Miks kaikki täälki käyttää jotain ikivanhaa Internet Explorerii?? Ite käytän Mozillaa ja Chromea
Mä oon varmaan ainoo tääl joka ei käytä Internet Explorerii :DD
15
92
Vastaukset
Öö... Miksi luulet kaikkien käyttävän Exploretria? Minä käytän Mozillaa... Chromesta en tykkää jostain syystä...
Minä käyvän chromea. :)
- motari
Käytätsä jotai mozillaa ja chromee!? Luuuuuseri! Ainoo ja oikee on comodo
- HeKeKee'd
Chrome on paras. Exploreria käytettiin ehkä ykkösellä.
Chrome täälläkin. Hätävarana Mozilla Firefox jos joku saitti ei chromella toimi.
- joioa
Chromea käytän pääasiassa ja joskus Exploreria.
Chrome on kultaa, muut on multaa.
- zewetsu
Sipuliverkko on hyvä, jos tekee jotain jännää.
- chromezz
chrome on paras koska adblock sillä voi blokata youtube mainoksia
- Nniii........
Niin chrome onki ainoa selain jossa adblock toimii
Kaikki on ihan vitunmoista paskaa.
Internet Explorer
Ei pyöritä samaan aikaan useaa välilehteä toimivasti, ei pyöri toimivasti, ei anna kattoo Youtubessa mitään ja sitä rataa.
Mozilla Firefox
Avaa mainoksia uusiin selaimiin ilman minkäänlaista lupaa, heittää joskus jollekin ihan eri sivulle ilman syytä ja avaa mainoksia kaikilla mahdollisilla tavoilla.
Google Chrome
Korjaa Suomen kielistä tekstiä, vaikka se olisi oikein. Syyn tiedän, mutta vituttaa silti.Minulle on monesti sanottu, että Chrome on nopein... Sitten ollaan tuijoteltu latausympyröitä ja kirjoittaminen on epäkivaa punaisten viivojen takia. Firefox toimii minulla...
Itse käytän Mozilla Firefoxia. Muihin en ole tottunut.
Yleensä käytän Google Chromea, mutta joskus harvoin käytän Mozilla Firefoxia.
Internet Exploreria en ole ikinä käyttänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437