Helsingissä on siivouspäivä lauantaina 24.5. Koko kaupunki on suurta kirppistä. Kaikki tavarat eivät valitettavasti aina kuitenkaan mene kaupaksi. Tavarat, joita ette ole saaneet myydyksi - tuokaa Malawi keräyspisteeseen kymppi ratikan päätepysäkin kohdalle Kirurgin sairaalan viereen Tarkkampujankatu 1 pihaportille, joka on ratikka 10 pysäkkiä vastapäätä. Lahjoitustavaraa voi jättää Malawi keräyspisteeseen lauantaina 24.5. ja sunnuntaina 25.5.
Jos asut Helsingin seudulta, olet tervetullut mukaan Malawi Charity tempaukseen. Lähetämme pyydettäessä Sinulle sähköpostilla tiedotteen, jotka kertoo Malawi Charity keräyksestä. Voisitko kierrellä kaupungilla ja kertoa myyjille, että on mahdollista päästä eroon myymättä jääneistä tavaroista tuomalla ne Malawi keräyspisteeseen Tarkkampujankadulle. Olisi todella hienoa jos voisit omatoimisesti kerätä lahjoituksia ja tuoda ne keräyspisteeseen lauantaina tai sunnuntaina. Sähköposti: malawi.charity.porvoo(at)gmail.com Puhelimet 019-582111 ja 044-9466527
Merikontti täynnä lahjoitustavaraa lähtee Afrikkaan Malawiin elokuussa. Kaikki Lahjoitetttavat tavarat mahtuvat joko konttiin tai myyjäisiin. Myyjäisillä hankitaan varoja Kontin rahtimaksuun. Lisätietoja toiminnastamme Facebookissa: malawi charity porvoo.
Malawi Charity tempaus Helsingissä lauantaina 24.5.
MalawiCharity Porvoo
0
65
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368