Miks kaikki täälki käyttää jotain ikivanhaa Internet Explorerii?? Ite käytän Mozillaa ja Chromea
Mä oon varmaan ainoo tääl joka ei käytä Internet Explorerii :DD
15
60
Vastaukset
Öö... Miksi luulet kaikkien käyttävän Exploretria? Minä käytän Mozillaa... Chromesta en tykkää jostain syystä...
Minä käyvän chromea. :)
- motari
Käytätsä jotai mozillaa ja chromee!? Luuuuuseri! Ainoo ja oikee on comodo
- HeKeKee'd
Chrome on paras. Exploreria käytettiin ehkä ykkösellä.
Chrome täälläkin. Hätävarana Mozilla Firefox jos joku saitti ei chromella toimi.
- joioa
Chromea käytän pääasiassa ja joskus Exploreria.
Chrome on kultaa, muut on multaa.
- zewetsu
Sipuliverkko on hyvä, jos tekee jotain jännää.
- chromezz
chrome on paras koska adblock sillä voi blokata youtube mainoksia
- Nniii........
Niin chrome onki ainoa selain jossa adblock toimii
Kaikki on ihan vitunmoista paskaa.
Internet Explorer
Ei pyöritä samaan aikaan useaa välilehteä toimivasti, ei pyöri toimivasti, ei anna kattoo Youtubessa mitään ja sitä rataa.
Mozilla Firefox
Avaa mainoksia uusiin selaimiin ilman minkäänlaista lupaa, heittää joskus jollekin ihan eri sivulle ilman syytä ja avaa mainoksia kaikilla mahdollisilla tavoilla.
Google Chrome
Korjaa Suomen kielistä tekstiä, vaikka se olisi oikein. Syyn tiedän, mutta vituttaa silti.Minulle on monesti sanottu, että Chrome on nopein... Sitten ollaan tuijoteltu latausympyröitä ja kirjoittaminen on epäkivaa punaisten viivojen takia. Firefox toimii minulla...
Itse käytän Mozilla Firefoxia. Muihin en ole tottunut.
Yleensä käytän Google Chromea, mutta joskus harvoin käytän Mozilla Firefoxia.
Internet Exploreria en ole ikinä käyttänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904322
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?422645Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1082461Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082248Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281947- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2111632Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91607- 291598
- 791406