Mistäs mahtaisi saada Jyväskylän parhaat pizzat?
Jyväskylän paras pizzeria?
34
4632
Vastaukset
- Maddagaska
Rosief Kuokkalassa, nams. Jo vuosia olen siellä käynyt ja paikkaa en vaihtaisi mistään hinnasta. Maukkaat ja isot pizzat! Saa rahalle vastinetta. Kotiinkuljetus myös löytyy ja ystävällinen palvelu.
- Penatzu
Rax keskustassa, saa syödä niin paljon kuin haluaa ja juoda limukkaa =)
- Selkiskö
Eikö se nyt jo viime kerralla tullut selväksi? Paras pizzeria on se, jonka pizzatäytevalikoimaan ei kuulu kebab-lastut.
- Kirsi87
Höpön höpö- ulkomaalaiset tekee parhaat pizzat. Missä JKL:ssä on suomalaisia pizzerioita jos ei harvinaisen epäonnistunutta Kotipizzaa lasketa?
- SuamenKeijona
Muuramen Pizzapuoti. Suomalainen, parhaat pizzat, kebab-liha tulee Troijasta.
Siellä on kinkkukin ihan kunnon kamaa, toisin kuin mamupaikoissa ja Kotipizzassa, vaikka Kotipizza väittääkin sen olevan ehtaa kinkkua, tietää jokainen sitä maistanut että ei ole.
- Alv1
Kotipizzeriat ja rosso.
- Kebis
Kotipizzan pizzoissa on pelkkä pohja ja juusto.
- Koti ja pitsa
Kebis kirjoitti:
Kotipizzan pizzoissa on pelkkä pohja ja juusto.
Kotipizzan pohjien pullat tulevat Hollannista ja eri täytteet ties mistä Vinku-Intiasta. Todella kodikasta pitsaaaa.
- Kebis
Kebab House. Sieltä kun tilaa kerran jonkun erikoispizzan kastikkeella niin ei muuta pizzaa enää haluakaan!
- Hygienia
Täytyypä lähteä KOTIPIZZERIAAN syömään kunnon pizzaa!!!!!!!!!
- Ukko-Pekka uhuuu
En tiedä roskalätkistä mutta paras rautatieasema on Korpilahdella.
- Ukkopekkaaaarghasmi
Sinne se juna tuksuttaa ja homopoika persettäs puksuttaa.
- potaattodog
pitsa presto korpilahti, 10
pizzeria arkadia
- viirus
ahjon grillin uutuus pekoni plätty
- 2 kpl
Sopii kivimiehille polvisuojien pehmusteeksi.
- Pizza Enrico
Pizzeria Operan touhu outoa. Tilasin kotiin eikä pizzoja kuulunut kahteen tuntiin. Yritin soittaa uudestaan peruakseni tilauksen : "valitsemaanne numeroon ei saada yhteyttä" Onneksi en maksanut ennakkoon onlinessa : )
- Kuokkalasta
Rosief on yhäkin paras. Pizzat tehdään yksilöllisesti, eikä aineita mittailla. Aina ollut hyvää, eikä koskaan mtn epämääräistä täytettä. Nopea palvelu kotiinkuljetuksessa.
- Jes jes
Ali Baba on hyvä!
- pitsalle menos
Karoliina Palokassa, siis sinne.
- Ruisleipää
Taako pennut täällä roskaruokaa vonkaavat, litistettyä hiivapullaa ja päällä jätteitä, ovat etelän karvakäsien välipaloja. Ettikää niitä läpysköjä vaikka siwan roskiksista, vasta silloin niissä on se aito etelän maku, etenkin jos päällä on asiaankuuluvia roskia, hiirenpaskaa, tupakantumppeja ja pari käytettyä laastariakin.
- 12345000000000
Niikööö??
- Parenpaa väkeä
Normipäivä Puparissa.
- EnTueJihadisteja
Onko kellään varmuutta siitä, ettei Damascuksella ole mitään tekemistä Isiksen kanssa? Paikan nimi pistää epäilyttämään!
- best1
Pizzeria Best Lutakossa.
- Laadusta tinkimättä
Jää varmasti hiivapullat syömättä, jos Jyrki Sukulan pizzalle asettama kriteeri ei toteudu. Reunasta ylösnostettaessa kolmiomaisen pizza-slaissin kärki on pysyttävä vaakatasossa. Toteutuuko kyseinen kriteeri kebaberioissa ja Kotipizzassa?
- Pizzanystävä
Pizzeria Arkadia ehdottamasti paras. Suosittelen.
- mitenneonniinrumia
himassa. mun pizzat on ihan vitun taivaallisia. siihen saa karvakäsi tulla kokeilemaan.
- Emmejääkaipaa
Villen kulma oli näköjään lopettanut. Yllättävää.
- EnSyöPitsoja
Aika kiivasta on Jykylän pitsakeskustelu kun puolet kommenteista on pitänyt poistaa...vissin elämää tärkeämpi asia on joillekin (pitsankääntäjille?) pitsat, melko moni tulee toimeen ilman niitä. Ovatkohan poistot olleet rasistisia tai pitserioiden piilomainontaa...?
- Itsetehden
jos ei ole peukalo keskellä kämmentä, niin kuin teinixieillä ja lippisbemari miehenpuolikkailla, niin ehdottomasti paras pizza tulee omassa leivinuunissa. mut eihän nämä kädettömät osaa edes poronkäristystä eikä karjalanpaistia valmistaa. Nälkään kuolisivat avuttomat ilman grillejä ja pizzerioita.
- jussieraf
puistokadun kebab pizzeria
- Pizzaanam
Pizza hurtti tai Ali baba mistään muualta en tilaakaan pizzaa, erittäin maukkaita ja hyviä
- ainatummiakarvoja
käsien karvoja tulloo pitsoihin ilmatteks mukkaan molemmista paikoista
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395