksen päällikkö rauman raanavettä??
VOI RISTUS- K. Aaro
Ja kaikki ymmärtämättömät kuvittelevat, että Rauman Vesi ei tee asioiden hyväksi mitään? Ja kaikki luulevat, että Eurajoen vettä pumpataan suoraan vesijohtoverkkoon?
" Aivot on kytkettävä käyttöön ennen suun avaamista! " Vanha sanalasku, joka tässäkin pitää hyvin paikkansa. K. Aaro kirjoitti:
Ja kaikki ymmärtämättömät kuvittelevat, että Rauman Vesi ei tee asioiden hyväksi mitään? Ja kaikki luulevat, että Eurajoen vettä pumpataan suoraan vesijohtoverkkoon?
" Aivot on kytkettävä käyttöön ennen suun avaamista! " Vanha sanalasku, joka tässäkin pitää hyvin paikkansa.Ja sinäkö luulet että saastunut vesi saadaan puhdistettua myrkyistä vapaaksi? Mietipä hiukan mitä kaikkea myrkkyä kotienkin viemäreistä jätevesipuhdistamolle menee.. Tulee mieleen se vanha vitsi kun äiti lypsi vuohta ja pikkupoika sanoi että äiti, äiti, vuohi pissasi maidon joukkoon.. Ol vait, äiti tokaisi, se siilataan vielä..
- K.Aaro
MagnusVonLagerbom kirjoitti:
Ja sinäkö luulet että saastunut vesi saadaan puhdistettua myrkyistä vapaaksi? Mietipä hiukan mitä kaikkea myrkkyä kotienkin viemäreistä jätevesipuhdistamolle menee.. Tulee mieleen se vanha vitsi kun äiti lypsi vuohta ja pikkupoika sanoi että äiti, äiti, vuohi pissasi maidon joukkoon.. Ol vait, äiti tokaisi, se siilataan vielä..
Ja Sinäkö kuvittelet, että vesilaitos ei tee asioiden hyväksi mitään?
Sinäkö luulet, että vettä ei saa puhdistettua?
Sinäkö kuvittelet, että vesilaitoksen ao. henkilökunta istuksii tupakilla ja hihittelee, että katotaan sairastuuko kukaan?
Sinäkö "tiedät", että kyseessä on salaliitto, jonka osalliset on lahjottu?
- TIPU VAAN
Murehtivat hoi ! vesilaitos yrittää vaan tulos ? mutta syökää vihanneksia terveellistä mutta ne mausteet ,pimeinä yön hetkinä alkaa kurkun , juurikkaa , porkkanan , lantun ym massiivinen kastelu ? osa torille loput Säkylään tai muuelle isoon tehtaaseen sieltä sitten meitin pöyteen .
Saas kattoo pyhjetäänkö tääkin pois ?- Huollon Mies
Rauman vesi on maultaan vertaansa vailla. Aloitan sillä aina päiväni ja voi olla että päätänkin päiväni siihen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991