Mönkiällä metsässä

Kokenut erämies

Tykkään liikkua luonnossa. Mönkiällä luonnonpuistoissa ajelu on rauhoittavaa, kun ei kuulu liikenteen melua eikä ole muita moottorivehkeillä liikkujia(kärsin lievästä 'roadragesta'). Olen nyt n. 10 vuoden ajan sytyttänyt leirinuotion bensiinillä mutta nyt tulin miettineeksi, että onkohan se luvallista? Ei sillä, että se ketään häiritsee(kukaan ei ole nähny). Roska kaivan yleensä maahan, että maatuvat. Miten te toimitte, kun liikutte suojelluilla alueilla? Menettekö jalan vai moottoripelillä?

5

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • provok

Provoilla voisit vaikka ihan kotosalla vaan, ei ehkä ole pakko purkaa henkkoht ongelmiaan keskustelupalstalla.

• Kokenut erämies

Moi

Kiitos mutta en tykkää provoista, joten mene vaan kotiisi provoilemaan, jos kerran mieli tekee. Toivottavasti saat ne ongelmasi hoidettua?

• huupsis

...mönkijällä luonnonpuistoissa ajelu on rauhoittavaa... sytyttänyt leirinuotion bensiinillä(kukaan ei ole nähny)...
      Tollaista tekstiä lukiessa voi vain miettiä, onko vika perimässä, kasvatuksessa vai onko lapsi ollut alusta pitäen heikolla ravinnolla!
      Jossain kohdin on kuitenkin menty huolella metsään ja tapahtunutta on kaikesta päättäen jälkikäteen mahdoton korjata; tapahtunut mikä tapahtunut.

• normihommaa vaan

Kuka meistä nyt noudattaa pilkun tarkasti nopeusrajoituksia ? Niin, muita on helppo tuomita, ei tuossa ole kyse nopeusrajoituksien rikkomisesta isommasta asiasta.
      Itsekin voisin ihan huvikseen ajella mönkkärillä luonnonpuistossa, jos sellainen olisi lähellä, ja sytysnesteellä nuotiot aina sytetään.

• mönkijä

Missä tämä Mönkiä on? Ihan tuntematon paikkakunta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      35
      2166
    2. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1283
    3. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1258
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      32
      1182
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1151
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      864
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      759
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      28
      700
    9. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      555
    10. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      20
      551
    Aihe