neitsyt miehet

skorppari

sen olen todennut että neitsyt miehet ovat erittäin hankalia, mustasukkasia, takertujia jne... kokemuksen syvällä rintaäänellä voin tämän kyllä sanoa sillä minulla on ollut useampikin neitsyt mies itsellä... naiset, pysykää kaukana näistä miehistä..!

9

2188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiina

Horoskoopinko perusteella sinä seurasi valitset ja kehoitat muita tekemään samoin? Mahtaa elämäsi olla tylsää.

• Härkä 77

Asiahan ei minulle kuulu, kun kehoitat ihmisiä pysymään kaukana Neitsyt miehistä. Toisaalta hyvä, pysyväthän erossa minun miehestäni ;) Mutta kyllähän asia on niin että kannattaisi ensin tutustua horoskooppeihin, jos niihin uskoo, ehkä juuri sinun Skorppari luonteelle ei Neitsyt-mies sovellu ja olet saanut huonoja kokemuksi juuri heiltä. Mutta esimerkiksi itse olen Härkä ja osaan käsitellä mielestäni Neitsyt-miestäni, kuten myös hän minua ;) Kyllä kaikista merkeistä kuten ihmisistä yleensä, löytyy huonoja puolia ja silloin "sinä" itse voit niihin vaikuttaa...

• käsitellään

kerrotko härkänainen joitain esimerkkejä kuinka "käsittelette" toisianne neitsyeen kanssa?

• skorppari

en tarkoita että valitsisin seurani horoskoopin perusteella... aina kun olen seurustellut Neitsyt miehen kanssa, on tuntunut niin kuin sama mies olisi edellään, vaikka mies on eri... joillekkin sopii tämä horoskooppi merkki, mutta minun luonteelleni ei tosiaankaan sovi... hyvä jos joku on löytänyt itselleen sopivan miehen, onnea...

• dmz

jos rintaääni on niinkin syvä jotain hyvää niissä neitsyissä on täytänyt olla..

• skorppari

mitä tuolla kommentillasi oikein tarkoitat..? pientä selvennystä, kiitos...

• Hattusetä

Niin... Naisessa ei taas ole YHTÄÄN mitään vikaa?

• skorppari

miten olisi, kun yritti parhaan mukaan miellyttää näitä neitsyt-miehiä... he luulivat olevansa niin täydellisiä... kukaan ei tietenkään ole täydellinen, mutta he uskoivat että ovat... kaikki olivat samanlaisia tapauksia... en tietenkään voi yleistää...

• Hattusetä
        skorppari kirjoitti:

miten olisi, kun yritti parhaan mukaan miellyttää näitä neitsyt-miehiä... he luulivat olevansa niin täydellisiä... kukaan ei tietenkään ole täydellinen, mutta he uskoivat että ovat... kaikki olivat samanlaisia tapauksia... en tietenkään voi yleistää...

No tuliko mieleen, että joillekkin miellyttämään pyrkiminen ei välttämättä ole se paras lähestymistapa. Itse menetän aika helposti arvostukseni naiseen, jos tämä on sellainen ovimatto ja palvelija. Monesti tulee epämukava olo jos nainen ei tajua, että neitsytmies tarvitsee haastetta - työtä.

Ja mitä täydellisyyteen tulee niin kyllä kaikki tietävät vikansa, mutta ei niitä nyt toiselle toitoteta säälipisteiden toivossa. JA ihan vinkkinä kaikille, itse ja kaikki tuntemani neitsytmiehet vihaavat sitä kun nainen on analysoivinaan tätä, vaikka naisella ei ole aavistustakaan neitsytmiehen puutteista, mistä tämä itse kyllä on tietoinen.

PS."kaikki olivat samanlaisia tapauksia... en tietenkään voi yleistää..." Vain katkera skorpioninainen voi vaahdota samaan aikaan "niistä kaikista" ja yrittää selittää olevansa ennakkoluuloton.

Menisit itseesi hyvä ihminen.

T: neitsytmies ja ylpeä siitä
        (omaa paremmuuttaan ei tavitse puolustella, jos sinunlaiset todistavat olevansa tuota maata)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6003
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3025
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2810
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2085
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe