Apua! Haluaisin kysyä että onko kellään ollut samanlaisia oireita tai osaako joku avittaa asiassa? Mulla on nyt ollut 3 pv huulet erittäin turvonneet ja syytä en keksi mistään, koska allergioita ei pitäisi olla. Luin jostain, että nokkosihottuma voisi vaikuttaa (minulla ollut se jo 1,5v), mutta ei minulla koskaan vaikka ihottumaa olisi ollut, niin olisi tällälailla huulet turvonneet ja sitäpaitsi nokkosihottuman turvotus laskee enintään 24h, nämä olleet samanmuotoset jo pitempään... Olen kiinnittänyt ruokavalioonkin huomiota siten, että tällä hetkellä menee vaan makaronia ja jauhelihaa kuivana, koska en kestä näyttää tältä joka päivä. Tässä kaikki mitä osaan kertoa se, että alahuulen takana on pieni huulenvärinen patti turvotuksen keskellä. Kellään kokemuksia / neuvoja? Miten kannattaisi edetä? Auttaako jotkut lääkkeet? Kiitos jo etukäteen :)
Huulet turvonneet
termohei
2
206
Vastaukset
- Termo
No onko kellään samanlaisia oireita? Itsellänikin samanlainen vaiva, enkä ole löytänyt selvitystä..
- kaura
Kortisoni ja antihistamiini.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3922154Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882069- 981782
- 4421725
- 71424
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1101253- 215976
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9896Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72830Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41822